Kematian Dari Satu Permainan

109 10 0
                                    

2 tahun kemudian

Di sebuah banglo, Karsha menyala kn api di belakang rumah nya lalu dia mengambil sebuah kotak untuk di bakar. Tiba2 kedengaran bunyi lonceng rumah membuat kn Karsha berhenti lalu meletak kn kotak itu lalu pergi untuk membuka pintu "ehh Kara?, kenapa datang malam2 ni" tanya Karsha "aku dengar malam ni kau dh nk berangkat kn?" Kata Kara "yerr, haaa nanti aku mesti rindu kau" kata Karsha "but don't worry nanti aku balik sini nanti aku beli kn kau hadiah, lagi pun kau lahh satu2 nya kawan aku" kata Karsha lagi yg membuat kn Kara terharu lalu memeluk Karsha "kau akan balik sini lagi kn?" Kata Kara "yerrr aku janji" kata Karsha "ok lahh aku balik dulu" kata Kara "ohh ok jangan lupa call alu bila aku dh pergi nanti" kata Karsha lalu masuk ke dalam rumah nya.

Seperti yg Karsha mahu lakukan tadi dia mengambil semula kotak itu lalu dia membuka kotak itu dan mengeluar kn isi nya, ternyata isi kotak itu ialah sebuah papan Ouija dan alat pertunjuk huruf. Tanpa ragu2 Karsha mencampak kn papan Ouija dan alat penunjuk huruf itu dia api yg di nyalakan nya tadi "bye2" kata Karsha setelah membakar papan Ouija itu.

Setelah selesai membakar papan Ouija Karsha masuk ke dalam rumah nya untuk mengambil bagasi nya di bilik tidur nya. Ketika Karsha sedang membawa bagasi nya turun melalui tangga, tiba2 dia terdengar bunyi pintu bilik nya terbuka, dengan segera dia menutup nya kembali namun ketika dia sedang menutup pintu bilik nya, tiba2 pintu bilik di tingkat bawah rumah nya tiba2 terbuka. Karsha mula berasa tidak sedap hati lalu dengan segera dia mengambil bagasi nya lalu menutup pintu bilik di tingkat bawah kemudian keluar dari rumah itu dengan segera.

Jam telah menunjuk kn pukul 10.56 malam, namun Karsha masih lagi berada di station kereta api dalam keadaan station yg sunyi. Tiba2 Karsha mendapat satu mesej dari Aira "Karsha, sorry tak dapat teman kau dekat station" mesej ini membuat kn Karsha mula berasa geram. kedengaran bunyi kereta api membuat Karsha cepat2 mengangkat bagasi nya lalu berdiri di tepi landasan kereta api untuk menaiki kereta api, namun Karsha terlihat  seperti ada bayangan lembaga hitam yg sedang berdiri di belakang nya membuat kn Karsha mula mengigil ketakutan.

Kereta api semakin hampir, Karsha berniat untuk berlari pergi dari tempat itu namun belum sempat dia mengangkat kaki nya dia di tolak oleh lembaga hitam yg berdiri di belakang nya, Akhirnya Karsha terjatuh di landasan kereta api itu, kedengaran bunyi hon kereta api itu membuat kn Karsha tersentak lalu berusaha untuk naik ke tepi landasan namun belum sempat dia mencapai naik keatas Karsha di pijak oleh kereta api tersebut. Kemudian kereta api itu berhenti tepat2 di station yg Karsha tunggu tadi iaitu di atas mayat Karsha.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now