Κεφάλαιο 26.

262 42 14
                                    

*Φτάσαμε τις 1.000 αναγνώσεις! Σας ευχαριστώ όλες τόσο μα τόσο πολύ. Σας αγαπώ και σας ευχαριστώ για την αγάπη που δείχνετε. Το αφεντικό τρελάθηκε και ανεβάζει και τρίτο κεφάλαιο! Καλή ανάγνωση! :)*

«Τι εννοείς;» Ζητώ περισσότερες λεπτομέρειες.

«Έχει σχέση με άλλον, το ξέρεις αυτό;» Ο τόνος της ειρωνικός, σαν να μου λέει ''στα έλεγα''.

Η Anne δεν έχει ιδέα ότι εγώ και η Valerie είμαστε φίλοι, γιατί της έδωσα την εντύπωση ότι τα έχουμε. Λογικά αναφέρεται στον Theo.

«Μην ανακατεύεσαι, Anne.» Την μαλώνω όσο πιο ευγενικά μπορώ.

«Προσπαθώ να σου ανοίξω τα μάτια, Blake. Κάποιος πρέπει να το κάνει. Δες τα μηνύματα σου. Η φωτογραφία είναι σημερινή.» Με ενημερώνει και τερματίζει την κλήση.

Μπερδεμένος, ανοίγω το μήνυμα που μου έστειλε η Anne∙ είναι μια φωτογραφία με την Valerie και κάποιο αγόρι που την πιάνει από την μέση και την φιλάει. Ο Theo;

Μαζί με την φωτογραφία, υπάρχει και ένα μήνυμα:

Αν θες να μάθεις τα υπόλοιπα μυστικά που σου κρύβει, συνάντησε με αύριο στις 4 στο πάρκο.

Κλείνω τα μάτια μου και παίρνω μια βαθιά ανάσα.

Το ξέρω ήδη ότι κάτι έπαιζε μεταξύ τους, αλλά πίστευα ότι είχαν αραιώσει την τελευταία βδομάδα και η Valerie δεν μου είχε αναφέρει σε καμία συζήτηση γι' αυτόν.

Τι μπορεί να μου κρύβει;

Ένα κύμα απογοήτευσης με διακατέχει και κατσουφιασμένος πλέον, επιστρέφω στην θέση μου.

Τους δίνω ένα απολογητικό χαμόγελο και επικεντρώνω την προσοχή μου στο πιάτο μου. Δεν τρώω, αλλά δεν θέλω να συμμετέχω στην συζήτηση.

Η Valerie φαίνεται να παρατηρεί ότι δεν έχω την ίδια όρεξη με πριν και σκύβει προς το μέρος μου, όσο οι υπόλοιποι κουβεντιάζουν, για να με ρωτήσει.

«Είσαι εντάξει;» Ρωτά γλυκά και με κοιτά. Παραμένω αμίλητος και εξακολουθώ να κοιτάζω το πιάτο.

Κάνω σαν μωρό, αλλά γαμώτο, ξενέρωσα. Είχα την εντύπωση ότι πηγαίνουμε βήματα μπροστά, όχι πίσω.

«Blake;» Με ρωτά ξανά και νιώθω το χέρι της να ακουμπά το δικό μου κάτω από το τραπέζι.

Οι σφυγμοί μου αυξήθηκαν από την επαφή και τα μάτια μου κλείδωσαν στα δικά της.

Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο γαμημένα δυνατά γι' αυτήν.

The European girl.Where stories live. Discover now