" ben mi ?"

4 0 0
                                    

Merhaba , ben Naz 21 yaşındayım,İstanbul'da yaşıyorum. Çok neşeli bir insanımdır , her şeyi pozitif düşünürüm. Ve en önemlisi 21 yaşında olmama rağmen hayla bir çocuk gibiyim , bu benim em sevdiğim özelliğim ola bilir. Bir salı günüydü, işe gitmem gerekiyordu , ha size mesleğimi söylemeyi unuttum değil mi ? Modacıyım , kıyafetler dikiyorum, elbiseler yapıyorum. Moda ile uğraşıyorum yani. Modacı olmam ile birlikte güzel çizimler yapa biliyorum , eskiden hiç çizemezdim ama modaya başladığımdan beri çizim yeteneğim de gelişti. Bir taşla iki kuş yani. Biraz geç kalmıştım , o yüzden yatağımı toplayamadan akşamdan hazırladığım kıyafetleri giydim , çantamı alıp aşağı indim , annem aşağıda kahvaltı ediyordu.
Annem - biraz geç uyandın sanırım ?
Ben - evet ya alarm kurmuştum da şarjım bitmiş.
Annem - bir şey olmaz , hadi gel bir şeyler ye.
Ben - ooo hiç vaktim yok öyle bir şeye, şirkette atıştırırım bir şeyler hadi bana bay bay.
Annem- iyi peki.
Ben - ha anne dün 5 tane çizimimi televizyon arkasına bırakmıştım ordamılar ?
Annem - ha evet ordalar.
Gidip televizyon arkasında duran 5 tane çizimimi alıp çantama koydum.
Ben - ben çıktımmm.
Ayakkabılarımı giydim ve asansöre zamanım olmadığı için merdivenleri kullandım. Hemen aşağı inip bir taksi bekledim. Taksi geldi ve bindim. 10-20 dakka sonra taksiciye parasını verip indim. İndiğimde biraz koşmak zorunda kaldım , sonunda şirkete gire bilmiştim.
Beyza - günaydın Naz!
Beyza o şirkette çalışan bir arkadaşım , bazen ona yardım ediyorum kıyafet konusunda.
Ben - günaydın Beyza .!
Beyza - eeee geç geldin bu gün , bir aksilik mi oldu ?
Ben - ha yok ya alarm kurmuştum ama telefonumun şarjı bitmiş.
Beyza - olsun ya her gün geç kalmıyorsun ya.
Ben - evet , sen neden odanda değilsin?
Beyza - yeni bir elbise modeli buldum , onun için çizim yapıyordum biraz dinlenmek için aşağı indim.
Ben - ha tamam ,bende dün evde 5 tane çizim yaptım. 2 tane etek, 3 tane de kısa elbise çizdim.
Beyza - çok iyi , yapıyorsun bu işi !
Ben - eh işte , tamam bende yukarı çıkiyim çizimleri Rüya hanıma gösterim , beğenirse hemen dikmeye başlıcam.
Beyza - saçmalama , kadın senin bütün kıyafetlerini çok beğeniyor. Bunları mı beğenmicek? Komiksin :d
Ben - aşsşaiw ya Beyza of sjsjsj, tamam ben gidiyorum. Görüşürüz.
Beyza - sjajak, tamam görüşürüz.!
Rüya hanım şirketin patronu , yaptığım kıyafetleri ona gösteriyorum beğenirse de dikmeye başlıyorum. İşime bayılıyorum !
Üst kata rüya hanımın odasına çıktım. Kapıyı çaldım.
Ben - tık tık tık tık ?
Rüya hanım - giiir!
Ben - günaydın rüya hanım.
Rüya hanım - aaa Naz hoş geldin ! Bir şey oldu sandım , korktum ! Noldu da geç geldin ?
Ben - özür dilerim korkutuğum için , alarmım çalmamış o yüzden.
Rüya hanım - ha tamam ,sorun değil. Her gün yapmıyorsun ya.
Ben - evet , ben dün evde 5 tane bir şey çizdim onları göstermeye gelmiştim.
Rüya hanım - ah ! Evet bende bunu söylemeni bekliyordum , göster bakalım.
Çizimleri çıkardım ve tek tek göstermeye başladım.
Rüya hanım - of fazla iyi , çok güzel tam benim tarzım. Bu etekler , bu elbiseler çok hoş. Bunları dikmeni istiyorum.
Ben - ah ! Çok teşekkür ederim , hemen çalışmaya başlayacağım.
Tam odadan çıkacakken rüya hanım arkamdan bağırdı.
Rüya hanım - hey ! Bir dakika !
Ben- rüya hanım ? Bir şey mi oldu ?
Rüya hanım - evet ! Sana çok önemli bir şeyi söylemeyi unuttum.
Ben - evet ?
Rüya hanım - bügün başka bir modacı patronla konuştum. İzmirden, ve bir çalışanınla yarışma yapmak istiyormuş. En güzel elbiseyi yapan kazanır , insanlar oy verecek , en çok oy alan kazanır. Ve bende bu yarışmaya senin katılmalı istiyorum... dünyaca ünlü olmak ister misin ?
Ben - ben mi ?
Rüya hanım - evet sen.. bak Naz , en güzel kıyafet yapan sensin , işimizi kolaylaştıracak senin katılman , ister misin ?
Ben - ben... isterim ama ne zaman bu yarışma.?
Rüya hanım - modacı Selin hanım bana elbiseyi ne zaman başlamak isterse başlaya bilir , ama çok geç olmaması lazım dedi. Yarışma günü ise 2 hafta sonra. Unutma , elbise oldukça şık olmalı!
Ben - hmm iki hafta sonra , yetiştiririm ya. Evdede çalışırım , kazanmak için her şeyi yapa bilirim. Dünyaca ünlü olmayı istiyorum ! Bunu yapacağım!
Rüya hanım - çok güzel! Aynen böyle devam et ! Seninle gurur duyuyorum! Şimdi git ve önce evde yaptığın kıyafetleri dik , sonra çalışmaya başlaya bilirsin.
Ben - tamam gidiyorum , ha beni seçtiğiniz için teşekkür ederim bu arada.
Rüya hanım - başka kimi seçeyim ? Tabiki seni seçeceğim. Hadi kolay gelsin.
Ben - teşekkür ederim.
Dedim ve odadan çıktım. Ne yani dünyaca ünlü mü olacaktım ben şimdi ? Bütün aklımı kullanıp en şık elbiseyi yapmam gerekiyordu ,hemde iki hafta içinde. Odama doğru ilerledim. Odama girdiğimde koltuğuma oturup Aslıyı, asistanımı çağırdım , ve kahve istedim. Bir 4 dakika sonra odama geldi.
Aslı - buyrun kahve istemiştiniz.
Ben - teşekkür ederim aslı , ellerine sağlık.
Aslı - ha Naz hanım , rüya hanım size yarışmadan bahsetimi ?
Ben - evet bahsetti :)
Aslı - peki kabul etiniz mi?
Ben - evet ettim , zor olacak gibime geliyor , ama tabiki de vazgeçmeyeceğim.
Aslı -size de  bu yakışır zaten , ben sizi daha fazla rahatsız etmeyeyim, kolay gelsin.
Ben - teşekkür ederim aslı.
Dedikten sonra odadan çıktı. Çizimlerimi çıkarıp kumaş, ip , dikiş makinesi , bütün malzemeleri çıkarıp kıyafetleri yapmaya başladım.

Naz ve modası.Where stories live. Discover now