1.5

15.3K 1K 1.1K
                                    

MERHABA BALLII ÇİKOLATALI KARAMELLİ ÇİLEKLİ MUZLU KARPUZLARIMMM🔪💖😘

İyisiniz iyisiniz.

Her bölüm sonunda niye bana sövüyorsunuz anlamadım ama neyse sjskskskskslsld biliyorum çok seviyorsunuz beni.

. Var ya Allah en sonunda brlamı vercek ya, her seferinde son dakikaya bırakmayayım diyorum ama olmuyo anasınu ya jzksalkams
.

Aslında kitapta küfür falan olacaktı, ama bence olmamalıydı. Normal hayatta neyse de, kitaplarda küfür çok eğerti duruyor. Jsskakakskks ama yeri geldiğinde olabilir.

Off hadi okuyun boşver dklakskakd

💖💖

Sınır-350-500
.
.

(Bade'den)

Kutunun kapağını kaldırınca içinde ne olduğunu anlamak için, biraz eğilip içine baktım.

Ay yoksa bana pusu mu kurmuştu. İçinde patlayıcı bir madde koymuş olabilir miydi. Ve ben eğildiğimde ise yüzüme patlayıp beynimi parçalayacaktı.

Gözlerimi kısıp geriye çekildim. Direkt çöpe mi atsaydım acaba?

Ama, değerli bir hediye olduğunu söylemişti. Ve merak etmiştim.

Yatakta geriye devrilip yerimde tepindim.

"Bu kadar paronayak olma Bade." Diye konuştum kendi kendime.

Ve gözlerimi tekrar önümdeki kutuya çevirdim. Siyah bir kutuydu.

Niye siyahtı mesela? Yeşil de olabilirmiş.

Daha fazla uzatmamak adına elimi kutuya uzattım. Gözlerimi kapatıp yatağa döktüm içindekileri.

Bir kaç saniye bekledim. Bir şey yoktu. Derin bir nefes alıp gözlerimi açtım.

Bazen gerçekten kafayı yiyebiliyordum.

Kutudan çıkan parça parça olan şeylere baktım (parçalanmış bir şey değil yanlış anlaşılma olmasın sjjsjsjs)

Bir kaç fotokopi kağıdı vardı. Bana en yakın olan resmi elime aldım. Gördüğüm resim ile gözlerim büyüdü.

Bana oldukça benzeyen bir kadındı. Karnı büyüktü, önünde ise küçük bir erkek çocuğu vardı. Kadının karnına öpücük kondururken çekilmişti. Kadının ise eli, oğlunun saçlarındaydı.

Ve çocuğa dikkatli bakınca bir şeyleri anlamak daha kolay oluyordu.

Bu çocuk Pars'tı.

Ve o kadın da annesi oluyordu. Yani benim de öz annem oluyordu.

Resime daha fazla bakmak istemeyip arkasını çevirip yatağa bıraktım.

Lâkin, resmin arkasında yazan yazı ile, kağıdı tekrar elime aldım.

Yazı biraz eskimiş olsa da, hâlâ okunur vaziyetteydi.

Artık gücüm yok gibi. Sana tutunmaya çalışıyorum, baban senin kız olduğunu öğrendi. Ve seni istemiyor. Ama ben seni çok istiyorum kızım. Her koşulda koruyacak annen seni, sağlıkla gel olur mu?

Bu ne demek oluyordu şimdi. Annem iyi bir kadın mıydı yani?

Baban seni istemiyor yazıyordu burada. Zaten denemeli olarak anlamıştım onu.

Bal Bade'm (Gerçek Ailem) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin