Select All
  • Forgiving You (Dublin Sisters #2)
    2.4M 45 2

    She was abandoned on her wedding day. The groom disappeared. There were accusations. Her honour was at stake. Her family was to be ruined. One man saved her from all this misery or was it to be yet another trial that she will face... Nawal Ahmed has been the adoring sister of her three brothers. She was pampered...

    Completed  
  • WhatsApp Dengan Ustaz ✔
    61.6K 5.6K 1

    Beberapa soal jawab merangkumi kehidupan. Dijawab oleh ustaz bertauliah. Juga mengandungi panduan, nasihat dan hadis. Menggunakan aplikasi WhatsApp Nama ustaz? Rahsia. Semoga bermanfaat untuk sekalian manusia yang hidup di muka bumi Tuhan.

    Completed  
  • Return To Allah
    8.5K 837 43

    Assalamualaikum... Ini adalah peringatan untuk semua, termasuk aku yang selalu alpa. Seringkali terlupa kerana hal dunia, moga2 adanya story bergini dapat sesama kita berkongsi maklumat. Jgn malu n segan tok tgalkan comments, kalau malas nk type tekan j like. Tq..

    Completed  
  • 🌸The Usrah Chenta🌸
    1.9K 169 5

    USRAH CHENTA. Sebuah usrah muslimat yang menyebar chenta di medan Whatsapp. Walau tidak bersua muka, tetapi kemanisan ukhuwah itu tetap ada dengan izin-Nya. Di sini, saya @hanisalysa sebagai founder UC akan berkongsi usrah terpilih yang disampaikan oleh naqibah dan para chentas. Bacalah dengan nama Tuhan mu. Dan buka...

    Mature
  • Diari Akhi : Hijrah
    52 3 4

    Dengan nama Allah Yang Maha Agung, aku sampaikan bingkisan kecil yang terbuku di dalam hati. Moga dimanfaatkan. Insya Allah, entri akan dikemas kini dari masa ke masa.