HAYIR olmaz bunu yapamam yaklaşma bana...
Evimdeyim şükürler olsun evimdeyim.Az önce kabus görmüş olmalıyım.Çok gerçekçiydi elinde bıçakla bana yaklaşan bir katil.Not bir daha yatmadan korku filmi izlemek yok.Saat 6.00 dı.Yarım saat sonra alarm çalacak napsam.Kahvaltı hazırlayayım sonra üşeniyorum.Mutfağa doğru yönelmiştim.Hayla uyku sersemiyim.Elim masaya çarptı masada ki bıçak yere düştü az daha ayağımı kesiyordum bıçağı elime aldım diyer bıçakların oraya koydum.Buzdolabından sucuk ve kaşar aldım.Dün den kalma yarım ekmeği de aldım tost makinasına koydum.Yukarıdan alarm sesi geliyordu ne ara 6.30 oldu.Odama gittim alarmı kapatım.Bu aralar düzen takıntım var yatağımı düzeltim hafif bir müzik açarak mutfağa gittim etraf biraz duman olmuş tost makinasının fişini çıkarıp tostları alıp yemeğe başladım.Bu gün fazlasıyla düşünceliydim sanki bişi unutmuştum ahh evet bu gün kuzenimin doğum günü hediye olarak ne alsam acaba (kuzenim kız) yada halamı arayıp bu akşam mesaim var diyip yırtsamı.Odama doğru yol aldım cüzdanımda ne kadar olduğuna bakacaktım ona göre durumu idare edecektim.Cüzdanım boştu doğru ya dün kira yı ödemiştim ama biraz kenara ayırırım ayırmak zorundaydım.Bir yere sakladığım cüzdanımda biraz para olacaktı tek yaşıyordum ama nedense saklama ihtiyacı duyuyordum bu para ile yeni bilgisayar alcaktım.Okuldan sonra halamı arayıp gelemeyeceğimi söylerim sonra hediye alırım.Saat 7.00 olmuştu zaman çok hızlı ilerliyor kıyafetimi giydim bu gün photoshop programları yla alakalı ders var fazla bişi almadım yanıma.Ozan arıyordu Ozanla 5.sınıftan beri iyi arkadaşız.Ozanla birlikte okula giderim evi yan sokakta idi.Yine hafif sinirli bir şekilde konuşuyordu.
Sınıf a yeni bir kız gelmiş ismi Beril di.Ozan nın gözleri bir süre Beril deydi onu biraz dürtünce kendisine geldi.Bana noldu dedi bende fazla ileri gitmiyormusun ? dedim.Ozan saçmalama Gökay (söylemediysem ismim Gökay) ben kızları senden iyi anlıyorum.Ne kadar ileri gittçeğimi iyi bilirim yaa öğretmenin oturtuğu yerden göremiyorum onu.Ses çıkarmadım.Okul çok hızlı bitti.Eve doğru gidiyordum Ozanın babasını Beril le konuşurken gördüm.Ozanı aradım olayı anlatım.Biraz şaşırdı babası gelince sorarım dedi.Ozanın ailesiyle arası biraz sorunlu annesi 5 yıl önce vefat ettmişti.O günden itibaren babası çok garip davrandığını söyledi bende hep aynı şeyi söylüyordum ''Boş ver sen kendi işine odaklan o da kendi işine odaklansın'' diyordum hep.Bu söz baya sıkmaya başladığının bende farkındayım Ozan da.Ev de bilgisayarımı açtım işim aslında bazı günler basit.Youtube ta 2 kanalın video kapaklarını yapıyordum her ay bana belli bir ücret veriyorlardı bide animasyon çiziyorum animasyon zorluyor bazen ama bittince çok güzel oluyor bide iyi para veriyorlar.Eniştemde her ay bana belli bir miktar para babam ben doğmadan önce vefat ettmiş annemde doğum yaptıktan sonra hayata gözünü kapamış.Geçen yıla kadar hep halamlar bana baktılar.Sonra üniversite için başka bir eve geçmek zorunda kaldım Ozanla birlikte aynı evde kalacaktık ama babası izin vermedi.Ve bu günlük işim bitti çok yorgundum akşam yemeği yemediğimi fark ettim.Halamı arayarak gelemeyeceğimi söyledim sonra Zeynep e hediye alırım (Zeynep benim kuzenim)en sonunda özür dileyerek kapadım.
Yine mi sen benden ne istiyorsun...
