flowerinthedarknight

Şimdi sole ki yasiom (snrm)  hayat iyi gidio gibi ama son zamanlarda aileme bile yazamiom Allah'ın izni ile bir kaç gün aktif olcam sonra tatil gircek tatilde girebilir mihim bilmiom yazılı haftası bitip yaza girince girebileceğime olan inancim tam

Filozof

@ flowerinthedarknight  ANE
Reply

ItsCannyly

Uzun süredir yazmiyorum ve evet yasiyorum 

flowerinthedarknight

@ItsCannyly  aşkım kusura bakma vallahi benfe yazamiom dağın başında yasiom internet cekmio çekse de internet kıtlığı cekiom tuhaf işlet ve neden kötü gidioo
Reply

ItsCannyly

Hayat cok igrenc gidiyor 
Reply