LiesLike2ndNature

this message may be offensive
hey! 
          	here's my official declaration of hiatus. i know it's been a while since i've updated anyway but figured it might be nice to let y'all know what's going on. 
          	
          	to keep it simple, i'm ridiculously stressed for like, no reason and there's a chance some breathing issues are linked to it so i'm trying to keep my update dedications to a minimum. 
          	
          	in terms of 'what came first' the fics on here should have top priority, but my babies on AO3 are more important at the moment since one is just helping a friend and the other 2 are some sort of promises i made on twitter. (danversaddict over there if anyone's curious)
          	
          	relatively normal scheduled updates will resume when i have my shit together/finish the fics on AO3. sorry for being lame, if you got this far here's a cookie 

Negovanstein

@LiesLike2ndNature love you Mustang!! -A ❤
Reply

LiesLike2ndNature

this message may be offensive
hey! 
          here's my official declaration of hiatus. i know it's been a while since i've updated anyway but figured it might be nice to let y'all know what's going on. 
          
          to keep it simple, i'm ridiculously stressed for like, no reason and there's a chance some breathing issues are linked to it so i'm trying to keep my update dedications to a minimum. 
          
          in terms of 'what came first' the fics on here should have top priority, but my babies on AO3 are more important at the moment since one is just helping a friend and the other 2 are some sort of promises i made on twitter. (danversaddict over there if anyone's curious)
          
          relatively normal scheduled updates will resume when i have my shit together/finish the fics on AO3. sorry for being lame, if you got this far here's a cookie 

Negovanstein

@LiesLike2ndNature love you Mustang!! -A ❤
Reply

LiesLike2ndNature

just got done watching Chilling Adventures of Sabrina the other day. anyone else adore Sabrina/Prudence?

KnightedThief

@LiesLike2ndNature just like dead ones
Reply

KnightedThief

@LiesLike2ndNature but all the good ships aren't popular 
Reply

LiesLike2ndNature

writing is difficult on two different sets of drowsy inducing medications. don't get sick kids

LiesLike2ndNature

oh yeah it was a fun time  but thaaaanks
Reply

AddlctWlthAPen

@LiesLike2ndNature this was months ago but i hope you're feeling waaaaaay better by now lmao :D
Reply

AddlctWlthAPen

Hey you! I was writing messages for everyone who's been voting on my stories but I've gotta say, without you I wouldn't have even posted "Turn Away" so I want to say THANK YOU for supporting me and reading it. ❤ I appreciate you pal 

LiesLike2ndNature

are you kidding me thank you for writing it! I appreciate your amazing ideas and you too pal
Reply