Bab 3

3.9K 11 2
                                    

Kira-kira sejam setelah Jan pergi, dia setia dengan kata-katanya dan memanggil saya.  Dia mengatakan bahawa mereka masih menghangatkan badan dan bahawa saya harus merasa selesa ketika mereka masih menjelajah satu sama lain.  Saya masuk ke bilik mandi dan menumpahkan kain.  Pada masa itu, dia memberitahu saya bahawa mereka memutuskan untuk bercinta cepat sebelum mereka pergi makan tengah hari.  Selepas beberapa kata yang lebih ringkas kepada saya, dia memberitahu bahawa dia akan meletakkan telefon di atas katil di sebelah mereka dan menumpukan perhatian pada apa yang mereka lakukan dan melupakan saya.  Selepas itu, saya dapat mendengar banyak ciuman, geram, dan beberapa ungkapan ringkas, seperti yang terasa baik.  Saya merindui awak, dll.

Kemudian ketika mereka mula menjadi penyayang yang penuh semangat, saya mendengar George mengatakan betapa dia telah merindui puki putih panas itu.

Kemudian saya mendengar Jan berkata: "Ya, saya akan bangun pada waktu malam memikirkan ayam hitam besar yang meniduri saya."

Kemudian saya mendengar George berkata: "Wah, awak mencukur puki anda untuk saya, itu cantik."

Jan berkata: "Suami saya mencukurnya untuk anda, apakah dia melakukan pekerjaan dengan baik, jika anda fikir dia melakukannya, ada telefon, beritahu dia."

Saya tidak tahu sama ada George mengangkat telefon atau menutup mulutnya, dan berkata: Terima kasih Pete kerana mencukur puki isteri anda untuk saya.  Ia kelihatan cukup enak untuk dimakan, dan saya rasa itulah yang akan saya lakukan. "

Saya kemudian mendengar mereka berpusing-pusing di atas katil dan menggerutu.  Kemudian Jan pasti mendekati telefon dan berkata, "Kami berada dalam kedudukan enam puluh sembilan dan dia sudah mula menjolok-olok menjilat puki saya, dan saya akan menghisap kemaluannya, dan semua cercaan yang anda dengar akan menjadi saya menghisap  pada ayam hitamnya yang besar. "

Sepatutnya, selama sepuluh minit berikutnya, saya mendengar banyak menghisap, mengendur, dan menggerutu.  Oleh kerana saya sudah mula bermain dengan diri saya sendiri, saya cuba membayangkan mereka dalam kedudukan enam puluh sembilan dengan ayam hitam besar di mulut Jan.  Dan hanya untuk berfikir, beberapa minggu yang lalu, dia tidak akan berfikir untuk menghisap zakar, bahkan bukan milik saya.

Kemudian saya mendengar Jan berkata: "Saya ingin merasakan kemaluan hitam besar di dalam puki saya. Pussy saya yang sudah berkahwin putih dahagakan ayam hitam besar itu, datang dan kacau saya sementara suami saya mendengar kami bercinta di telefon, mengetahui bahawa dia  tidak akan dapat memasukkan batangnya ke dalamnya sekurang-kurangnya lima hari. "

Sejak itu, semua yang saya dapat di sini adalah seperti;  "Oh ya, itu terasa baik."  "Persetankan saya lebih keras."  Oh, ya, saya cummmmminnng.  Jangan berhenti.  Oh, oh, oh. "Dan banyak huffing, puffing and grunting ketika sialan itu berterusan. Nah, saya rasa George tua itu terus memukul-mukul pussynya melalui orgasme itu dan sekitar empat lagi sebelum akhirnya dia tidak dapat mengambilnya lagi  .

Kemudian saya mendengarnya menggerutu dan mendengar hampir berbisik: "Saya akan cum - cum - cum. Inilah dia. Ohhhhhh."

Dan kemudian saya mendengar Jan masuk ke syahwat yang mengejutkan.  Saya dapat mendengar mereka ketika mereka berbaring di sana mencium dan meringkuk dan kemudian George berkata: "Wow, itu bagus, saya tidak pernah dapat terlalu banyak pussy putih yang ketat itu."

Jan memberitahunya bahawa dia juga tidak boleh mendapatkan terlalu banyak ayam hitamnya yang cantik.

Setelah mereka bertukar beberapa frasa cinta, Jan mengangkat telefon dan bertanya kepada saya bagaimana saya menyukainya, dan saya memberitahunya bahawa itu hebat dan saya tersentak dua kali.  Dia kemudian memberitahu saya bahawa mereka akan membersihkan diri dan pergi makan tengah hari.  Dia mengatakan bahawa dia akan memanggil saya kadang-kadang kemudian.

Perubahan TahunanWhere stories live. Discover now