Milly got back from the stores for the wedding and went back to her house in New York.
" 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓮𝓪𝓵? 𝓨𝓸𝓾 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓷𝓸 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓼𝓾𝓻𝓹𝓻𝓲𝓼𝓮𝓼!" said Milly, walking into the living room.
" ʙᴀʙᴇ, ɪ'ᴍ ɪɴ ʜᴇʀᴇ" said Micheal, yelling from the kids room.
Milly and Micheal have been preparing for a kid even though Milly isn't pregnant yet. Micheal has dreamed of becoming a dad to a baby girl but Milly hasn't had luck of becoming pregnant.
" 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓮𝓪𝓵, 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓵𝓵 𝓪𝓻𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓭𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓻𝓲𝓫?" said Milly, looking confused.
" " ᴡᴇʟʟ, ᴛʜᴇ ʟɪᴛᴛʟᴇ ɢɪʀʟ ꜱʟᴇᴇᴘɪɴɢ ʜᴇʀᴇ ɪꜱ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴅʏ ᴀ ᴄᴏᴍꜰʏ ᴄʀɪʙ, ʀɪɢʜᴛ?"said Micheal.
Milly and Micheal are still planning the wedding and inviting people but Micheal has been nervous to tell his mother about Milly or the wedding.
"𝓑𝓪𝓫𝓮, 𝔂𝓸𝓾 𝓷𝓮𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓽𝓮𝓵𝓵 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝔀𝓮𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓶𝓮! 𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓭𝓸𝓷'𝓽, 𝓼𝓱𝓮 𝓲𝓼 𝓰𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓯𝓲𝓷𝓭 𝓸𝓾𝓽 𝓸𝓷𝓮 𝔀𝓪𝔂 𝓸𝓻 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻." said Milly, leaning on the door post.
"ɪ ᴋɴᴏᴡ ʙᴜᴛ ᴍʏ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴅᴏᴇꜱɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴍᴇ ᴍᴀʀʀɪɴɢ ꜱᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ɪꜱɴ'ᴛ...." said Micheal.
"𝓢𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓻𝓲𝓬𝓱?" said Milly questioning Micheal.
"ʏᴜᴘ. ɪꜰ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ, ꜱʜᴇ ᴍɪɢʜᴛ ᴅɪꜱᴏᴡɴ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴍʏ ᴍᴏᴍ ɪɴ ᴍʏ ʟɪꜰᴇ."said Micheal, looking upset.
"'𝓼𝓲𝓰𝓱𝓼' 𝓦𝓮𝓵𝓵 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓮𝓪𝓵 𝓲𝓯 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓶𝓸𝓶 𝓭𝓸𝓮𝓼𝓷'𝓽 𝓪𝓹𝓹𝓻𝓸𝓿𝓮 𝓸𝓯 𝓾𝓼, 𝓽𝓱𝓪𝓽'𝓼 𝓱𝓮𝓻 𝓸𝓹𝓲𝓷𝓲𝓸𝓷 𝓷𝓸𝓽 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼." said Milly.
"ʏᴇᴀ ɪ ɢᴜᴇꜱꜱ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ʀɪɢʜᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ." said Micheal, agreeing with Milly.
YOU ARE READING
𝔸 ℂ𝕙𝕒𝕣𝕞 𝕠𝕗 𝔻𝕒𝕟𝕔𝕚𝕟𝕘 𝕋𝕙𝕖 𝕕𝕒𝕟𝕔𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕖𝕕𝕕𝕚𝕟𝕘
Romance𝑀𝒾𝓁𝓁𝓎 𝒶𝓃𝒹 𝑀𝒾𝒸𝒽𝑒𝒶𝓁 𝒶𝓇𝑒 𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓂𝒶𝓇𝓇𝒾𝑒𝒹 𝒷𝓊𝓉 𝒾𝓉 𝒶𝓁𝓁 𝒹𝑜𝑒𝓈𝓃'𝓉 𝑔𝑜 𝓉𝑜 𝓅𝓁𝒶𝓃. 𝒯𝒽𝑒 𝒸𝒽𝑒𝒻 𝓌𝒶𝓈 𝓁𝒶𝓉𝑒, 𝑀𝒾𝓁𝓁𝓎'𝓈 𝓈𝓉𝑒𝓅𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒸𝒶𝓂 𝒶𝓃𝒹 𝑀𝒾𝒸𝒽𝑒𝒶𝓁'𝓈 𝒹𝒶𝒹 𝒸𝒶𝓂𝑒 𝒷𝒶𝒸𝓀...