JiJun(sequel)

544 30 52
                                    

Warn!
18+
°
°
°
°
°
°
°
°
°
Xiaojun menghentikan keretanya di depan apartment Jisung, dia keluar dari kereta dan masuk ke dalam apartment Jisung.

Setelah dia melangkah masuk ke dalam lift, dia menekan tombol yang ada pada lift untuk menuju bilik Jisung.

Tidak mengambil masa yang lama, dia sudah berada di depan pintu bilik Jisung. Loceng rumah dibunyikan.

Ding dong~

Pintu tersebut dibuka, kelihatan Jisung dengan kemeja putih dan berseluar hitam. Dua butang teratas terbuka. Kedua dua lengan bajunya dilipat. Sekali pandang, Jisung kelihatan sangat hot.

Dia tersenyum memandang Xiaojun. "Aku ingat kau sesat. "Ujar Jisung, Xiaojun tertawa.

"Tak sesat punya. "Ujar Xiaojun. Jisung tertawa, dia mengangkat dagu Xiaojun dan berhasrat hendak mencium bibir Xiaojun, tetapi Xiaojun meletakkan jari telunjuknya pada bibir Xiaojun.

"Why? "Tanya Jisung, Xioajun tersenyum sinis.

"Not so fast. "Ujar Xiaojun.

"But i miss that lips, that lips moan my name. "Jisung menaik turunkan alisnya dan itu membuatkan Xiaojun merona merah.

"Kita kat luar, nanti jiran kau nampak. Hah.. "Ujar Xiaojun, Jisung memutar bola matanya. Dia menarik pinggang Xiaojun dan membawa Xiaojun masuk ke dalam.

Dia menutup pintu dan menghimpit Xiaojun pada pintu. Tangannya mengunci pintu. Sekali lagi dia mengangkat dagu Xiaojun. "Sekarang boleh kan. "Bisik Jisung.

Xiaojun melingkarkan lengannya pada leher Jisung. "Kau sebenarnya nak 'main' ke nak main strip poker? "Jisung tertawa kecil, dia mencium bibir Xiaojun dan semestinya Xiaojun terbuai dengan ciuman itu.

"Kalau aku nak kedua duanya? "Tanya Jisung apabila mereka meleraikan ciuman. Dia menatap mata Xiaojun, Xiaojun memandangnya jijik dan mendorong dada Jisung.

"Menjijikkan. "Ujar Xiaojun lalu duduk di atas sofa. Jisung tertawa.

"Kau nak champagne? "Tanya Jisung, dia mendekati almari yang dipenuhi pelbagai minuman keras.

"Boleh juga. "Ujar Xiaojun, Jisung mengangguk kepala dan mengeluarkan dua gelas dan sebotol champagne. Sedang Xiaojun menunggu Jisung, dia ternampak bra wanita berada di atas karpet.

"Emm.. Jisung. "

"Ya? "Tanya Jisung, dia membawa dua gelas dan sebotol champagne. Xiaojun menunding jari telunjuknya pada bra tersebut. Mata Jisung membulat, lantas dia meletakkan dua gelas dan champagne di atas meja.

Dia mengutip bra itu dan dilempar ke dalam tong sampah. "Kau ada girlfriend en. "Ujar Xiaojun, entah kenapa hatinya tiba tiba rasa sakit apabila dia melihat bra itu.

"Haih, tu barang client roommate aku. "Ujar Jisung, dia duduk menghadap Xiaojun.

"Maksud? "

"Roommate aku bawa sugar baby malam tadi. Aku tak ada kat sini sebab aku malas nak dengar suara mereka yang menjijikan apabila mendesah nama antara satu sama lain. Aku tidur kat hotel. "Ujar Jisung, dia mula mengagihkan kad.

"Kau tahu, aku teringin nak ajak kau tapi diingat balik aku tak ada nombor kau. Nasiblah pagi tadi kita jumpa. "Ujar Jisung lagi, dia memandang Xiaojun sambil mengedip mata. Xiaojun tertawa kecil, dia menyambut kad yang diagih oleh Jisung.

"Jadi, macam rules hari tu? Siapa kalah kena tanggalkan pakaian dan si menang bawa pakaian si kalah balik? "

"Terserah. "Ujar Xiaojun. Dia dan Jisung mula main.

Your Favourite NCT Ships ✅ Where stories live. Discover now