פרק 53 - שמחה ואכזבה

793 38 1
                                    

~ נקודת מבט ורד ~
אחרי שלינס עלתה לישון נשארנו לצפות בסרט לפתע התחלתי להרגיש כאילו שאני יושבת בשלולית של מים ומיד אחרי זה הרגשתי כאב חד בבטן.. שיט.. זה צירים? אני אמורה לדאוג?? כןןן!! "אממ אור אני יולדת" אמרתי קצת לחוצה.. טוב על מי אני עובדת מאוד לחוצההה "כן כבר הולכים... רגע מה???" הוא אמר מופתע ולחוץ "אחח... אור... תי--תיקח אותי לבית חולים" התחלתי לצרוח לא ידעתי מה לעשות אני פוחדת איפה לינס כשאני חייבת אותה כרגע בשניה כאןן "תקראו ללינס עכשיו בבקשה" אמרתי מחזיקה בבטן וביד השניה בחולצה של אור חזק..

~נקודת מבט לינס ~
קמתי מהמיטה ליפתוח את הדלת ומיד נתקלתי בלאון "לינס ורד יולדת" "מה??, בוא מהר אמרתי ולקחתי את התיק עם הדברים לתינוק ששכבו בארון שלי מהפעם שאני הייתי בהריון וישר רצתי למטה "ורד אני פה יפה שלי לא לדאוג" אמרתי כשהיא נאכזת בי "נוו מה אתה עומד לך לאוטו!!" הרמתי את קולי על אור, התיישבנו מהר באוטו וכל השאר נסעו על המכוניות שלהם.
ורד לא הפסיקה לצעוק כל הנסיעה ניסיתי להרגיע אותה אבל אני מבינה כמה זה כואב, אחרי בארך נסיעה של 10 דקות הגענו לבית החולים ואור רץ לדלפק שבכניסה הרופאים מיד לקחו את ורד לחדר יולדות ואור אחריה וכמובן שאני.

לאחר 5 דקות שכבר ורד הייתה מוכנה ללדת עם כל הרופאים מסביבה ואני ואור בצדדים היא התחילה להתנשף שאני עוזרת לה להתמודד עם הכאב כי היה יותר מידי מאוחר לזריקת אפידורל "אני סופרת מ 10 עד 0 ואת מוציא את כל הלחץ החוצה מוכנה??" הרופאה אמרה וסימנה לי ולאור לעזור לה "10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...ו0" כשהגענו ל 10 היה נשמע בכי ברקע וישר עברה צמרמורת בגופי של שמחה וזיכרון כשאני הייתי במצב הזה "מזל טוב נולדה לכם בת" הרופאה אמרה ושמחנו "יפים שלי מזל טוב ורד יפה שלי עשית עבודה טובה מושלמת שלי" אמרתי וחיבקתי אותה ואור רק שמח וחייך חיבקתי אותו גם "נוו אבא איך תקראו לה?" שאלתי "אמיליה" ורד אמרה "שם מדהים מה אתה אומר אור?" שאלתי קולי קורנת משמחה במיוחד ורד ואור כבר מרחף בעננים "אני אוהב את השם הזה" הוא נישק את ורד "טוב הורים יפים שלי אני הולכת להודיע לכולם" אמרתי ויצאתי הורדתי את בגדי הבית חולים ויצאתי מהדלת השניה "זו בת ... אמיליה" אמרתי וכולם באו להתחבק איתי "איך את הצלחת להיות שם" מייק שאל "מניסיון" אמרתי "רגע מה?? אני לא מ..מבין" "הייתי בהריון מלאון ילדתי והיה שיבוש אז הוא..." לא רציתי להמשיך "אני מצטער באמת" כל מי שלא ידה זה אמילי מייק ואנה חברה של לירן הוא חיבק אותי והחזרתי לו חיוך שהכל בסדר.

לאחר שעה שחיכינו אשרו לנו לבקר אותה כולם נכנסו בלי תור בשוט ביחד הבאתי לה מתנה שחיכיתי להביא לה, זו הייתה שרשרת כסף - שחור שכתוב 'Mom' "יפה שלי זה לא רק שאת אמא את אמא לאחיינית שלי ואמא לילדה של אחי האהוב ואת החברה הטובה שלי אני אוהבת את שניכם ועכשיו את אמיליה אני תמיד לידכם אוהבת המון" אמרתי נישקתי וחיבקתי אותם ונישקתי את היד הקטנה של אמיליה "אחי מזל טוב, מזל טוב גם לך יפיפה" הוא אמר לורד וקרץ לה ולחץ יד לאור ואז גם מייק ואמילי בירכו אותם ולאחר מכן גם רון, אשלי ולירן ואנה....

הוא שלי ורק שלי Where stories live. Discover now