final chapter! ♡

3.3K 493 689
                                    


♡ ; welcome to final chapter.
mari raikan berjemaah dengan komen untuk kali terakhir sebagai tanda perpisahan kita dengan milk tea :P 🚔

mari raikan berjemaah dengan komen untuk kali terakhir sebagai tanda perpisahan kita dengan milk tea :P 🚔

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


.


.

*************

semua diminta untuk berikan tumpuan, kerana jin sebagai ketua segala plan akan memulakan mesyuarat agung mereka yang dihadiri oleh semua ahli bangtan termasuk dua orang gadis yang diundang iaitu bae areum dan kim min ju.

monitor yang terpantul pada skrin putih menunjukkan peta dimana semua kejadian akan berlangsung, hobie menyiku jimin dan mereka saling mengangguk. berlakon macam spy gitchew.

"baiklah. pertama, jungkook dan puan jeon akan pergi shopping TANPA pengawal engko yang badan tegap tu. hanya berdua." ujar jin.

"ye doh, dah lah aku yang kena jadi penjenayah, buatnya pengawal dia tumbok muka aku? tak ke mampos dekat situ?" namjoon menggetarkan badannya, takut.

"sama ah, aku penjenayah dua." hobie mencebik murung.

jin mengangguk setuju, "betul. lepas tu, jungkook akan acacah nak pergi berak ke apa ke dan buat puan jeon berdiri dekat depan butik tu. lepas je jungkook masuk, hobie dan namjan akan serunkkkkkk!!! okay okay over pulak."

jimin berdiri tegak, "kita nak serang macam mana? ugut mintak anting anting?"

"waklu. banyak benda anting anting jugak ko nak."

"anting anting puan jeon mahal, kalau boleh bagi dekat miyoung noona mesti dia suka."

"kau nak bagi dia barang curi ke jimbet."

dorang ni tak serius betul dalam mesyuarat, habis semua orang tergelak dengan kepandaian jeman yang tiada tandingan. walaupun dah check dia positif covodo tapi tidak mengapa kerana dia tetap seorang kawan. selagi boleh kutip, kita bela. jin berdehem meminta perhatian dan kembali menyambung perancangannya.

"okay korang ugut lah mintak duit ke, tarik beg tangan kulit dia ke tapi jangan sampai jatuh pulak mak orang. ha satgi jungkook belasah kau amampos."

taehyung tergelak halus, "lepas tu masa ni lah areum datang then keluarkan skill taekwondo dia, kalau nak gempuck korang jangan lupa standby cecair merah."

areum mengangguk faham dengan semua penjelasan. sebenarnya rancangan ni nak buktikan dekat puan jeon yang walaupun budak perempuan kasar tak semestinya dia tak berguna atau boleh dipandang rendah. sebab, dorang tahu cara nak pertahankan diri dan tak mudah dipijak. gitew.

Milk Tea + jjkWhere stories live. Discover now