Kejam Stories

77 Stories

Beautiful Flowers: Always Got Picked Up by EllijaSwag
#1
Beautiful Flowers: Always Got Pick...by AirApi
[# 1 organisasi (15 Agustus 2022)] [# 1 balasdendam (15 Agustus 2022)] [# 1 Shean (16 Agustus 2022)] [# 1 Laga (17 Agustus 2022)] "My precious flowers has been take...
KEJAM by PrevinPrevin
#2
KEJAMby Previn Previn
Apa lima orang dibunuh secara kejam? Siapakah yang membunuh kelima-lima orang tersebut? Apakah motif sebenar pembunuhan ini? Adakah pembunuhan ini untuk memberi pengajar...
Averyl's Game by ayyasrt
#3
Averyl's Gameby Ayyara
Ini kisah tentang Averyl dan semua dendam yang membayanginya. Sejak lahir keberadaan tidak diketahui oleh publik walau keluarganya adalah keluarga terpandang. Namun semu...
My Annoying Husband  by syhminzm
#4
My Annoying Husband by syhnzr
Tengku Nur Elisya Airish Binti Tengku Muhamad Nizam merupakan anak perempuan tunggal keluarga tersebut. Mempunyai dua orang abang iaitu Tengku Muhammad Akif dan Tengku M...
the best ending by minsila_
#5
the best endingby
aku tidak tahu jika harus terjebak didalam pernikahan yang menyakitkan ini,semua yang ia lakukan sangat membunuhku.min yoongi lelaki dengan sorot mata dalam dan dingin t...
+18 more
ASRAMA | FF BBB by RaishaIris
#6
ASRAMA | FF BBBby Sha🌸
Asrama? Dorm 13, paling jarang pelajar yang mahu duduki, meski terdapat pelbagai kemudahan di dorm 13. Namun, tiada siapa berani menduduki dorm tersebut. Namun, segala...
Sunshine in December (Slow Update) by Aria_Monteza
#7
Sunshine in December (Slow Update)by Aria
Attention : Cerita ini dibuat berdasarkan kisah nyata yang dituturkan langsung oleh Mom Anjani (nama samaran ^^). Beliau tidak hanya ingin membagi kisahnya yang luar bia...
Bila Kakak dan Abang menguasai kita by Shqifcb
#9
Bila Kakak dan Abang menguasai kitaby Qifxb
Ada kakak ? Ada Abang ? Ada salah satu daripada diorang ? Pernah rasa nak maki diaorang tapi tak boleh sebab takut kena marah dengan mak @ ayah ? Disini aku nak cerit...
Grasslyn by liandraamelia
#10
Grasslynby LanaMelia
Queeniesya Grasslyn Schirge, Queeniesnya Bisa Di Panggil Grasslyn, Grasslyn Berumur 17 , Di umur 17 ny Grasslyn Sudah Lulus S3 Di Inggris Grasslyn mempunyai Perusahaan y...
MY LOVE, ENCIK DINGIN!! [ SLOW UPDATE ] by schalily
#11
MY LOVE, ENCIK DINGIN!! [ SLOW UPD...by Misscaramel
Cinta pertama memang sukar untuk dilupakan.. Tapi kebahagian akan datang tanpa dipinta.. Nur Aurora telah di jemput illahi setelah pembedahan untuk membuang barah otak y...
Mr Adrian : my husband  by deliciouscaramell
#12
Mr Adrian : my husband by IKHA
Pertemuan yang tidak di jangka , seorang penggemar capuccino dan seorang lagi penggemar caramel. "sorry . this girl mine." "Terima kasih Encik future &quo...
SYAH by XZTRHX
#13
SYAHby TIRA
"Syah! Kalau kau nak tahu, ayah kau tu sebenarnya mak kau. Dia yang lahirkan kau!" - Zack "Huh? Mak aku dah meninggal. Apa kau merepek ni beb?" -Syah...
OBSESSION LOVE by srhjk78
#14
OBSESSION LOVEby 친애하는 방탄
gaftan Alexander Imanuel sangat mencintai kekasihnya Tasya khaisandri sampai sampai dia tak ingin miliknya di sentuh orang lain jika ada yg berani menyentuh miliknya i...
Baby Alqisya by bluemood_25
#15
Baby Alqisyaby Akrilik25
Seorang anak berusia 12tahun yg dibuang oleh keluarganya sendiri, karena alasan ia membunyai kelainan mental. Dan diangkat menjadi anak oleh keluarga yg sangat berpengar...
Lady Of Medussa by abeautifulwhitewitch
#16
Lady Of Medussaby a beautiful witch
'If Legend of Medusa curse her prey by her eyes, while Lady of Medussa curse her prey by her words that spit out of her mouth.' ' You can listen to her talking but never...
Deena Azniera [ slow update ] by cutiesyen_04
#17
Deena Azniera [ slow update ]by cutiesyen_04
Hidupnya yang bahagia bertukar kelam di saat kejadian yang tidak diingini berlaku , hari pernikahan yang diimpikan musnah sekelip mata , lelaki yang berjanji untuk mempe...
Psychopath Husband | Park Jimin by hnannuwuu
#18
Psychopath Husband | Park Jiminby rei
" Jangan apa apa kan saya. Saya mintak maaf tolonglah! " " Kau takut ea? Kalau kau takut kenapa kau tetap nak degil huh? " . . . Start : 24 June 202...
DEUX VIES  (On-going)  by ElLaelalea
#19
DEUX VIES (On-going) by Lea Laela
Dont copy my story. Saya rasa anda bisa bahasa manusia untuk mengerti kata kata tersebut. Semoga suka dengan ceritanya. "Ayok berjuang jangan menyerah. " uc...