Omlouváme se, že přidáváme odpovědi na Vaše otázky tak pozdě, ale alespoň si ráno při snídani hezky počtete!"
Jaké bylo vaše první yaoi anime?
JÁ: No, moje první yaoi bylo Sekaiichi Hatsukoi ( RIP Japonština).
TnaKenov: Pokud se to dá počítat, jako yaoi, jelikož ty prvky by tam vážně byly, mohla bych prohlásit, že to bylo Yuri on Ice, ale raději přidám ještě druhé rezervní, což bylo Super Lovers, kdy ještě stále sleduji druhou sérii, která není dokončena.
Jaké je vaše neoblíbenější yaoi anime?
JÁ: Samozřejmě to bude, shodou náhod Super Lovers, je to hrozně kawai :3 o Boku no Pico a dalších jeho dílech raději mluvit nebuduTnaKenov: Mé bylo rozhodně Junjou Romantica. I když je samozřejmě těžké si vybrat pouze jedno. Kdybych měla mluvit pouze o anime, zřejmě bych si opravdu nevybrala ( Pst, samozřejmě že Tokyo Ghoul, ne, já nevím)
Jaké je vaše neoblíbenější (yaoi) manga?
JÁ: Nebudu se moc vzdalovat od anime, jelikož je to opět Super Lovers. Asi jsem úchyl, nebo co. Ale oni jsou prostě...Hmm. chápete :333TnaKenov: Já osobně yaoi mangu ještě nečetla, protože jsem v tomto žánru celkem nová, protože jsem se k němu dostala právě přes korekturu jednoho yaoi na Bleach ( Únos od Ailevaj), kde jsme se mohli potkat. Ale uvedu alespoň jednu z mála normálních mang, které jsem četla. Nedávno mi kamarádka půjčila Tokyo ghoul, hrozný překlad názvu, ale moc se mi líbilo! Doporučuji!
Jak dlouho píšete i s korekturou jeden díl?
JÁ: Pfff, to je těžký :D jak se to vezme. Zkusím vysvětlit mojí část. Nejdřív něco smatlám dohromady, to mi zabere tak dvě hodinky, z čehož kapitola je tak poloviční, než ve vydání. Pak posílám korektorce, která čaruje.
TnaKenov: Já už to mám trochu horší, protože mi jsou díly posílány nepravidelně a ve zprávách, nevím, jaký den to dostanu a jestli mám zrovna čas. Každopádně musím převést do Wordu a už jedu. Nejdřív opravuji pravopisné chyby, pak jde na řadu přímá řeč a nakonec celkové předělání textu. Tj. oprava nesmyslných formulací, dodání pocitů a popisu postav. Prostě jednoduše to čtu a přidávám to, co se mi líbí. Jelikož to ještě kontroluju (stejně se něco najde), zabere to tak, dvě až tři hoďky. Mezitím stihnu něco sníst, v mém případě sežrat celou lednici. A pak to putuje zpět ve zprávách.
JÁ: Já to odsouhlasím, nebo řeknu, co se mi nelíbí (většinou se nic nenajde). A pak kopíruju do Wattpadu. Což není jednoduché, protože se musí udělat všechny odstavce znovu - takže se zase radím s korektorkou.
TnaKenov - Na mě je mezitím výroba upoutávky, která je v mediích s nějakou tou hláškou/citátem - hodně je vymýšlím sama podle vlákna příběhu. Je to čistě moje věc, co tam fláknu a většinou to nezabere ani hodinku, mezi níž je na pohodu přepsán text.
JÁ: A je hotovo. Takže, celkově to trvá něco kolem čtyř až pěti hodin. Docela dost, že? Ale musíme brát, že to neděláme v kuse. Mezitím se stihneme ještě bavit, co se stane v dalším díle atd. Docela masakr, když na to tak zpětně koukám. Občas ale opravuje korektorka i moje konečný texty, když jsou podle ní hrozné :D je docela přísná. Ha..Ne, fakt.Budete spolupracovat nějak i nadále?
JÁ: Stopro. Už máme rozdělanou další povídku s názvem Broken Wings, která je jen začátek. Bude následovat spousta dalších děl. - pokud se tedy korektorka nezblázní a neomlátí si hlavu o stůl :D
TnaKenov: Já jsem se spoluprací spokojena, takže nevidím důvod, proč přestávat. Přeci jen, dělám to, co mě baví.