Günler çok hızlı geçti Ozan Berile çıkma teklifi etti ama red etti 1 hafta okula gelmedi Beril hep bana bakarak gülümsüyor yanımdayken elleri titriyor saçı ile oynuyor...
Bu benim kanım mı ...
Gün geçtikçe kabuslarım daha da korkunç olmaya başladı.Ozana anlattıkça rahatlıyorum oda benim rüyalarımı not ediyor.Bir kitap yaz dığını söylüyor ama bana hiç göstermiyor neden acaba ?
Yaz tatili ne başlamasına son bir gün kalmıştı hoca son haftalarda sonraki yılardaki dersleri anlatıyor zaten sınıf üç beş kişi oluyor genelde.Ozanla her gün geliyoruz bide Beril geliyor...
Sonunda yaz tatili şükürler olsun.Üstümden çok büyük bir yük kalkmış gibi rahatlamıştım.Eve giderken rüyamda gördüğüm adama benzer bir adam bana bakıyordu.Çok korkuyorum rüyamdaki tiple aynı rüyamda da sol eli yoktu bu adamında yok.Noluyor ne yapçağımı şaşırdım.Sonra adamın bana çok hızlı bir şekilde yaklaştığını gördüm elinde bıçak vardı.Kaçıyordum ama nereye eve gittsem kapının açılması çok uzun sürüyor.Biraz daha koştum koşarken napçağımı düşünüyordum arkama baktığımda biraz arayı açmıştım.Sonra dinlenirken telefon çaldı sanki normal sokakta yürüyormuş gibi yavaşça açtım telefonu arayan Ozan dı.Açtığımda babası eve Berili getirmiş Beril e baktığında ağzı bantlı gözleri kapalıydı dediği an hızlı giden bir araç rüyamdaki adama çarpmıştı.Ben direk telefonu kapadım cebime koydum ve dizlerimin üstüne düştüm büyük bir şok taydım.Etrafımdan sesler geliyor anlayamıyordum sesleri ve yere düşmüştüm.
Neden benim peşimdesin...
Uyandığımda her yer beyaz dı ilk hastanede olduğumu sandım ama burası çok farklı bir yermiş.Gözlerim yavaşça kapanırken tanıdık bir ses.Sonunda uyandın haftalardır uyuyorsun diyip duymamla uykuya dalmam bir oldu.
Tekrar gözümü açtığımda Ozan karşımdaydı arkasında iki kişi daha vardı ama yüzlerini tam hatırlayamıyorum.Bir ormandaydık tam anlaşılmayan ses benim hakımda konuşuyordu.Ve gözlerim tamamen açıldı etrafıma baktım ''Beyaz'' saçlı birisi beni taşıyordu.Sıkıntıdan uyumuştum.Uyandığımda etrafta ağaçlar var ve ozan tam karşımda bana bakıyordu beyaz saçı vardı.Bana korkmamam gerektiğini söylüyordu.Bir şeyler anlattı anlattığından anladığım kadarıyla bize özel bir eğitim verilecek bu eğitimin sebebi ülkemiz çok güçlü bir teknoloji keşfetmiş ve diyer ülkeler bizi tehtit ediyor muş.
+Eee peki nasıl bir eğitim?
-Bende tam bilmiyorum burada 251 kişiyiz.
+Neden 251?
-Dediklerine göre 250 kişi de baskın özel dna lar var ve 251.kişi de bu dna çekingen dna ya sahipmiş.
+Sen nerden biliyorsun?
-Seni taşırken anlatıldı bana.
+Tamam da Saçın neden beyaz ?
-Bu bizim dna gücümüze bağlıymış.
+Benim saçımın rengi ne ?
-Çok garip ama siyah ve beyaz uçları beyaz ortaları siyah bu nun anlamı bilinmiyormuş.
-Biraz daha uyu yarın görüşürüz.
Peki şimdi nolcak...Bu kitabı beğendiyseniz esinlenerek yazdığım Denek No:301 adında çok güzel bir kitap var ona da göz atmayı unutmayın
Birde arkadaşım Denek no:Ghoul adında bir kitaba başlamış ona da bakabilirsiniz
Sonraki bölümlerde görüşmek üzere Bay Bay......
Ha bu arada vote ve yorum atmayı unutmayın bunu demesem içimde kalırdı ˆ-ˆ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod ADı :251
Science FictionAnne Babamı görmeden büyüyen ben.Bu zorlu hayata ayaklarımın üstünde durmaya çalışırken devlet için asker eğiten bir yere zorla girdim.Ne kadar çabalarsam çabalayıyım gitmeme izin vermediler.Bende kaderime razı oldum.