👣Bab 4👣

828 143 124
                                    

A/N:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N:

First of all,tengok cover baru ff ni guys.

Hot bukan oppa world wide handsome kita🌚

Park family


"Noona,noona rasa noona Yoonji dah mati ke?Apasal dia pengsan lama sangat?Dah 3 jam 30 minit 30 saat dia pengsan."

"Aku tak rasa minah gedik ni dah mati.Orang jahat macam dia jarang mati awal.Cuma ada satu cara sahaja untuk pastikan dia masih hidup atau dah mati.Dan aku nak kau yang buat cara tu kat dia.Boleh?"

"Boleh je.As you wish,my sistur."

Yoongi mendekatkan badannya dengan Yoonji yang sedang terbaring di atas katil.Mulutnya diletakkan betul-betul di tepi telinga Yoonji.

"NOONA YOONJI!NOONA YOONJI!ADA LIPAS MERAYAP DALAM SELUAR NOONA!ADA LIPAS BESAR PENYEPAK MERAYAP DALAM SELUAR NOONA SEKARANG!BANGUN CEPAT NOONA!"pekik Yoongi bingit di telinga Yoonji.

Yoongi kemudiannya terus melompat turun daripada katil.Dia berlari pecut menuju ke arah Jiminie yang sedang menunggunya di pintu.

Manakala Yoonji yang enak diulit mimpi itu serta merta bangun daripada tidurnya setelah mengetahui ada lipas merayap di dalam seluarnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Manakala Yoonji yang enak diulit mimpi itu serta merta bangun daripada tidurnya setelah mengetahui ada lipas merayap di dalam seluarnya.

Menggeletik dia atas katil untuk menghalau 'lipas' yang menceroboh seluarnya itu.

"LIPAS?!MANA LIPAS?!LIPAS TU DAH MERAYAP MASUK DALAM BAJU AKU KE?!
HUWAAAA!JIMINIE,YOONGI TOLONGLAH AKU!AKU TAKUT NI!"ujarku penuh ketakutan sambil mengibas-ngibas seluar.

"HAHAHAHAHAHAHAHAHA."

Jimine,kakak aku dan Yoongi,adik lelaki aku ketawa terbahak-bahak melihat aku.Yoongi punya seronok gelakkan aku sampai terbaring dia atas lantai.

"Korang tipu aku rupanya.Tak guna punya Jiminie dan Yoongi.Crush aku sikit lagi nak kiss aku dalam mimpi aku tadi.Disebabkan korang berdua,hancur mimpi indah aku.Mari sini kau!"tengkingku kuat lalu aku melompat daripada katil untuk mengejar Jiminie dan Yoongi yang sudah melarikan diri.

[C]Crush Minta Kaki | KSJWhere stories live. Discover now