"Başım çatlıyacaktı işe gitmeden önce bı kahve içsem iyi olucak..
Cafe'ye doğru yol aldım yakındı evime zaten. Cafe'ye vardığımda içeri girdim çok kişi yoktu erkendir diye sanırım.""Standa ilerlediğimde hiçbir personelin olmadığını gördüm seslendim kimsede bakmadı, içeriden yani mutfaktan bağırış sesleri geliyordu ama tam anlaşılmıyordu, merakımdan içeri mutfağa doğru ilerledim."
"Sesler git gide netleşiyordu sanırım kavga ediyorlardı ama neden?"
Personel- "abi valla son kez şans ver paranı en kısa zamanda ödüyeceğim!!"
Çağan- "bence ben sana yeterince zaman verdim! Paramı getirmediysen de cezanı çekiceksin!!" der ve adama birkaç kere bıç@ğı saplar."
...
"Gördüğüm görüntü karşısında şoka uğramıştım resmen gözümün önünde bı adam katledildi.."
"O anki korkuyla birkez çığlık bastım."
"Suçu işliyen adam hızla arkasını döndü ve o sınırlı gözlerini direk üzerime dikti."
"Ne yapıcağımı bilmiyordum, ya benide öldürürse?"
"Yavaş yavaş arkaya doğru gitmeye başladım"
"O ise üstüme gelmeye başladı"Çağan- "kaçmaya kalkma bence yoksa senin için hiç iyi olmaz!"
Tuana- "s-sen kimsin!? G-gelme üzerime!"
"Tam hızla arkamı döndüm kaçıcakken hızla beni tuttu kollarımı arkaya çevirdi, canım çok yanmıştı. Çığlık atıcakken ağzımı kapattı"
Çağan- "sözümün dinlenmemesinden hiç hoşlanmam, bak durduk yere yazık ettin kendine"
"Çırpınmaktan başka birşey gelmiyordu elimden o kadar sert tutuyordu ki canım inanılmaz bir şekilde yanıyordu."
"Cafe'nin arka kapısından çıkardı beni ve camları dahil simsiyah bir arabaya götürdü içine dair hiçbir şey gözükmüyordu"
"Sertçe arabaya bindirdi beni yan tarafımada o oturdu hâlâ tutuyordu beni ağlamamak için zor duruyordum"
Çağan- "genç yaşta yazık ettin kendine bakalım sonun gelicek mi sözümü dinlersen belki bir ihtimal"
"Sadece kıvrınıyordum"
"Allah'ım sen yardım et nasıl kurtulucam ben bu katilden"
"Yarım saat falan gittikten sonra araba durdu yine sertçe beni kaldırdı ve arabadan indirdi"
Çağan- "bana bak şimdi elimi çekicem çığlık atıpta benim başımı ağrıtma.."
-Sertçe kendine doğru çeker-
Çağan- "yoksa sonuçlarına katlanırsın"
"Gözlerim dolu bir şekilde yavasça kafamı salladım çok korkuyordum"
-Elini çeker-
Tuana- "yalvarırım sana beni bırak gideyim kimseye hiçbirşey demem lütfen bırak".
"Ağlıyordum"
Çağan- "boşuna dil döküpte sinirimi bozma, küçük aklınlada seni bırakıcağımı düşünme şimdi kes sesini yürü!"
"Sertçe kolumu çekmeye çalıştım"
Tuana- "ya bırak beni!!"
"Kolumu çekmesiyle bilekliğimin boncuklarının düşmesi bir oldu"
"O an gözlerim fal taşı gibi açıldı boncuklar her tarafa saçılmıştı şok içerisindeydim"
Tuana- "bilekliğim!"
"Yere çöktüm"
Tuana- "annemden kalan tek hatıram.."
"Ağlamam hızlanmıştı"
Çağan- "sen çok oldun zırlamayı bırak ve kalk"
"Sertçe bileğinden tutar ve kaldırır içeri yukarı çatı katına çıkarır bileğinden tutup odaya fırlatır tuana sertçe yere düşer"
Çağan- " tek bir çıtını dahi duymuycam git köşende zırla!!"
...
Tuana Naz Tiryaki
21 yaşında okumuyor küçük bir mağazada çalışıyor , fazla durumu yoktur yani geçimi zor. Annesini yeni kaybetmiştir acısı daha tazedir çok duygusal ve sakindir kimseye zararı olmaz. Zar zor geçinmeye çalışıyordur babasını sorucak olursanız küçükken vefat etmiş.
Çağan Efe Ak
28 yaşında mafyalıkla uğraşıyor bu zamana kadar birçok kez cinayet işlemiştir. Duygusuzdur, acımasızdır, aşırı sinirlidir, ailesi yok. Gözü döndümü kimseyi görmez
𝙔𝙚𝙣𝙞 𝙗𝙞𝙧 𝙝𝙞𝙠𝙚𝙮𝙚𝙮𝙡𝙚 𝙫𝙚 𝙞𝙡𝙠 𝙗𝙤𝙡𝙪𝙢𝙡𝙚 𝙝𝙚𝙧𝙠𝙚𝙨𝙚 𝙞𝙮𝙞 𝙨𝙚𝙮𝙞𝙧𝙡𝙚𝙧 𝙪𝙢𝙖𝙧𝙞𝙢 𝙗𝙚𝙜𝙚𝙣𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯, 𝙞𝙮𝙞 𝙤𝙡𝙪𝙘𝙖𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙪𝙢𝙪𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙮𝙚𝙣𝙞 𝙗𝙤𝙡𝙪𝙢𝙡𝙚𝙧𝙙𝙚 𝙜𝙤𝙧𝙪𝙨𝙢𝙚𝙠 𝙪𝙯𝙚𝙧𝙚 𝙝𝙤𝙨𝙘𝙖𝙠𝙖𝙡𝙞𝙣:)