Perkahwinan Stories

21 Stories

The Unknown Wife [OG] by MrTheo_
#1
The Unknown Wife [OG]by ㄒ卄乇ㄖ ♡
' ᴰᴼᴺ'ᵀ ᴶᵁᴰᴳᴱ ᴹʸ ᶜᴴᴼᴵᶜᴱ , ᵂᴴᴱᴺ ʸᴼᵁ ᴰᴼᴺ'ᵀ ᵁᴺᴰᴱᴿˁᵀᴬᴺᴰ ᴹʸ ᴿᴱᴬˁᴼᴺˁ ' Muhammad Iman Zhariel seorang anggota polis yang tegas lagikan bertanggungjawab , Masa dahulu dia memp...
BARITH, CAN'T UNLOVE YOU ( Sudah Terbit) by Mell_Mariann
#2
BARITH, CAN'T UNLOVE YOU ( Sudah T...by Mell
BLURB : Bernikah tanpa pengetahuan keluarga di bumi London. Itulah permulaan kisah mereka. Barith atas kepentingannya sendiri. Manakala, Tasneem atas alasannya sendiri. ...
Nafsu Atau Hidayah? [Slow Updates] by CreationGG
#3
Nafsu Atau Hidayah? [Slow Updates]by CreationGG
"Mana janji kau dengan Allah masa kau sakit dulu?" Sarah sudah pun bertunang dengan Rafie, calon suami pilihan ibu bapanya. Dia tidak membantah akan permintaan...
Bidadari Adra Medina [ Slow Update ] by misszatull
#4
Bidadari Adra Medina [ Slow Update...by نور مايزاتول
Dan aku harap , kenal kita menghubung dekat , cinta Dia . [ cover by : @reenmedina ]
SEDIKIT BADAI by ayushida81
#5
SEDIKIT BADAIby Ayu Rashidah
Jika perlu ku tempuh badai itu, pasti ku harungi, kerana ku yakin, ada sinar mentari bakal terlihat akhirnya.
SAYA CINTAKAN AWAK by Norhalidah_96
#6
SAYA CINTAKAN AWAKby NORHALIDAH
" Dah orang tak suka,maka dia tak sukalah sampai bila bila,takkan aku nak paksa,aku just jalankan tanggungjawab je sebagai anak dan isteri ".
Hanya Kau Untukku by Rossirish9
#7
Hanya Kau Untukkuby Rossirish9
Pertemuan yang tak dijangka akan memberi beban buat Aurora Aurell untuk menerima Aiman Zukarnain. Beberapa kali gagal dalam percintaan membuatkan Aurora serik untuk...
Nikmat perkahwinan | Print Kad kahwin | Malaysia by workmailsai9
#8
Nikmat perkahwinan | Print Kad kah...by worksai kumar
We are specialized in Nikmat perkahwinan and also handmade invitations in Malaysia and we hope to share our amazing card products with you.
Completed
Seindah Keindahan Bunga by hanna_tenn26
#10
Seindah Keindahan Bungaby HannaTenn
Adellea Sofea seorang gadis yang bijak di kampungnya.Namun,apabila Adellea Sofea ke Kuala Lumpur kehidupannya semua berubah apabila dia bekerja dengan bekas kekasihnya i...
DERN (SU) by yrevelyn
#11
DERN (SU)by eveunfz
E V E U N F Z "Do you miss me?" he asks, a hint of a devilish grin in his eyes. "No, why would I?" I reply, stopping my real feelings from creeping u...
Masihkah Ada Bahagia by shaziti23
#12
Masihkah Ada Bahagiaby shaziti23
Masihkah ada bahagia untuk Ariana Balkis?
SEBELUM MENGENALIMU by __TIC__
#13
SEBELUM MENGENALIMUby The Imagination Crew
AMANDA adalah segala-galanya bagi aku. Tanpa Amanda, aku bukan diri aku. Ok tak description? macam haram jugak kan? Ini cerita romance tau! cc @Hanran99 saya buat sebab...
Completed
GILA TAK RINDU by HamidahMDJali
#14
GILA TAK RINDUby Hamidah MD Jali
Alangkah terkejutnya Nomi apabila Mr.KRab yang pertama kali nak jumpa tu,lelaki yang bergaduh dengannya di lampu isyarat! Apa lagi, bertekaklah budak dua orang tu. Adib...
i'm Still Love You by NaashKrizta
#15
i'm Still Love Youby NaAsh
Kesalahan Yang telah aku lakukan dahulu, tidak layak mendapat keampunan. Kesakitan, keperitan serta penderitaan Yang aku sebarkan kepada orang-orang Yang ikhlas mencinta...
Susahnya Nak Hidup, Bila Ada Isteri Paling Popular! by sawalnuwa
#16
Susahnya Nak Hidup, Bila Ada Ister...by S. Anwar
Cover by: Canva Model: IG @sema.henna Amin adalah seorang guru sekolah menengah yang sukakan kehidupan yang aman, normal dan biasa. Namun segalanya berubah apabila dia...
𝗢𝗚 | 𝗗𝗮𝗿𝗿𝗲𝗻 𝗔𝗻𝗱𝗿𝗲𝘄 by princessglorix
#17
𝗢𝗚 | 𝗗𝗮𝗿𝗿𝗲𝗻 𝗔𝗻𝗱𝗿𝗲𝘄by S Y A K I R A
#2𝐧𝐝 ; 𝐇𝐄 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒 𝐃𝐚𝐫𝐫𝐞𝐧 𝐀𝐧𝐝𝐫𝐞𝐰 × 𝐇𝐢𝐥𝐲𝐚 𝐍𝐚𝐟𝐢𝐬𝐚𝐡 "𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐛𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐦𝐩𝐮𝐚𝐧 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐢𝐤, 𝐛𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐦𝐩�...
Cintaku Tidak Pernah Sempurna [ON GOING] by muss03
#18
Cintaku Tidak Pernah Sempurna [ON...by aiza zira
Ditinggalkan sewaktu hampir akad nikah lagi beberapa jam membuatkan suasana yang sepatutnya diraikan bakal pengantin tetapi ditukar kepada duka. Pengantin lelaki lari p...
Nuh Nahyan (نوح نهيان) by NurshaJ
#19
Nuh Nahyan (نوح نهيان)by Nur shafiqah
#1 in perkahwinan (23 August 2019) #1 in suamiisteri (23 August 2019) #1 in suamiisteri (3 October 2020) #2 in islamik ( 11 october 2020) Sebuah cerita yang mengisahkan...
🌷𝐂𝐈𝐍𝐓𝐀 𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐓𝐄𝐑𝐀𝐊𝐇𝐈𝐑🌷 by IeraRoselyn
#20
🌷𝐂𝐈𝐍𝐓𝐀 𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐓𝐄𝐑𝐀𝐊𝐇...by ieraroselyn
Selepas beberapa tahun pemergian tunangnya, Haiyan Aniq terpaksa mengikut kemahuan bonda tercinta supaya mencari calon isteri dalam masa satu bulan saja. Jika tidak, bon...
Completed