Select All
  • Hilang di Laut Biru
    59.5K 394 4

    Sebuah cerita bertemakan penculikan dan pemerdagangan manusia. Hasil collaboration bersama AwesomeC7. (Cerita rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada yang hidup atau yang mati. Gambar sekadar hiasan sahaja, hasil carian internet.)

    Mature
  • Mangsa Sindiket
    403K 2.4K 18

    Sebuah cerita erotik bertemakan sindiket pemerdagangan manusia. (Nota: Segala isi cerita ini merupakan fantasi rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada hidup mahupun yang meninggal dunia.)

    Completed   Mature
  • Covid-19
    74.1K 365 4

    Himpunan kisah-kisah pendek yang berlaku ketika pandemik Covid-19 datang mengganas. Bukan sedikit yang terkesan, malahan bukan sedikit yang kehidupannya hancur dek kerana penangan Covid-19.

    Completed   Mature
  • Swinger - Kehidupan Seks Terbuka Suami Isteri
    226K 1K 7

    Kisah romantik/erotik kehidupan swinger/hotwife

    Mature
  • Kisah Keluarga Pak Iwan
    925K 4.8K 20

    Cerita Dewasa ini tentang sebuah keluarga yang rumit namun tetap berjalan. sang suami selingkuh dan berpoligami dengan orang-orang tak terduga.

    Mature
  • Suatu Kepuasan Terindah
    236K 744 3

    Kisah seorang isteri yang mendapat kepuasan seks dari adik kandungnya sendiri. Setelah kematian adiknya, dia mula tercari2 lelaki yang mampu memberikannya kepuasan seks. Suaminya seorang lelaki yang memiliki kelamin jenis micro dan cepat klimaks tapi tidak cemburu, sentiasa berfikiran terbuka.

    Mature
  • Si Yan kawan kakakku
    285K 1.5K 7

    Tolong menolong amalan mulia, tetapi kadang kala pertolongan yang dibalas dengan kesedapan rasanya amat berlainan

    Mature
  • Ziana
    765K 2.1K 8

    Ziana; seorang wanita koporat yang berjaya ; berumur 36 tahun, mempunyai bentuk badan yg menggiurkan lelaki walaupun telah berkahwin. Masih tiada anak, walaupun Ziana sosial orang nya, tapi beliau pandai menjaga diri dari lelaki lelaki hidung belang yang selalu mencuba untuk membawa beliau ke bilik tidur. Ikuti la...

    Completed   Mature