Kenan Karoğlu - Esas karakter. Edebiyat hocası . Kız öğrencilerin gözde hocası . 10B sınıfının rehber hocası . Panik atağı vardır.
Tahir Tarkılan - Matematik hocası . Kenan'ın en yakın arkadaşı aynı zamanda ev arkadaşı . Çapkın olması ile ünlüdür .Elif Eskici - Tarih hocası .
Alev Karoğlu - Kenan'ın kız kardeşi . İşletmeci .
Esra Kıranlı - Kenan'ın esgi nişanlısı . Doktor . Hala Kenan'ı seviyor .
Burçak Bilinç - Bioloji hocası . Elifin yakın arkadaşı . Alevin çocukluk arkadaşı .
Nilay Kopyavermez - Okul müdürü . 40'lı yaşlarda . Onun için Disiplin her şeyden önemlidir .
Öğrenciler (bi kaç tanesi)
Berk Kılıç - Kenan hocayı pek sevmez . Bir az kıskanıyo bile diğe biliriz . Ama yinede gerekirse Kenan hocayı savunur . Sınıfın cool öğrencisidir .
Berra Kılıç - Berk'in ikiz ablasıdır . Berk'le aralarında bi kaç dakika fark vardır . Berk'in aksine Kenan hocayı çok sever .
Efe Kartalquş - Kenan'ın kuzeni . Kenan hocayı korumasıyla ünlüdür . Kenan gibi anlayışlı , temkinli birisi olmak ister her zaman .
Nehir Dilek - Kenan hocanın En gözde öğrencisi . Kenan hocaya platonik bi şekilde aşık .Bir azda 10B sınıfından bahs edeyim size .
1. Konu Edebiyat olunca okulda onları yenicek bir kimse bulamazsınız .
2. Kavgaya girip ağır burunları kayana kadar savaşırlar .
3. Sık-sık Disiplinlik olan bir sınıftırlar
4. Bunlara rağmen dersde okulun En iyilerindendirler .
5. Nilay hoca her zaman sınıfın yakasındadır .
6. Sınıfta hiç kimse Nilay hocayı sevmez .
7. Nilay hoca 10B'nin uğur kazanmasını istemiyecek kadar kin besliyodur sınıfa .
8. Kenan hoca sınıfı kurtarmak için bi kaç kez Nilay hocaya yalan söylemez zorunda kalmıştır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim senin √
FanfictionGüneş kolejinde ders diyen Edebiyat hocası Kenan'ın Aşk-Kariyer-Özel hayat üçgeninde yaşadığı olaylardan bahs edicektir