#1yearwithKeluargaLeeS3

438 35 10
                                    

12 Januari 2020

1ST ANNIVERSARY OF KELUARGA LEE SEASON 3! 🎊🎉

Sepatutnya dah lama post tapi asyik tak boleh publish 😭😭

Terima kasih kepada semua yang membaca penpik ni sampai dapat 13k readers yang asyik-asyik ada plot twist, tak percaya sudah setahun jagung suda yini penpik 🤧

Aku memang tak jangka yang fanfic ni fanfic akan dapat sambutan daripada pembaca-pembaca wattpad 😆

Terima kasih selagi buat korang kerana menyokong aku dari aku tulis fanfic ni sebelum remake dan selepas remake, yang baca fanfics aku yang lain juga.

Terima kasih banyak-banyak kepada pembaca yang aktif sebab selalu voted dan komen yang banyak-banyak, aku paling suka kalau orang komen banyak-banyak, makin banyak komen, makin aku bersemangat nak update selalu.

Tanpa korang semua yang tak berhenti-henti menyokong penpik ni. Siapalah penulis penpik ni @Ann_Darl di dunia pakcik oren ni. 😢

Untuk pembaca setia KL , mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa aku tukar jalan cerita sebab jalan cerita dulu pun best?

Okay, yang sebelum remake tu jalan ceritanya terlalu pendek, ada 12  chapter je tak silap aku, and then aku tukar sebab aku nak buat semula dari diorang kecil, sampai besar dan berkahwin. Itulah sebabnya aku tukar jalan cerita.

By the way, aku ada soalan nak tanya pada pembaca setia aku, apa perasaan korang setiap kali baca fanfic ni dan apa harapan korang pada fanfic ni pada masa yang akan datang?

Lagi sekali, terima kasih kerana jadikan Keluarga Lee sebagai salah satu kejayaan aku selain fanfic yang lain , siapa yang belum baca fanfic lain selain KL , pergi jenguk kat wall tau 😜😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[S3] Keluarga Lee - NCT Where stories live. Discover now