Pro korektorku: Jak si přišla na to, že budeš dělat korekturu?
TnaKenov: No, nepřišlo to jen tak náhodou. Prostě mě vždycky bavila a šla mi čeština a pomáhala jsem s ní formou doučování spolužákům. A když jsem byla na Wattpadu, vadily mi příběhy plné chyb a chtěla jsem pomoct také, tentokrát pomocí Recenzí, které jsou i teď hodně žádané. V nich jsem vysvětlovala chyby spisovatelům a jednou prostě někdo napsal, jestli bych mu neudělala právě korekturu. A tak to začalo, znáte to, jedna babka povídala druhé a rozneslo se, že jí mám celkem dobrou. A tak jsem tu. Stihla jsem dělat korekturu méně známějším, i hodně známým dílům a pořád mě to baví. Jmenovitě třeba horor Hello, nebo Jednou závodnice, navždy závodnice... Stejně tak se to mělo s covery, trailery a celkově mojí grafikou- opravovala jsem v Recenzích špatné covery a radila na vylepšení. A už po mě chtěli rovnou celý. Udělala jsem jich už nespočet, stejně tak trailerů a poutacích obrázků do medií! Jsem na sebe pyšná. :-)
Kolik vám je? Vaše koníčky?JÁ: Je mi 14, jsem Kateřina. Jsem v osmičce a ráda kreslím. Neumím to, ale dělám to ráda. Dřív jsem ještě tancovala, ale nechala jsem toho. Spíš se věnuju škole, abych nepropadla a kamarádům. Jsem v podstatě jedináček, protože můj starší brácha už s náma nebydlí. Měřím 161 zaokrouhleně :D
TnaKenov: Je mi patnáct, Týna, Kristýna, je to jedno, stejně mám tunu dalších nepochopitelných přezdívek a jsem v devítce a bohužel budu za pár týdnů dělat přijímačky ( gymnázium a ekonomka) Měřím 153 cm a jsem jedna z nejmenších v naší třídě. Hraju na klavír v Umělecké škole, hraju florbal za dorostenky a pomáhám malé přípravce. Dělám grafiku ve školním časopisu a zpívám, ehm, skřehotám ve sboru. Mám dvojče a mladšího bratra.
Áno, právě jsme se domluvili, jaké informace přesně zveřejníme :DDCo byste ( oprava za by jste :D, TnaKenov) vzkázali začínajícím spisovatelům?
JÁ: I když ste na tom s češtinou jako já, nebuďte smutní a klidně piště dál. Neodradí vás ani záporné komentáře. Sežeňte si korektorku a bude to OK! Hlavně, že vás to baví a na kecy kašlete. Najděte si svůj styl a žánr, který vám bude vyhovovat.
TnaKenov: Pište jen, protože Vás to baví. Nedělejte to z donucení, nebo pro voty, přečtení a komentáře, protože to není z lásky. Hlavně to nevzdávejte, když se Vám hned ze začátku nebude dařit. I růži musíte dát čas, aby vykvetla!Znáte se normálně v reálným životě?
Unizono: NE! :) Ale tady vidíte, že Wattpad je i výborný pro poznávání nových lidí bez ohledu na barvu pleti, národnost, jazyk. Třeba TnaKenov si aktivně dopisuje se spisovatelem z Londýna - vydal i knihu. Stačí znát základy angličtiny.
Tak, snad jste se dozvěděli něco užitečného či zajímavého. Klidně se ptejte i nadále na otázky, co Vám vrtají hlavou, budeme jenom rádi. Každopádně, kapitolka vyjde opět v pátek.
Všimli jsme si, že se spoustě lidí líbí, že v našich příbězích vlastně popisuje problémy společnosti a života. viz. Broken Wings. Takže by Vás chtěla moje korektorka nalákat na jednodílovku na JEJÍM účtě zvanou Late for Love, která je součástí jednoho projektu - taky chci, aby mě lidi zvali na projekty :/. Je na pět minut, hodně na zamyšlení.S láskou,
Milovniceknih
ČTEŠ
Glassy Sky (1)
FanfictionKaneki Ken je držen v zajetí Aogiri a bohužel pro něj se dostává do rukou masochistického ghoula, jenž si nechává říkat Jason. Jeho naděje na záchranu pomalu mizí, když se pomoc objeví ze strany, ze které by to nikdy nečekal - totiž od jednoho z vyš...