Select All
  • QUANTUM
    20.3K 1.3K 41

    Kisah seorang pemuda dengan kebolehan yang misteri. Kisah hidupnya yang penuh dengan cabaran dan dugaan menghadap manusia yang durjana. Bolehkah dia menahan keperitan hidupnya dengan kebolehan.

    Completed  
  • Pluto
    10.9K 958 25

    (Sekuel HILANG) Setahun berlalu sejak pelajar 5 Sains 1 mengetahui siapa diri mereka yang sebenar. Malaysia dan dunia juga tahu. Maka, sebuah agensi angkasa ingin melibatkan mereka dalam perjalanan eksperimental ke Pluto. Lapan pelajar daripada kelas itu pergi atas dasar hendak mengumpul maklumat dan sampel dari Pluto...

    Completed  
  • Dihantu
    137K 5.3K 31

    Lahir-lahir sebagai hantu, tidak memberikan jalan mudah kepada seekor pontianak untuk menjadi seekor hantu yang paling ditakuti. Dengan rekod kegagalan menakutkan orang mencecah angka 100, beliau menggelarkan dirinya sendiri sebagai hantu yang paling gagal di Kampung Tanjung. Satu malam, ayahnya mengamuk.

  • suami saya jual ganja
    21.4K 167 6

    bukan macam suami awak

    Completed   Mature
  • Umar
    35K 1K 5

    Umar seorang pemuda yang panas baran. Pada satu malam, dia mimpikan perkara yang akan mengubah hidupnya seratus peratus. "Kalau cinta, jangan marah"

  • Akhtiera
    6.8K 168 2

    Bukan kisah percintaan antara lelaki kaya dan wanita lurus bendul, bukan juga kisah percintaan kahwin paksa, bukan juga kisah percintaan antara lelaki playboy dan wanita kuat meroyan, bukan kisah percintaan yang korang semua idamkan.

  • Suamiku Seorang Produser Musik Elektronik
    348 7 1

    Emiliana Norasyikin, seorang pegawai tadbir kerajaan gred M41 disebuah kementerian di Putrajaya, merupakan seorang gadis yang amat komited pada kerjaya, taat pada parti, bercita cita tinggi dan berhijab gaya moden. Pada suatu hari cita citanya menjadi perdana menteri wanita pertama negara terganggu apabila dipaksa ber...

  • BUALAN
    6.6K 318 29

    Bunga yang indah saat dia mekar namun tidak selamanya bunga itu akan mekar, Bintang yang menghiasi langit malam sangat indah namun sulit di gapai, dan Rembulan yang menyinari langkahmu di malam hari. manakah yang kamu inginkan? pilihlah salah satu karakter, itu dapat menambah keseruan saat membaca.

    Completed  
  • 2000s
    168K 5.6K 83

    Menceritakan tentang dekad yang baru lepas tidaklah secool cerita dekad yang 2-3 dekad lepas. Tapi oleh sebab belum ada orang buat, aku buat. Buku ini untuk mereka yang ingin sandarkan pada kenangan mereka ketika berhubung dengan makwe dengan handphone berharga 10sen setiap SMS, zaman seluar askar dan poket banyak dal...

    Completed   Mature
  • Seram
    237K 7.5K 25

    Koleksi cerpen seram untuk semua. Hantu ni sebenarnya wujud, cuma kau je yang tak nampak. Cuba kalau nampak? Mungkin dia ada belakang kau tu sekarang, tengah perhati kau dengan mata terjegil dan gigi taring berlendir.