Κεφαλαιο 1ο

347 27 3
                                    

Μπαμπάς-<<Άννα ξύπνα θα χάσουμε την πτήση!>>Ακούω τον πατέρα μου να φωνάζει.....αγκκ τώρα πρέπει να σηκωθώ.

Άννα-<<Εντάξει μπαμπά σε 10 λεπτά είμαι έτοιμη>>Του απαντάω και σηκώνομαι από το κρεβάτι μου,μπαίνω στο μπάνιο μου κάνω ένα γρήγορο ντουζ,βουρτσίζω δόντια,βάζω λίγο makeup,eyeliner και κατευθίνομαι προς την ντουλάπα.Αποφασίζω να φορέσω ένα μαύρο κολάν με ένα λεπτό πουλόβερ,το δερμάτινο μπουφάν μου και φοράω τα stan smith.

Αρπάζω τις βαλίτσες μου και κατεβαίνω τις σκάλες τρέχοντας!Κοίταξα για τελευταία φορά το σπίτι,άνοιξα την εξώπορτα και είδα τον πατέρα μου να με περιμένει στο αυτοκίνητο.

Μπαμπάς-<<Άργησες μικρή μου>>

Άννα-<<Ρε μπαμπά αφού σε 1ωρα είναι η πτήση γιατί βιάζεσαι τόσο πολύ;>>του είπα φωνάζοντας

Μπαμπάς-<<Καλά καλά ηρέμισε Άννα μου>>

Στην υπόλοιπη διαδρομή κανένας δεν μιλούσε.Έγω ειχα ακουμπήσει το κεφάλι μου στο τζάμι του παραθύρου χαζεύοντας έξω τον δρόμο.Αχ τι ωραία που είναι η Ελλάδα.Μέχρι που φτάσαμε στο αεροδρόμιο.Κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο και πήραμε τις βαλίτσες μας.Η ώρα είχε πάει 08:30 και σε 20 λεπτά πετάμε για Λονδίνο.Κάναμε check in και ανεβήκαμε στο αεροπλάνο.Ο πατέρας μου κοιμήθηκε ενώ εγώ καθόμουν και σκεφτόμουν το τι θα κάνω στο Λονδίνο που δεν ξέρω κανέναν.Άντε τώρα πάλι από την αρχή.Καινούργιο σχολείο,καινούργοι συμμαθητές,καινούργιο σπίτι.

Μετά από 2 ώρες φτάσαμε Λονδ8νο....Κατεβήκαμε από το αεροπλάνο και πήραμε ταξί για να μας πάει στο καινούργιο μας σπίτι.Ουαου το Λονδίνο είναι πανέμορφο,όλα εδώ είναι τόσο τέλεια,τα κόκκινα καρτοτηλέφωνα,οι δρόμοι.....τα πάντα.Εκεί που σκεφτόμουν όλα αυτά το ταξί σταματά μπροστά από ένα τεράστιο διόροφο σπίτι με αυλή.

Μπαμπάς-<<Φτάσαμε!>>είπε γεμάτος χαρά

Άννα-<<Μπαμπά τι θα το κάνουμε όλο αυτό το σπίτι;Δεν είναι λίγο μεγάλο για 2 άτομα;>>

Μπαμπάς-<<εμμ....Θα σου εξηγήσω μόλις τελιώσουμε την τακτοποίηση>>

Άννα-<<Εντάξει!>>τι άραγε να θέλει να μου εξηγήσει;Άντε πρέπει να τακτοποιηθώ γρήγορα γιατί αλλιώς θα με φάει η αγωνία.....

Γεια σας....είναι η πρώτη φορά που γράφω και δεν ξέρω αμα είναι καλό....λοιπόν τα λέμε στο επόμενο παρτ!

See ya <3
Ματίνα

My new 'brother'-L.PWhere stories live. Discover now