Select All
  • MY COLD GUARDIAN NYIAA~
    1.6K 163 13

    (Malay language) cerita tentang Kagami Ryu yang ditakdirkan menjaga seorang perempuan; Mifune Rin yang mempunyai kaitan antara kerajaan Kagami melalui keturunannya yang tidak diketahui...selebihnya bacalah cerita ni..xnak spoiler kan...penat buat cerita ni(ⁿvⁿ)

  • She's Mine
    38.6K 3.1K 29

    Kisah seekor musang yang boleh bertukar menjadi seorang lelaki. Lelaki yang berumur 17 tahun bernama yoon tae tinggal bersama seorang nenek kepada aou yurika yang berumur 16 tahun. Sebelum nenek yurika meninggal dunia, neneknya telah berpesan kepadanya supaya menjaga musang itu dengan baik. Neneknya tidak mencer...

  • You'll Be Mine
    3.3K 279 9

    Hibachi Riko seorang gadis yang cepat mengelabah dan agak comel kelakuannya telah jatuh cinta pandang pertama terhadap seseorang jejaka kacak di sekolahnya. Malangnya untuk memikat jejaka yang dicintai itu bukan la mudah. Siapa sangka jejaka itu adalah teman sepermainan di waktu kecik dan telah bertunang dengannya pad...

  • Magic Love (Old Version)
    39.2K 2.4K 17

    Sekolah Alensia yang merupakan sekolah bersejarah untuk pelajar yang mempunyai kuasa magik.Maka ikutilah pengembaraan seorang pelajar perempuan dan kawan-kawan nya untuk membongkar kisah-kisah tersebut.

  • Psiko Berhati Lembut(Malay)
    7.4K 628 10

    Layla suka budak lelaki baru kat sekolah dia,Leo.Tapi disebabkan sikap pendiam dan muka setaraf artis k-pop,bapak ramai pompuan tergila-gilakan Leo.Tapi Layla tak putus asa untuk terus dekati Leo.Berjayakah dia?Boleh ke dia buat Leo suka kat dia?

    Completed  
  • Love Story?
    4.3K 303 10

    "Aku suka kau!" "Aku pun suka kau!" "Aku suka kau jugak..." 3 lelaki dalam satu masa boleh terjatuh cinta dengan Nanami yang cuai ni?