בוקר. עוד יום של שיעמום בחופש הגדול שכבר עומד להסתיים.
פתחתי ישר את הטלפון, מתעדכנת בכל החרא שהספיק לקרות בלילה.
"ילדים, רדו למטה!" צעקה אמא שלי מלמטה.
אויש מה היא רוצה מאיתנו עכשיו.
יצאתי מהחדר עם פיג'מה ושיער מבולגן מידי, מהחדר ליד יצא אח שלי, אביאל.אנחנו שבעה אחים. שישה בנים ובת אחת.
יש את נוריאל אחי הגדול שסיים צבא וסתם מתנחל בבית.
יש את אביאל שהוא עולה לכיתה יב הקטנציק שלי.
יש את אמרי שהוא עולה לכיתה יא.
יש אותי, לירון, שאני עולה לכיתה י.
יש את אסף ואלירן שהם עולים לכיתה ט.
ויש את ארי שהוא עולה לכיתה ח.
-
"איפה ארי?" שאלה אמא שלי
"ארי נו בוא כבר אני רוצה לישון" צעקתי
"רגע אני יורד" אמר וירד עם המברשת שיניים בפה."אוקיי אז רצינו לספר לכם משהו" אמרה אמא שלי והסתכלה על אבא שלי כדי שימשיך.
"אמא ממש רצתה לחזור לראות את הארץ שהיא נולדה בה, אז אחריי התלבטויות, החלטנו שאנחנו עוברים לגור בארצות הברית" אמר בהתרגשות.
"פאק?" אמר נוריאל
"אני ואמא מאחרים לעבודה, נדבר על זה בשנחזור, להתראות" אמרו והלכו."אני לא מאמינה שזה קורה, דווקא לנו? עם מי נתיידד שם? עם ניו יורקים מתלהבים?" שאלתי אותם
"אני לא מבין מה אמא ואבא חושבים" אמר אביאל."טוב בוא נגיד תודה שזה למדינה מפותחת שמדברים בה אנגלית ולא מדינה שרחוקה מאיתנו שנות אור שמדברים בה צרפתית או ספרדית או ווטאבר כי לא באמת הקשבתי בשיעורים האלה סבבה" אמרתי.
"רגע מתי עוברים?" שאל ארי עם משחת שיניים בפה.
"הם לא אמרו על זה שום דבר"
-
יס גירלס
ברברי אהובתי: בנות בואו נעשה משהו
את/ה: שומעות אני צריכה לספר לכן משהו בדחיפות
לינור אהבת חיי: חצי שעה אתן אצלי
אמושקה: טוב
את/ה: סגור
ברברי אהובתי: 👍🏽לבשתי מכנס קצר בצבע לבן, גוזיית ספורט לבנה וג'קט אפור. (תמונה למעלה)
נעלתי ג'ורדן ירוקות וסידרתי את השיער שלי.
התבשמתי במהירות ולקחתי את הטלפון שלי.
-
"שלום לילדה הכי יפה בכל העיר" אמרה בר וחיבקה אותי.באמת הייתי יפה, אני לא מתכחשת לזה. יש לי שיער גלי בצבע חום שמסתדר מושלם בקלות.
עיניים בצבע הייזל (חום ירוק) שמשתלבות מושלם עם השיער שלי.
עור שזוף אבל לא שזוף מידי.
אף קטן וסולד שממש אהבתי בעצמי.
גובה 1.63 שזה גובה אחלה מבחינתי."שלום לילדה הכי נדירה שקיימת" אמרתי
"שרופייייי" צחקה.
-
"בנות" הסתכלתי עליהן "אני לא יודעת כל כך איך לומר את זה אבל ההורים שלי סיפרו לי ולאחים שלי הבוקר שאנחנו עוברים לגור בארצות הברית"
YOU ARE READING
שמלה כחולה
Romanceמקום 3 #חברים מקום 4 #ישראל מקום 6 #אחים יפים שליייי, תודה על הכללללל😍😍😍 ~~~~~~סיפור גמור~~~~~~ כיתה י. שנה ראשונה בתיכון. שנה משמעותית. שנה בה הכל צריך להיות מושלם. לירון שושן חיכתה לרגע הזה הרבה זמן. אבל הכל עוצר ברגע אחד. ההורים שלה מחליטים לע...