Select All
  • Off The Top of My Head
    17.2K 324 4

    Cerpen-cerpen spinoffs dari cerita-cerita terdahulu. Watak-watak yang mungkin pernah dikenali dari #Kelabu #Cerpen #Gantung #Pakar atau mana-mana cerpen yang pernah terbit untuk antologi #Fixi.

  • (petikan) HOLOGRAM UNTUK RAJA - sebuah novel Dave Eggers
    781 10 1

    Terjemahan Wan Nor Azriq. Versi filem HOLOGRAM FOR THE KING keluar tahun ni. Buku terjemahan boleh dibeli di fixi.com.my / whatsapp 01123651972.

    Completed   Mature
  • SEJAK - sebuah novel Majida
    36.2K 712 12

    Hud kehilangan ibunya ketika dia masih kecil dan sekarang dia berada didalam tahun akhir persekolahan, ayahnya mengambil keputusan untuk berkahwin buat sekali lagi. Hud diperkenalkan kepada Raniya - seorang pelukis berusia 26 tahun yang kini bergelar ibu tirinya. Ini bagaimanapun, bukannya kisah Cinderella dan jika ia...

    Completed  
  • CIKGU ASYRAF - sebuah cerpan Dayang Noor
    34.3K 829 12

    Sebuah misteri kampung yang melibatkan pembunuhan. Cerpan (cerita panjang) ini mula-mula dicetak dalam buku "II" yang dilancar di Big Bad Wolf Disember 2016 dan kini dah soldout. Cerpan ini kini disirikan di Wattpad untuk mengelakkan harga pasaran gelap yang melampau.

    Mature
  • Rawak
    72.6K 4.1K 37

    Rawak: rambang/campur/random Antologi cerpen. Pelbagai genre. Kebanyakan genre seram/creepy. Ini cerpen rawak. Jadi, ikut suka awaklah nak merawakkan pelbagai emosi dalam pembacaan antologi cerpen rawak ini.

  • (Preview) LAKNAT - sebuah novel Fahmi Mustaffa
    10.9K 236 1

    Versi cetak kini boleh dibeli di fixi.com.my. Dan akan dijual di kedai-kedai biasa pada September 2015.

    Completed   Mature
  • Tokoh-Tokoh Islam Terbilang
    31.1K 820 9

    Di sini akan didedahkan tentang sejarah tokoh Islam yang sudah dikenali ramai ataupun yang belum dikenali ramai, kegemilangan yang dicapai oleh tokoh-tokoh Islam kepada dunia. Ada orang cakap "Dunia banyak berhutang dengan Islam", agak agak kenapa ? Kalau nak tahu lebih lanjut teruskan membaca karya ini.

  • CERPEN HARI JUMAAT
    371K 11.4K 53

    Cerpen-cerpen baru oleh mereka yang pernah hasilkan novel Fixi. Kongsikan kegembiraan ini setiap hari Jumaat! Siri ini disiarkan sempena tahun 2016 dan kini dah tamat.

    Completed