Select All
  • ☑️ ᴀɴxɪᴇᴛʏ
    12.3K 1.2K 49

    STRAY KIDS AF :: COMPLETED Aku tak layak untuk hidup. Aku psycopath. Tak ada sesiapa sayangkan aku. Aku patut mati dari hidup. Tapi lepas kau hadir, Semuanya berubah. Kenapa kau, nak aku hidup? Kenapa kau rawat aku?

    Completed  
  • ☑️ ғᴀɪʀʏᴛᴀʟᴇ
    3K 445 49

    WAYV AF :: COMPLETED ✔ Saya bukan berasal dari dunia awak. Saya datang hanya sebagai pengganti Dan saya datang hanya untuh meneruskan jalan cerita awak Saya bukan puteri yang sebenar. Maafkan saya, kita tak dapat bersama. Satu hari nanti, saya tetap kena pulang Setelah saya tamat derita dongeng kita.

    Completed  
  • ☑️ sᴜʀᴠɪᴠᴀʟ ɪɴ ᴀɴ ɪsʟᴀɴᴅ
    5.6K 1K 44

    NCT 2020 AF : CLOSED Percutian yang disangkakan menyeronokkan Bertukar mencadi percutian yang ngeri Sehingga mampu mengambil nyawa. Adakah anda mampu meneruskan hidup di sebuah pulau yang sepi Dan tidak berpenghuni?

    Completed  
  • ☑️ sᴇᴄʀᴇᴛ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ʜᴜsʙᴀɴᴅ
    8.6K 767 33

    SKZ AF :: COMPLETED Aku terpaksa simpan rahsia asal usul aku. Aku tak nak kau tahubsiapa aku sebenarnya. Aku takut kau takut dengan aku. Aku takut kehilangan kau Aku takut kau benci aku. Sebab aku dah jatuh cinta dengan kau dan aku tak nak lepaskan kau. Kau milik aku selamanya. Maafkan aku...

  • ☑️ ʜᴏᴛᴇʟ ᴅᴇ̀ sᴛᴀʏ
    13.1K 1.4K 48

    SKZ AF :: COMPLETED Wujud ke hantu dalam dunia ni? Boleh ke bercinta dengan hantu? Macam mustahil. Tapi aku nampak kau wahai mr.hantu Dan aku jatuh hati pada kau.

    Completed  
  • ☑️ ɪᴅᴏʟ ʙᴀʙʏsɪᴛ
    10.1K 911 46

    SKZ AF :: COMPLETED ✔ Bukan setakat meyanyi di atas pentas Jaga budak-budak pun pandai Muka handsome Pandai menyanyi Ciri-ciri suami yang diidamkan.

    Completed  
  • ☑️ ᴍᴀʀʀɪᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴍᴀғɪᴀ
    41.4K 2.7K 43

    STRAY KIDS AF: ✔ "Kau jangan sesekali fall dengan aku. sebab aku kahwin paksa dengan kau." -l.i "Kau ingat aku hingin sangat ke nak fall dengan kau? Aku dah ada namchin." -y/n "Kau jangan sesekali nak lari. Mak Bapak kau dah jual kau dekat aku." -l.i "Lantak aku la nak lari ke tak. apa kau kesah?" -y/n "Aku sayangkan...

    Completed  
  • ☑️ ᴇx ʜᴜsʙᴀɴᴅ
    18K 1.3K 53

    STRAY KIDS AF: COMPLETED [✔] Saya takkan pernah lupakan apa yang awak buat dekat saya. Saya takkan pernah lupakan segala kata-kata manis awak. Saya takkan pernah lupakan janji-janji awak. Saya takkan pernah lupakan semua kenangan kita bersama. Dan.....yang paling saya takkan lupakan.. CINTA AWAK YANG PALSU

    Completed