sasunaruhoe

Damn not me falling into a book depression again,even after barely recovering from the last one, after reading my favorite for the fifth time 

agatharoza

I have no idea how on Earth did you find me but YOU ARE AWESOME!!! Thank you so much for putting ENTWINED into your reading list♡ I hope you’ll have an amazing day cos you just made mine!! It’s my baby and I really appreciate your support cos I know how it feels like to have none ♡   P.s. Entwined has been published by @wattpadbooks and Penguin UK. Here is link to purchase https://books.wattpad.com/shop/p/entwined / https://www.penguin.co.uk/books/317523/entwined-by-rosen-a-j/9780241455791 p.p.s. the second book ENAMOURED is completed and available on Wattpad ♡ https://www.wattpad.com/story/116699884-entwined-1-entwined-trilogy 

sasunaruhoe

Hahaha it’s always been here in my personal reading list but I just moved elsewhere. YES IT IS GAARA hehe
Reply

agatharoza

P.p.s. Is that Gaara on your dp? 
Reply

sasunaruhoe

this message may be offensive
Bruh I remember an author was talking shit about how I put her book in my not again pile because it was so bad and cringey and then had the audacity to delete it before I could reply like my bad for being pulled in by the tags and misleading info of the book and realizing it was literal trash considering  in the first couple of chapters the girl “forgets” her underwear and bra in a hurry to stop a crime like where’s the fuckkng logic huh huh huh my bad you made a trash book don’t get mad because someone had a real reaction to your book instead of shit talking about it but I guess you tried and did something woaw great person deserves a medal woo *rolls eyes* my bad for having taste

StephRose1201

Thank you for adding The Golden Flower to your reading list!

sasunaruhoe

Ah alright thanks homie 
Reply

StephRose1201

@mahekdesai00 the series is complete! The prequel is The Golden Flower, that's book one.
Reply

sasunaruhoe

@stephrose1201 question actually I plan to binge read golden flower rn so is it complete and you mention to read the prequel which book is the prequel because I only see five books in the series thanks
Reply

bookworm4860

hello do u like ACOTAR?

sasunaruhoe

this message may be offensive
Yep it just goes down hill from there also maven dies so fuck that shit YES the raven boys I highly recommend 
Reply

bookworm4860

yeah i liked the first book of red queen but i didnt read the second cause dystopian is not really my favorite. your reading Raven Cycle? is the fist book called raven boys? it is on my to read list if that's what you talking about
Reply

sasunaruhoe

Gah I accidentally hit send idk about the other series tho I’ve heard of them I did read ember in the ashes but personally it was so boring and cliche to me but now I’m just waiting for the last book to come out see I binge read what all the hype is about. I just finshed the raven cycle two days ago and boy I’m so sad it was such an amazing book the description sounds pretty cliche but five chapters in I knew I was gone so so good like Sarah mass worthy good personally it had better writing than Sarah’s book if you wanna put a constrast to
            It I highly recommend have you read anything by Marie lu? 
Reply

pleasegovegan

Hey! I'm writing a novel and you would do me such a great favor giving it a chance. 
          I would love to know your opinion! (Or just the chapter, you can continue reading if you like it, I woudn't want you to do it for compromise♡)
          Thank you very much and I'm sorry if spam bothered you.
          
          It is called "World... upside down?" And it's on my profile. Have a nice afternoon!
          Here's the link: https://my.w.tt/gh5fDgjkn2

sasunaruhoe

I’ll read it only if you tell me you’ve read faith by joprbooks and if you haven’t then you have to promise me you’ll read it and I’ll promise you I’ll read your whole book 
Reply

itsStarstrUck

heyyyy! i’ve read both books and i really liked the second one tbh (:
          
          
          
          
          Starstruck 

itsStarstrUck

yeah hahaha 
Reply

sasunaruhoe

@itsStarstrUck omfg that’s why it took you so long lmao lol
Reply

itsStarstrUck

@mahekdesai00 hahaha definitely!!! (you’re lucky i accidentally thought of this conversation as you had to mention me so that id get a notification and respond sooner)
Reply