Αλίνας pov:
Ξύπνησα το πρωί από το ηλίθιο ξυπνητήρι. Αργκ! Θέλω να το πετάξω στον τοίχο, αλλά για μισό αυτός δεν είναι ο ήχος από το ξυπνητήρι μου. Τέλεια ποιος βλάκας με παίρνει στις... 5 Η ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ!!!!! Πέθανε.
Βλέπω στην αναγνώριση απόκρυψη
Αλίνα: ποιος είσαι και τι θέλεις από την ζωή μου
Άγνωστος: Δεν θα πας στην δική σήμερα
Αλίνα: μπα μπήκαμε κατευθείαν στο ψητό αλλά ποιος το λέει
Άγνωστος: ο χειρότερος εφιάλτης σου
Αλίνα: Λοιπόν εγώ δεν δέχομαι διαταγές από θαλάσσια τέρατα και τώρα αν δεν σε πειράζει Λερναία Ύδρα έχω να κοιμηθώ άλλο ένα δίωρο πριν πάω στην δουλειά. είπα και το έκλεισαΣκεπάστηκα ως τα αφτιά με το πάπλωμα και προσπάθησα να κοιμηθώ. Μετά από λίγη ώρα και εφόσον δεν κοιμόμουν έπιασα στα χέρια το κινητό και μπήκα Wattpad, την λατρεύω αυτήν την εφαρμογή. Α με αυτά και με τα άλλα ξέχασα να με συστήσω. Λέγομαι Αλίνα Βερόλι και ζω στην Σικελία. Σε μια μικρή αλλά γεμάτη από μαφιόζους περιοχή. Είμαι δικηγόρος και πιο συγκεκριμένα εισαγγελέας και θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχω "στοχοποιήσει" οποιονδήποτε ανήκει στην κατηγορία μαφία. Είμαι 25 λατρεύω το διάβασμα και τα χρώματα! Έχω μια κολλητή την Μόνικα που είναι αστυνομικός. Γνωριζόμαστε από μωρά.Και ξέρουμε τα πάντα η μία για την άλλη.
Με αυτές τις σκέψεις σηκώθηκα από το κρεβάτι αφού είχε πάει 6:30 και πήγα προς το μπάνιο. Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και τρόμαξα. Το μαλλί μου ήταν σαν τον Μπετόβεν εν έμπνευση, τα μάτια μου είχαν μαύρους κύκλους και είχα μια κόκκινη μύτη σημάδι ότι έκλαιγα.
Τι το βιβλίο ήταν πολύ συγκινητικό. Ήταν για τον Β παγκόσμιο μια κοπέλα Γαλλίδα της αντίστασης και ένας Άγγλος στρατιώτης, εκείνη του προσφέρει καταφύγιο και ερωτεύονται 😍. Όμως οι Γερμανοί θα τους καταλάβουν και όταν θα πάνε να σώσουν τον Άγγλο, θα πιάσουν την κοπέλα και θα την βασανίζουν αλλά δεν θα πει τίποτα. Μόλις τελειώσει ο πόλεμος ο Στρατιώτης γυρίζει, αλλά είναι πολύ αργά και η κοπέλα ξεψυχάει στα χέρια του...
Δηλαδή πόσο να θέλει ο άνθρωπος για να κλάψει.
Τέλος πάντων. Άρχισα να βουρτσιζω τα μαλλιά, λάθος, το κουβάρι που έχει κολλήσει στο κεφάλι μου και νιώθω να ξεμαλλιάζομαι.
Έπειτα αρχίζω να με κάνω άνθρωπο με τα καλλυντικά σας μου και σκέφτομαι το τηλεφώνημα εκείνου του τύπου.
Πρώτη φορά με τηλεφώνησαν συνήθως με απειλούσαν με μυνήματα και αν όντως ήταν ο χειρότερος εφιάλτης μου τότε πρέπει να είναι ο δολοφόνος...
YOU ARE READING
Η απαγωγή της Δικαιοσύνης (Μελλοντικά)
Teen FictionΗ Αλίνα είναι μια πολύ καλή και γλυκιά κοπέλα. Έχοντας χάσει πολλά από τη μαφία ορκίζεται να χώσει στην φυλακή όσους περισσότερους μπορεί, έτσι γίνεται δικηγόρος. Μετά' από πολλές επιτυχίες όμως το όνομα της θα είναι πρώτο πρώτο στη λίστα... Τι θα γ...