1 💜♪

124 31 9
                                    

Helloooo arkadaşlar merhabalar minik ve güzel bir kurgum ile sizlerle  beraberim.

Başladığınız tarihi yazmanızı rica edicem.

Dediğim gibi gerçek hayattan uyarlanmış gibi bişey yazdım. Ama beğeneceğinize eminim. 

Öyleyse size iyi okumalar kitapseverler.📚📚📚📚

(Kitap kapağı tasarımı futurenurse123)

----------------------------------------------------------------------------------------------------



"Ve bitti hem hayatım hem o." Yazdım günlüğümün son sayfasına. O son sayfada hem ben hem de defter bitmişti. Ama daha çok ben. Ayrılmak neden bu kadar zor bir şeydi böyle, oysa bağlanmak bir ve ya iki günümüzü alırdı. Ayrılmak ise belki haftaları, ayları ve ya yılları alırdı.

Sabah okulum vardı. Uyumam gerekiyordu ama içim kan ağlıyordu. Uyduğumu sanmıyorum büyük ihtimalle tüm gece tavanı izlemiştim. Sabah alarmım çaldığında normalde uyanmakta zorlanırdım ama gece uyumadığım için çok da zor olmamıştı. Her sabah olduğu gibi yine mesaj geldi. Normal bir zaman olsa çok sevinirdim ama bu  sefer hiç mutlu olmamıştım.

    ⁓Alimmmm 💖 kişininden 2 mesaj⁓

Alimmmm: Güzelim günaydınnn.

Alimmmm: Nasılsın canımın içi???

Dilay: Günaydın. Okulda koşuşalım mı?

Alimmmm: Ne oldu?

Dilay: Bir şey olmadı.

Alimmmm: İki yıllık sevgilimsin seni tanıyorum. Ne oldu Dilay?

Dilay: Okulda görüşürüz

          ⁓ çevrimdışı⁓

Okul formamı giydim ve çantanın içine rastgele bir kaç kitap ve defter koyup evden çıktım. Genelde otabüsle giderdim ama temiz havaya ihtiyacım vardı. Telefonumdan Arctic Monkeys'in şarkısı olan I wanna be yours şarkısının açtım. Okul çok uzak sayılmazdı ama yolun yarısında tıkandığımı hissettim. Okula vardığımda giriş kapısının yanındaki bankta oturan Ali'nin yanına gittim.

Güzelim noldu iyi misin birşey mi oldu anlat çabuk?

Konuşmamız lazım.

Arkaya geçelim gel.

Tamam.

Biz arka bahçeye doğru ilerlerken Ali birden elimi tuttu. Bilemedim. Ne yapacağımı bilemedim. Ne yaparsam onu daha az kırarım diye düşünmeden edemiyordum. Elimi elinden çektim. O sırada Ali şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

Dilay ne oluyor.

Özür dilerim.

sesim çok kısık çıkmıştı ama o ne dediğimi duymuştu. Ben daha sözüme başlamadan yüzü düşmüştü. Kafam allak bullak olmuştu. Bir yanda tüm geleceğim sevdiğim bölüm ve ailem vardı. Ama bir yanda da her şeyden çok sevdiğim Ali...

Neden özür diliyorsun Dilay ne oluyor artık söyler misin?

Annem... Notlarımın düştüğünü gördü. Ve bunun nedenini de öğrendi.

Bizi.

Evet. Yani eski bizi

Ne?

Anlatmama izin ver.

Tamam.

Benim istediğim bölümü kazanmam için çalışmam gerektiğinine boş işlerle uğraşmamamı söyledi. Benim için boş değilsin. Hukuk...  zor bir bölüm Ali.

Ama.

Ali bak seni seviyorum. Seni her şeyden çok seviyorum. Ama bazen geleceği düşünmek gerekir ve kimi zaman baskı altında kalırız. Baskı altındayım ve senden anlayışla karşılamanı bekliyorum. Aksi taktirde ikimizde çok acı çekicez.  Asla unutma seni çok seviyorum.

Bende seni çok seviyorum ama şart mı?

Evet. Bende istemiyorum ama mecburuz Ali.

Sana son kez sarılabilir miyim peki?

Tabi ki.

Öyle sıkı sarıldı ki sanki bir daha asla bırakmayacakmış gibi. Sanki hiç gitmeyecekmiş de ayrılmayacakmışız gibi. Kokusu beni kendimden geçirirdi hep ama bu sefer beni kendime getirdi.

Zordu. Veda etmek her şeyden zordu. Her gün okulda karşılaşıp tanımıyormuş gibi yapmak. Tüm anıları unutmak.

Kollarını serbest bıraktı ve hiç bir şey söylemeden gitti. Böyle canım daha çok acımıştı. Direncim yoktu hatta ayakta bile durmakta zorlanıyordum. Gözümden yaşlar geliyordu zorlukla sınıfa çıktım. En arka sıraların birine oturdum ve başımı sıraya koyup ağladım. Durmuyordu. Ağlamam durmuyordu.

Asel: Kızım sana noldu. Ne bu halin?

Dilay: Y-yok bişey rahat bırak beni.

Asel: Samet seni soruyordu kapının önünde içeri alıyım  mı?

Dilay: Hıhı

Samet abim sayılırdı. Bana çok değer verir ve korurdu. Sanki gerçekten abimiş gibi her zaman arkamda olurdu. Ne halt yesem de bana kızamazdı. Çünkü o Samet'i.

Kuzu noldu sana kim üzdü seni?

Bitti be abi.

Neden tartıştınız mı yoksa annenmi?

Sence?

Annen.

Üzme kendini be kızım sen bi bitir şu liseyi göriyim ben seni.

Ama daha iki yıl var.

Olsun kız nolcak. Az bekleyiver sende.

Tamam ama o.

Belki onunla tekrar karşılaşırsınız.

Belki.



-----------------------------------------------------------------------------------

Ay noluyor noluyor acaba bir daha karşılaşacaklarmı?

Kader.

İlk bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?

Umarım beğenmişsinizdir canlarım.

<3 Muck



Adalet Yerini Buldu ♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin