Cinta Stories

1.2K Stories

Weddings' Smuggler [CETAK] by lyanchan
#1
Weddings' Smuggler [CETAK]by LYAN🌙
[Sudah tersedia dalam bentuk buku @gagasmedia] Wanda E. Pangestu, meneliti berbagai pesta pernikahan orang asing sebagai referensi novelnya yang sudah harus terbit dalam...
Completed
DINDA HAZREEN by DhianMawar
#2
DINDA HAZREENby miss dino
"Nanti Naura tunggu abang dah besar kita kahwin ye."- Dhian Naura "Abang la tunggu Naura, abang memang dah besar." - Hanneef Lutfan Perit yang ditang...
Completed
Milik Tuan Megat [𝒞 ] by shesdarkcloud
#3
Milik Tuan Megat [𝒞 ]by sheslazyεїз
- my 1st romance story - Megat Adam Qhalish x Nur Qaira Ameerah Nur Qaira Ameerah hanya gadis biasa yang bekerja sebagai barista di sebuah cafe hidupnya sedikit berbez...
Completed
MILIKMU SELAMANYA by AIEN2903
#4
MILIKMU SELAMANYAby SNURAIN
Zahirah Amanda,memiliki keperibadian yang mulia,namun gadis kampung ini tetap di pandang hina dan serong oleh masyarakat sekeliling.Kemiskinan yang menghimpit,ditambah d...
Aku Bukan Boneka by iamputerisalju
#5
Aku Bukan Bonekaby Puteri salju
Aku bukan barang mainan kau lah Firash.. Kau anggap aku macam sampah.. Aku pun ada hati dan perasaan.. Dasar binatang.. Aku benci kau Firash.. - bentak hati Ariana
Cinta & Nafsu by Cintadannafsu
#6
Cinta & Nafsuby realexpereince
Bila dua orang yg tak tersangka, berlainan kaum, agama dan umur berjumpa dan bertukar hati
Alastha by mdintans
#7
Alasthaby tans
JANGAN LIAT COVER DOANG, DIBACA AJA DULU SIAPA TAU SUKA HEHE
MAAFKAN AKU SAHABAT... by PerkasaJiwa
#8
MAAFKAN AKU SAHABAT...by PerkasaJiwa
Kisah benar ini aku utarakan lantaran ingin memohon maaf secara maya kepada pasangan yang terlibat yang merupakan kawan ku sendiri... Sekiranya pembaca boleh mengaitkan...
Perfect Match by AniesYaya
#10
Perfect Matchby Anies Yaya
"Daripada ayah kahwinkan lela dengan Abang Harraz, lebih baik ayah kahwinkan lela dengan monyet!" - laila Apalah nasibnya...Seolah-olah sudah jatuh ditimpa tan...
KITA YANG TAK SAMA by marthaleoch
#11
KITA YANG TAK SAMAby martha leony
"Kamu sadar ga sih? Kita tuh ga sama! Dan ga akan berada di posisi yang sama lagi untuk melangkah ke masa depan! Semuanya udah berbeda!" Oh Hi. Welcome to my i...
Ma Darling Sweetheart's : Arayyan Uqashah ✓ by nlyaneeq
#12
Ma Darling Sweetheart's : Arayyan...by nlyaneeq
"I love you, Amore Mio." - Arayyan Uqashah "I love you too, Ar." - Amelia Amanda pertemuan yang tidak dijangka mengukir cinta di dalam hati mereka. S...
TUMBUH TANPA SEMBUH  by arashel___
#13
TUMBUH TANPA SEMBUH by Arashel
Setiap hari adalah hidup baru. Setiap waktu adalah pelajaran. Pelajari baik-baik. Sebab semua hal yang sedang berjalan adalah proses menuju bahagia. Mungkin saja skenari...
Nanadaime's LOVE by Chafisa
#14
Nanadaime's LOVEby Ca Tur
upaya penyelamatan sang sahabat berujung terkuaknya sebuah rahasia...
same heart, different faith. by stvrlight_aa
#16
same heart, different faith.by stvrlight_aa
[ on going] Its all started when a Malay Muslim girl named Aisyah who has fallen for a Chinese boy of different religions from hers. Even though she was rejected by the...
Guardian of my heart by GadisAwangan
#17
Guardian of my heartby 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑𝖎𝖈 𝖘𝖙𝖆𝖗'𝖘
Pertemuan kali pertama di mana jejaka itu menyelamatkan dia dari kematian namun pertemuan kali kedua membongkarkan identiti jejaka tersebut sekali gus persoalan yang per...
mahal kita. by hawtdrwns
#18
mahal kita.by hujan.
sebagaimana namanya kita memberi seribu satu kebahagiaan dan kedukaan, seperti itu jugalah keadaan kita yang sentiasa ceroboh. kita cintakan sederhana, tetapi kita senti...
SIAPA JONNY  by sizukasakura
#19
SIAPA JONNY by Jonny 212
KISAH ALUR PERJALANAN DARI SESEORANG YANG BAIK DIKONGSI UNTUK PENGALAMAN HIDUP BERSAMA. AWAS CERITA 18SX SO HATI² PEMBACA...DAN MOGA VOTE BINTANG KALAU SUKA PENULISAN SE...
ASTROPHILE by LailiRhm
#20
ASTROPHILEby BUTTERFLY 🦋
Kisah cinta tidak semulus yang di kira,masa lalu yang melibat kan cahaya, tentang tembok tinggi cinta mereka,Dan takdir yang menentukan akhir Dari semua nya "Selama...