150

16.2K 602 283
                                    

לאחר חודש- חתונה חלק א'

אני קצה לאחר לילה נטול שינה מהתרגשות שיא שאין כמותה בוילה אותה פאבלו שכר לי, עושה את אירגוני הבוקר שלי יחד עם מקלחת ואוכלת ארוחת בוקר שעוזרת שפאבלו שכר הגישה לי. בנג'מין אצל סבתא שלי והשומרים מכניסים אחרי בדיקה מלאת קפידה את המעצב עם השמלה, ספרית ומאפרת וכמובן את ליאור אל תוך הוילה.

אני צורחת עם כולם בהתרגשות והם מחייכים בשמחה בשבילי, ליאור מפעיל שירים שמחים ואנחנו מתחילים בהכנות כשליאור והמעצב טוחנים את האוכל שהעוזרות מגישה לנו.

אני מודה לה ומתקשרת לסבתא לשאול על בנג'מין, היא פותחת בשיר בספרדית על חתונה ואני מצחקקת. ״בדיוק פאבלו התקשר,״ היא אומרת ״,אל דאגה הנכד המתוק והיפה שלי משחק איתי בצמר״.

אני צוחקת ואנחנו מתראות לשלום לא לפני שאני מודיעה לה שאני אשלח בצהריים נהג אליה שיביא אותה לכאן עם השמלה שקנתה לעצמה לאחר התעקשות רבה והמאפרת והספרית שלי ידאגו לה.

היום שלי מתחיל ואנחנו מתחילים בהכנות כשהראש שלי רק על כך שהיום אנחנו נשבעים אמונים, היום אנחנו בעל ואישה רשמית.

״קחי״ ליאור מגיש לי פלטת פירות ואני אוכלת מעט אם כי ההתרגשות לא נותנת לי.

שלוש שמלות בחרתי עם פאבלו ושמלה אחת בחרתי עם ליאור, אתמול בחרתי עם פאבלו את השמלה הסופית של החופה והכניסה.

ההתארגנות מרגישה לי כמו נצח ולאחר כמה שעות טובות אני יוצאת מן הוילה איתם, החלטנו שאת השמלה אשים באולם מאחר ומחכים לי צלמי פאפרצ׳י בחוץ ואני ממש לא רוצה לחשוף את השמלה שלי לעולם דרכם.

אנחנו נכנסים לרכבים כשליאור מסתיר אותי עם מטריה עד הכניסה לרכב בעוד שהצלמי פאפרצי מורחקים בידי השומרים של פאבלו ואנחנו מחלים בנסיעה לאולם.

אני בפלאפון שלי, בודקת הודעות ורואה הודעה מפאבלו לכן אני נכנסת אליה וקולטת ששלח לי לב אדום, אני מחייכת לאור המשמעות.

הוא לא משתמש באימוג׳ים ואף שונא אך עכשיו אין לו גם מילים, אני שולחת לו בחזרה ופונה להקשיב לליאור שחופר לי שעה על כך שהמקלחת שעשה בוילה ריעננה לו את הנשמה.

כשאנחנו מגיעים לאולם הם שוב מסתירים אותי עם מטריות, השומרים כבר מחכים באולם וכל האולם מוקף שומרים שסורקים את הסביבה, אני ממהרת להתחמק מן הפאפרצ׳י עם ליאור ואנחנו נכנסים לחדרי ההתארגנות באולם יחד עם המעצב וכולם.

אני לובשת את השמלה בחדר התארגנות, ליאור מביט בי בהלם ובהתלהבות וכולם מתרגשים לאור המראה שלי לכן אני מתקדמת אל עבר המראה ובוחנת את בואתי.

Same speech Where stories live. Discover now