Merhaba ben minho sosyal medyada Lee know olarak tanınıyorum.
Ben 15 yaşımdan bu yaşıma kadar dans eğitimi gördüm, o zamanlar hep en iyi olmaya çalıştım.
Ama artık gerek kalmadı. Bu son 2 yıldır sosyal medyada baya bir ünlendim, bir anda her yerde ismin çıktı dansım her yerde konuşulmaya başlandı.
Tabiki bu beni acayip mutlu etmişti çünkü onca yıl çabamın ardından bir şeye varmıştım.
Jisungun ağzından
"Lan oğlum bu aralar sosyal medyada bir çocuk var abi acayip haraketler yapıyor bir de millet bunu ünlendirdi çocuğun nesi iyi ya"
Buna yanıt olarak seungmin den enseme yediğim tokatla cevap almıştım.
"Lan mal bir kere adam senden iyi sen ne konuşuyorsun ve ayrıca adam abuk zubuk hareketler yapmıyor buna da dans deniyor."
Changbin bir bana bir seungmine bakıp konuştu, "harbi he adam hem işinde iyi hemde yakışıklı. Bu arada Felix nerde kaldı amına koyim"
Derken Felix cafeye adımını atmıştı bile
"Bak kötü insan lafın üstüne gelir" dedim.
Felix kafama vurup "aşk olsun ben kötümüyüm" demişti.
Changbin ve seungmin aynı anda "evet" demişti ben sırıtmıştı Felix de yüzünü buruşturarak oturmuştu.
Ben ise sıkıntıdan konuşmaya başladım.
"Bu arada changbincim sen çocuğa biraz önce yakışıklı dedin ya"Changbin yanıt olarak "Eee" demişti.
"Ya bir çocuğa bak bir bana acaba benden yakışıklı varmı ki bu dünyada sen öyle söylüyorsun"Hepsi bir ağızdan "evet" demişti "tch tch tch siz ne pis insanlarsınız, sözde arkadaşım olucaksınız"
Felix "sen bana az önce öyle derken iyidi ama jisungcum"
Tek kaşımı kaldırarak felix'e iğrenerek baktım.
Sonra telefonuma gömüldüm bu aralar sosyal medyada hep o çocuk çıkıyordu ismi her neyse minho mu Lee know mu belli değil.
İnsanlar ona deliriyordu halbuki çocukta çıldırıcak bir şey yok her kes eşit yapmıştı çocuğa bende karşıma çıkan her videonun yorumladım.
"Ya şu çocuğun neyini seviyorsunuz ya çok çirkin ayrıca abuk zubuk hareketler yapıyor" bu yorumumun üzerine bazıları hak veriyor bazıları beni kötülüyordu.
Bende bunun üzerine bütün videoları kendi yorumumla dolduruyorum.
Sonra bizimkilerle cafeden çıkıp bizim eve gitmeye başladık.
Ben cafeden çıkana kadar telefondan başımı kaldırmamıştı.
Changbin bana seslenmişti "lan jisung" changbin seslenmesiyke kafamı changbine çevirmiş gözlerim ise telefondaydı.
"Lan oğlum bana bak" sinirlenerek iyice kafamı telefondan kaldırıp ona bakmıştım.
"Ne lan neee"
"Lan mal bir saattir telefonda ne yapıyorsun sen"
"Şu dansçı çocuğu linçliyorum etrafta"
Der demez kafama seungminden tekrar Tokay yedim."Lan sanane milletten ne karışıyorsun sen"
Felix bana yüzü buruşuk bir şekilde bakarak konuştu.
"Harbi lan çocuk sana ne yaptı ne güzel işinde iyi"
Ben iyice sinirlenmiştim.
"Çocuk bana bir şey yapmadı ama ben yapmazsan içimde kalır."
Dedim ve yürümeye devam ettim, bir süre sonra benim eve varmıştık.
Kapıyı açıp içeri girdim arkamdan da diğerleri içeri girdi.
Ben direk koltuğa uzanmıştım diğerleride ayakta dibinde durmuş bana bakıyordu.
Kafamı onlara çevirdim ve baktım "ne lan niye kafamda dikiliyoruz" dedim.
Felix "hani biz misafiriz ya jisung bizim oturmamız uzanmamız lazım senin kalkıp bir şeyler hazırlaman lazım ya" dedi.
"Öyle bir şeymi varmış" dedim.
Changbin kolumdan tutup beni koltuktan kaldırmış ve kendileri oturmuştu.
"Şimdi git bize bir şeyler hazırla"dedi seungmin
Onlara iğrenerek bakarken mutfağa gittim bir şeyler hazırlayıp salona gittim ve getirdiğim şeyleri masanın üzerine koydum ve kendimi koltuğa saldım.
1. Bölüm
Evet yeni fic inşallah beğenirsiniz aşkolarım 💓💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancer/minsung
Fanfictionglobal de çok iyi bir dansçı olan minho ve onu etraftaki insanlara kötüleyen jisung