likebug_'s Reading List
17 historias
A Single Truth por Eunnie00
Eunnie00
  • WpView
    LECTURAS 185,809
  • WpVote
    Votos 12,919
  • WpPart
    Partes 32
Book 2.3 Completed Daneiel Haxer Black . Dimana seorang wanita hanya inginkan sebuah hubungan istimewa meski berlandaskan penipuan . Helah . Tipu daya . Meski sedar , segalanya hanya penipuan tetapi dia masih hanya satu kejujuran dari lelaki ini . "A single truth from him , is what I need the most " - Estella Raine
Love Defies Life por Kikifanfictions
Kikifanfictions
  • WpView
    LECTURAS 9,801
  • WpVote
    Votos 255
  • WpPart
    Partes 20
This is the after story of Ao Haru Ride. This story is about what happens after the fireworks festival at the end of which Kou asks Futaba to go with him to the summer festival wearing an Yukata.
Twisted Story (Ao Haru Ride Fanfiction) por ChxraDreemurr
ChxraDreemurr
  • WpView
    LECTURAS 18,428
  • WpVote
    Votos 357
  • WpPart
    Partes 29
Let's spice things up, and twist it.
DATUK OR DATO' por atulaisy_ckk
atulaisy_ckk
  • WpView
    LECTURAS 2,530,990
  • WpVote
    Votos 19
  • WpPart
    Partes 5
🌼TERBIT 2026 - PBAKL🌼 Siapa sangka hidupnya yang sebelum ini hanya dengan tok ayah dan tok mak di kampung mula berubah. Tidak pernah Aira mengimpi pasangan hidupnya ialah seorang yang bukan calang-calang hebatnya. Pemuda itu tidak ubah seperti gambaran watak hero dalam novel-novel romantik. Kacak, kaya dan berlagak. Tapi Xendra Aira terjatuh hati kepada pemuda itu. Mana mungkin dia tidak ada perasaan. Dato' Rayqal Eskandar itu ialah suami sahnya. Duduk sebumbung, tidur sekatil. Rayqal yang berniat ingin membuka buku baru... "Eh kau ni Ameer. Aku ajak kau orang lepak sini sebab aku rancang nak luahkan perasaan sebenar aku kepada Aira." - Dato' Rayqal Eskandar. Mula berubah niat... "Aku cuma sayang dan cintakan satu perempuan sahaja, Aira." - Dato' Rayqal Eskandar. "Saya tahu, Rayqal. Saya juga tahu yang perempuan itu bukan saya." - Xendra Aira. "Kalau kau tahu, baguslah. Dengar sini baik-baik. Aku cintakan Aurora. Aku sayangkan Aurora. Hanya dia, tiada yang lain. Bukan kau, bukan juga mana-mana perempuan." - Dato' Rayqal Eskandar. Klisenya, Xendra Aira pergi membawa diri, melanjutkan pengajian. Dia tidak dapat menahan niat suaminya yang ingin kembali semula kepada kekasih lamanya, Aurora. Sejak mula lagi Xendra Aira sedar, gelarannya sebagai isteri Dato' Rayqal Eskandar itu cuma di atas kertas sahaja. 🌼PENERBIT: KARYA PUBLIKA🌼
[C] Grandpa and Six Idiots S2 » BTS « por jdopes
jdopes
  • WpView
    LECTURAS 218,536
  • WpVote
    Votos 39,581
  • WpPart
    Partes 46
+ Hiyong hodoh. - Kau diam setan. #10 in Humor [ 17 January 2017 ] #7 in Humor [ 17 January 2017 ] #4 in Humor [ 20 January 2017 ] #1 in Humor [ 21 January 2017 ]
Mr Devil, Mr Hero por AnnaSANBA
AnnaSANBA
  • WpView
    LECTURAS 6,429,405
  • WpVote
    Votos 192,322
  • WpPart
    Partes 76
"Awak, saya nak balik.." rengek Sophia. Adam tersenyum sinis. "No. Kau akan tinggal sini. Selama-lamanya," sejurus itu pintu bilik di hempas kuat lalu di kunci dari luar. Sophia dengan panik berlari menuju ke pintu. "Awak! Buka pintu! Saya nak keluar awak! Open the door! Ayah! Keluarkan Sophia dari sini!" Namun tiada siapa yang membukakan pintu. Akhirnya Sophia pasrah, dia bersandar di pintu dan dengan perlahan dia duduk. Dia masih menangis, wajahnya di tutup dengan kedua tapak tangannya. Dia kecewa dengan Encik Husain kerana menjualnya kepada lelaki yang tidak dikenalinya langsung. Lelaki yang akan merubah hidupnya!
Crush Series : Crush Aku Suami Aku por ice_queennnn
ice_queennnn
  • WpView
    LECTURAS 1,736,761
  • WpVote
    Votos 69,923
  • WpPart
    Partes 41
"Jangan harap aku layan kau macam bini aku. Kau takpe ar dah lama suka kat aku en? Aku ni yg seksa kena hadap kau!" -ZIYYAD MAZRUL Hati perempuan mana yg tak retak bila hari-hari kena marah dengan suami. Eh bosanlah asyik kena marah je. Eliya tekad untuk membuat Ziyyad jatuh cinta kepadanya. Lelaki yg sudah lama diminatinya sejak sekolah telah menjadi suami yg sah untuk Eliya tanpa diduga. "Kau benci aku ye Ziyyad? Takpe kau tunggu nanti kau yg akan gilakan aku" -NUR ELIYA Attention ! ✋ Segala 'persamaan' dgn cerita lain mungkin secara tidak sengaja . Sy tak tiru 'Sayangku Kapten Mukhriz' . Memang sy minat Niena Baharun dan cerita ni sy tulis sebelum drama tu keluar kt tv .
She's Not Pretty por Alya_Maysarah
Alya_Maysarah
  • WpView
    LECTURAS 77,518
  • WpVote
    Votos 8,959
  • WpPart
    Partes 52
"Ayien,kau tahu apa yang aku rasa tiap kali aku nampak kau?" "Apa?" "Aku rasa genetik aku dengan genetik kau akan menghasilkan gabungan yang comel." Selipar yang sudah dibawa masuk ke dalam tandas awam ditanggalkan dari kaki sebelum selipar dihayun laju ke laki sendiri.
[C] Noona » Jeon Jungkook « por jdopes
jdopes
  • WpView
    LECTURAS 120,678
  • WpVote
    Votos 13,318
  • WpPart
    Partes 31
" Noona.. Maafkan Kook, ya? " " Kook tak boleh bertahan lama dah. " " Janji tau. Jangan benci Kook. " " I love you. " ________________________________ Started :- June 2, 2016 Ended :- June 2, 2016 #Hakakgojes #Elmeow