0.4

25.5K 1.4K 664
                                    

MER-HA-BA-LAAAR

Ağağağağ  2k tane aşk böceğim olduu🥳💅🏻

NASILSINIZ, İYİSİNİZ, BENDE İYİYİM TEŞEKKÜR EDERİM😘💕

GÜNDOĞDU HEP UYANDIK SİPERLERE DAYANDIK!

Çok güzel dinleyin dinlettirin.

Bölüme geçiyoree

ÖNEMLİ BAK BURAYA Bİ!

ARKADAŞLAR TANITIMDA ÖN YARGILI OLAN KİŞİYİ SARP YAPMIŞIM, AMA KİTAPTA PARS OLMUŞ BİR ANDA JDKSLSNSKAL SARP'I İYİ PARSI KÖTÜ OKUYUN ŞİMDİLİK OLUR MU BALLARIM

.
.
.

Sınır 25-30

             ♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛
                Bidibidi12 sunar
            ༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
.
.
.

Konuşan çocuğa dönmüştü bakışlar. Ne saçmalıyordu şimdi bu manda boku!

Yo yo saç malanmazdı taranırdı. Biliyorum çok komiğim

"Kelimelerine dikkat et Pars, kardeşin o senin, ne demek yabancı!" Cesur abi katı bir sesle uyarmıştı kardeşini. Uyarmasına gerek yoktu aslında, haklıydı kardeşi, yabancıydım işte. Onlar da yabancıydı bana. Yalan mı aga?

"Ne abi, yalan mı? Yabancı değil mi bu kız? Siz de ne aptalsınız, öyle her geleni kardeşimiz diye alırsanız işimiz zor!" Sitemle konuşuyordu, ama bir yandan haklıydı sanki. Fakat bu suçlusu benmişim gibi davranmasına hak veremezdim. Masumum oğlum ben, sanki ben dedim kaçırın beni diye.

"Pars! Ağzından çıkanları kulağın duysun." Derken, tehditvari bakışlarını kardeşinin üzerinde gezdiriyordu. Ardından bana döndü. Ona baktığımı görünce, sert olan yüzü yumuşamış ve gülümsemişti. Ben de karşılık verince konuşmaya başladı,

"Odanı göstereyim ben sana, yorgun olmalısın, dinlendikten sonra daha iyi tanışırız." Dedi tanışma faslını ertelerken.

Kafamı sallayıp onaylayan mırıltılar çıkarttım. Ayağa kalkınca ben de peşinden kalktım. Çıkmadan önce kafamı çevirip salonda gözlerimi gezdirdim.

Hangisinin Sarp, hangisinin Pars olduğunu bilmediğim ikizler koltukta oturmuş, birbirlerine bakıyordu. Giray abi ise ayakta dikilmiş bana bakıyordu, ona göz göze gelince göz kırpmıştı. Hemen gözlerimi kaçırıp önden yürüyen Cesur abinin peşinden ilerlemeye devam ettim.

Arkadan gelen kıkıtının sahibini bildiğimden adımlarımı hızlandırdım, utandım ya.

Beyaz bir kapının önüne geldiğimizde durdu, zaten koridorda tahminen 4 oda vardı, kimler nerde kalıyordu acaba.

"Evi anlatmam uzun sürer, sen dinlen şimdi, yarın rahat kafayla kendin gezersin istersen." İstemezdim. Evi gezip ne yapacağım ben.

"Odan burası, şimdilik ben tasarladım odayı, genç kızsın, neleri sevdiğini bilmiyorum, tahminen yaptım bir şeyler." Oda olsun yeter hacı. Bir yatakta kafiydi.

Odayı açıp içeriye adımladık. Beyaz ve krem rengi karışımı bi odaydı. Kapının karşısında bir yatak mevcuttu. Yatağın yanlarında komidinler bulunuyordu. Yatağın karşısında ise iki tane kapı daha vardı.

Biri banyo, biri ise giyinme odasıydı galiba, salak değildik herhalde biliyoruz o kadar.

"Çok güzelmiş" Dedim, merakla yüzüme bakan adama karşı. Gülümsemekle yetindi. Bu adamda sürekli gülüyor muydu? Geldiğimden beri sadece kardeşine bakarken ciddi görmüştüm. Ama bir gamzesi var, tam gömülmelik.

Bal Bade'm (Gerçek Ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin