Select All
  • The Mask Men
    18 4 1

    Yoon seorang pelajar yang baru berpindah ke Seoul. Pada hari pertama persekolahanya,dia berasa pelik akan cikgunya yang menggunakan MASK ketika mengajar.Dia bercadang untuk menanyakan hal ini kepada cikgu tersebut. Mengapakah guru itu memakai MASK?

  • First love
    28 6 1

    Jungkook seorang yang pendiam.Pada suatu hari,dia terlanggar seorang gadis.Setelah mereka berkawan,akhirnya mucul perasaan suka terhadap perempuan itu.Dapatkah jungkook memberitahu perasaan sebenar kepada perempuan itu?

  • Detective Kim Taehyung
    25 5 1

    "Tak guna punya kawan,sanggup kau buat macam tu!!!. Aku jadi anak yatim piatu disebabkan kau!!!" tengking Taehyung kepada Suga. Apa yang berlaku antara Suga dan Taehyung?

  • What Wrong With You?
    28 5 1

    Aku adalah seorang juru makeup kepada penyayi popular BTS.Aku ditugaskan untuk menjadi jurusolek khas kepada Jin, member kepada BTS.Selepas beberapa tahun menjadi jurusolek,tiba tiba jin yang baik telah betukar menjadi pelik.Mengapakan jin berperangai sedemikian?

  • My Life
    52 16 3

    Perjalanan seorang lelaki dari zaman remaja hinggalah dewasa. Selepas tamat persekolahan, dia menyertai Big Hit untuk mencapai cita citanya menjadi seorang kpoppers. Setelah beberapa tahun menjadi kpoppers,tibalah masa untuk dia berkahwin. Bagaimanakah perjalanan dia dari seorang remaja hingga ke dewasa?