Select All
  • SEGITIGA | DeeFen, Shizu & SP
    9.3K 137 22

    Buku ini mengandungi 22 buah kisah seram dan ngeri yang ditulis oleh 3 Kurator Arkib Angker Negara, yang tidak dinafikan kehebatan mereka berimaginasi dalam karya-karya mereka. DeeFen, Shizu dan SenyumanPerantau menjanjijan satu rasa apabila membaca buku ini : MEREMANG!!

    Mature
  • Warning: This content might be your next nightmare.
    20.5K 1.2K 11

    Sebelum anda membaca cerita ini anda perlu memulakan dengan ummul kitab Al-Fatihah supaya roh-roh diluar sana itu semuanya tenang. Dan jauhkanlah semua daripada kita dari pengakhiran hidup yang tidak diingini.

  • Siapa Tu?
    2.4K 135 13

    Kisah benar aku dalam rumah ayah..

  • P I N T U
    16.2K 1.3K 12

    Hijab ada pintunya..Aku membuka dengan niat dan menutup dengan surah Al -falaq..walaupun tak tertutup sebenar benarnya..tapi aku dapat membezakan penglihatan ketika PINTU ini terbuka dan tertutup.Cerita kali ini adalah penampakan yang aku lihat sejak berumur 7 tahun selepas mendapat Hijab sebergini..

    Completed   Mature
  • Nak Sangat Buka Hijabkan? Nah, Ambik!!
    829K 66.1K 110

    Pengalaman sebenar penulis. Terpulang mahu percaya atau tidak... 'Rezeki' datang dalam pelbagai bentuk. Wang ringgit... anak.. rakan.. nasihat.. dan macam-macam lagi.. 'Rezeki' bahagian masing-masing. 'Rezeki' yang penulis nak ceritakan ni... Ada orang yang mahukan sangat 'Rezeki' ni... tapi percayalah. Korang me...

  • Jangan Baca Cerita Ini!
    431K 24.9K 89

    Terima kasih semua yang dah sudi baca, undi dan komen :D Dari #1 sampai #44: Himpunan cerita pendek tentang pengalaman diri sendiri, pengalaman ahli keluarga dan jugak pengalaman-pengalaman yang diceritakan oleh kawan-kawan berkaitan dengan hantu, makhluk halus, jin, syaitan dan seumpama dengannya. Dari #46 onwards C...

  • Seram
    237K 7.5K 25

    Koleksi cerpen seram untuk semua. Hantu ni sebenarnya wujud, cuma kau je yang tak nampak. Cuba kalau nampak? Mungkin dia ada belakang kau tu sekarang, tengah perhati kau dengan mata terjegil dan gigi taring berlendir.