147

12.6K 598 127
                                    



כשליאור מגיע הוא מציע שהוא ינהג במקום הנהג כדי שנוכל להיות רק אנחנו, אני מתקשרת לפאבלו והוא מאשר לכן אנחנו פוטרים את הנהג משגעונות בנסיעה ונוסעים לבדנו.

אך אנחנו הולכים למות, פאבלו סיכם איתי שאקח לפחות רכב צמוד עם שומר אך שניתקתי מיהרתי ללכת עם ליאור בידיעה שפאבלו לא יודיע לאחד השומרים לבוא איתנו כי נכנס לפגישה. אני רוצה ללכת אך ורק עם ליאור, ללא שומרים.

ליאור התלהב באופן לא נורמלי מבנג'מין, הוא חגר אותו בערסל המותאם לרכב בהתלהבות ונכנס למושב הנהג.

הוא מנחית עליי שאלות כל הנסיעה כשברקע מתנגנים להם שירים של בריטני ספירס מהפלייליסט שלו, בזמן הנסיעה הוא מספר לי על הקורס אופנה שהוא פותח בעוד שבוע ומזמין אותי בהודעה שכמעט ולא תהיה נוכחות.

״איך הסקס איתו?״ ליאור שואל בזמן שהשתקתי את המוזיקה וזה גורם לי להתחרט על כך אך זה ליאור ואם הוא רוצה פרטים הוא דורש פרטים.

״מושלם, אמרתי לך שהוא הראשון שלי״ אני אומרת בעודי מורידה מעליי את המעיל שלבשתי ומורידה אליי את המראה שמעל לראשי בתקרת הרכב ומבחינה בעצמי בידיעה שתכף אנחנו מגיעים ליעד ואני ממש לא רוצה שפאפרצי יצלמו אותי כשאני לא נראת במיטבי.

הצעתי לליאור שיגיד לחברה ההיא שלו מסטודיו שמלות הכלה שתזמין פאפרצי בכדי שיתשאלו את ליאור והוא יציג את עצמו כמעצב אופנה שבעוד שבוע מציג סדנה משלו שבה אני מדגמנת וכך ימתג את עצמו כי לפי מה ששמעתי ממנו הסדנה שלו לא תהיה עם נוכחות מלאה.

״אני לא מאמין שאת עושה את זה בשבילי!״ הוא אומר בהתלהבות עם ניצוצות בעיניים של שמחה, אני מחייכת אליו וקורצת בהינהון.

טובה תחת טובה.

הוא מחנה את הרכב בצידיי שוליי הכביש בעוד שאני מנתקת את החגורה, אוספת את המשקפיים שהחזקתי אל התיק שלי, מסדרת את השיער ויוצאת מהרכב.

אני פותחת את דלת המושבים מאחור, מוציאה את בנג'מין יחד עם הערסל שלו ואני כבר מתחילה לשמוע את רעשי הצילומים מאחור, לא טרחתי להסתובב בכדי להביט.

וזה כי פאבלו אמר שהם לא שווים מספיק בכדי שאתייחס אליהם.

הם מתלהבים מבנג'מין אך לא מתקרבים יותר מידי, אפילו שומרים על מרחק ממני כמו תמיד.

ליאור יוצא מן הרכב, נועל אותו והם מתקרבים אלינו במהירות כשהרפלקס הראשוני שהיה לי בעקבות הפלאשים האלה שלהם היה לכסות את בנג'מין. הם חשבו שפאבלו איתי לכן שמרו על מרחק אך עכשיו שליאור יצא הרשו לעצמם להתקרב, להתקרב יותר מידי.

Same speech Where stories live. Discover now