8. POGLAVLJE

180 15 0
                                    

 Dan je brzo prošao. Ležala sam u svojoj staroj sobi i zurila u plafon. Nisam navikla ovako dugo da ne radim. Uglavnom sam posle jednog zadataka prelazila na drugi bez odlaganja. Novi zadatak nisam htela da otvorim pred Marinom. Odlučila sam da je ne vodim više sa sobom. Dovodim je tako u opasnost.

Nisam mogla da zaspim. Ustala sam iz kreveta i uzela lap-top. Uključila sam ga i posle nekoliko minuta, ušla sam u gmail i otvorila dokument koji mi je poslao Kosta.

Bila sam u pravu. Sledeći zadatak je da ubijem dotičnog L. V . i to u noćnom klubu gde ću igrati striptiz.

Odobreno od strane predsednika

Izvršilac: K. V

Datum do kada da se izvrši atentat: 26. 04. 2020

Nagrada: dvadeset hiljada evra U ciframa: 20 000e

Ako se atentat izvrši pre roka, dobija se dodatnih deset hiljada evra ( U ciframa: 10 000e )

Kretanje osobe inicijala L.V.

Dotični muškarac, u kasnim tridesetim godina, čelav, plavih očiju sa raznim tetovažama po rukama, najviše vremena provodi u noćnom klubu Dove ( u prevodu Golubica ) na Novom Beogradu. Uvek je u društvu obezbeđenja ( dva - tri muškaraca ).

Najviše voli: visoke, vitke crnke kratke kose, obline, bujne grudi I zadnjicu.

Najveća slabost: ŽENSKI crveni, čipkasti veš.

ATENTAT SE VRŠI ZBOG: Nekoliko puta je bio u zatvoru zbog ilegalnih poslova oko trgovine ljudi, pretežno devojčica uzrasta od 13 do 17 godina. Procenjuje se da je prodao preko 1000 devojčica. Srpska policija je uz pomoć ostalih država, uspela da nađe samo 10 devojčica u veoma lošem stanju. Nekoliko njih je završio na lečenju jer su imale traume.

K. V. se obavezuje da će dotičnog dovesti pred pravdu do datuma napisanog u ovom dokumentu.

K. V. može da dotičnog ubije kako hoće.

K. V. je pod zaštitom predsednika ukoliko je identitet otkriven.

K. V. će novac dobiti lično od predsednika.

K. V. će dobiti pomoć ukoliko je traži...

Znači sutra moram da se vratim kući kako bih sve spremila. Valjalo bi dobiti dodatni novac. Tada bih mogla da uplatim novac I za nezbrinutu decu.

Da, tako ću I uraditi. Mama će da se naljuti što sam samo došla na jedan dan, ali nema veze. To mogu podneti. Za sada...

BRZI PRSTI by Jovana Knežević ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now