Gece olmuştu oldukça yoğun ve yorgun bir gündü.Gece yine kavga sesine uyandım evet annem ve babam kavga ediyordu.Artik o kadar alışmıştım ki hemen geri uyudum. Sabah güneşin ışığı ile uyandim ev olduğundan daha da sesizdi kalktım tavşanlı terliklerimi giyip odamdan çıktım. Heryere baktım evde ne annem ne babam nede küçük kardeşim vardi. Telefonumu aldım annemi aradım fakat telefonu evdeydi telefonunu almadan nereye gitmişti babamı aradım ve onunda telefonu evdeydi. Neler oluyordu bu insanlar nerdelerdi. Çok kormuştum hemen üstümü giyindim ve site güvenliğinin yanına gittim. Gece babam annem ve kardeşimin gittiğini söyledi ellerinde valizleride varmış. Ama iyide bizim tatil planımız yoktu daha sonra guvenlikçi Ahmet amca bana bir not bıraktıklarını söyledi hemen kulübeye gidip notu getirdi. Notta şöyle yazıyordu "ben eda ablacım seni çok seviyorum annem ve babam senin gerçek annen ve baban değil bunu senden saklamaktan yorulduklari için benide alıp gittiler gittik daha doğrusu sana söylememek için kendimi çok zor tuttum ama babam bizi annemi ve beni tehtit ediyordu o yüzden bizde senden habersiz kaçma kararı aldık kendine iyi bak" yazıyordu başımdan aşağı kaynar sular döküldü ne yapacaktım ben şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİN ÇEMBERİ
Romancebirinin mutlu olması için diğerinin mutsuz olması gerekir ama bı müddet sonra ikiside bu durumdan mutlu olur...