Seleccionar todo
  • Hot Mama di Office
    27.1K 214 2

    Mengisahkan seorang wanita yang bekerja di sebuah jabatan, menjadi perhatian jejaka-jejaka miang hingga mereka menggelarkannya Hot Mama.

    Madura
  • KISAH ROZITA
    14.2K 77 1

    Sebuah cerpen SATU bab, mengisahkan seorang isteri yang berpangkat eksekutif, yang terpaksa berpisah dengan suaminya dek tugas yang diamanahkan, mereka yang tinggal berjauhan dengan jarak yang agak jauh. (LDR).

    Completa   Madura
  • 18+ Bantal
    20.5K 52 1

    ".... Ira tak nak ira takut. Nanti suami Ira tahu macamana?." soal Ira sambil menahan dadaku dengan kedua tangannya.

    Madura
  • Zahidah
    213K 1K 11

    Bila bapa seorang anak murid bernama Suresh yang jatuh cinta pada guru kelas yang merupakan seorang ustazah bernama Zahidah. Suresh selalu berfantasi dia mendatangi ustazah Zahidah hingga mengandungkan anak hasil dari benih nya.

    Madura
  • Kisah Aku
    124K 719 6

    Perubahan demi perubahan

  • Wanita di Hujung Kuala
    166K 1K 9

    Memperkenalkan siri "THE CLASSIC COLLECTIONS" Siri ini memaparkan karya-karya erotika yg pernah disiarkan di blogspot atau media elektronik satu ketika dulu, tetapi ianya telah lupus dimakan zaman. Penghargaan sepenuhnya diberikan kepada penulis asal karya ini. Dengan membaca karya ini, anda telah bersetuju untuk be...

    Completa   Madura
  • Kembara Si Tudung Labuh
    460K 1.4K 8

    Sementara itu, tindakan Tok Abu semakin rancak dan berani. Tangannya mengurut kemas kedua-dua buah dada Salbiah dan sedikit demi sedikit tangannya menjalar masuk ke dalam baju kurung lalu meramas buah dada wanita itu dari dalam. Pernafasan Salbiah semakin tidak menentu. Nafasnya semakin berat dan deras, sesekali terde...

    Madura