Au trecut câteva zile de când nu am mai vorbit cu mattia. De când nu am mai vorbit , că de văzut ne am văzut. Acum că Antonella și James sunt împreună , de fiecare data când vine James trebuie sa vina și Mattia.
Nu mint când zic că nu am mai vorbit , doar ne am privit , și atât.
Simt doua mâine pe columna mea vertebrală , mă întorc și o vad pe Antonella.
- Hey. Spune zâmbind .
- Hey..
- Ce se întâmplă? De ce nu vii jos?
- Sunt doar obosită Anto.. atâta tot.
- Sigur?
- Da.
- Bine...orice , vii jos sau îmi dai mesaj , ok?
Dau din cap și ea iese din camera. Îmi bag înapoi capul în perna și oftez.
Mă simt tristă cumva. Dar nu știu de ce...ochii îmi ard iar capul îmi arde. Cred că , am să cad într-o gripă.
- Ce se întâmplă , pisicuțo?
Fac ochii mari și mă întorc la el.
Ce caută aici?
- Ce.. cauți în camera...mea? Spun calmă.
- Antonella mi-a spus că nu te simți bine așa că am venit să vad ce faci.
- Mhm...spune și îmi las privirea în jos.
Mă simt urât de când din ziua aia , cum am mai spus cred că mă ia gripa. Plus asta..tot ce este în capul meu este , tata. Știu că a trecut mult timp..dar imaginea lui îmi tot apare în mintea mea. Nu cred că niciodată nu am sa pot sa trec prin asta. Știu că ar trebuii sa uit deja de asta , dar nu pot , am incercat sa uit..de multe ori. Poate daca îmi dădeam seama că îmi căzuse acea păpușa afurisita poate nu s-ar întâmpla ce sa întâmplat. După 2 săptămâni de la întâmplare mama a începuse să fie rece cu mine..nu mă bagă în seamă , nu mai făcea mâncare...nimic , tot ce făcea era să se uite la mine urât și să plângă. Timp de un an , ea începuse să mă bată din orice și să tipe la mine , mereu îmi zicea ,, Din vina ta taicatu a murit! Copil prost ! " Nu am sa uit niciodată asta. Când tata a murit eu aveam 12 ani , deci știam ce se întâmplă în jurul meu. La vârsta de 14 ani mama mă dat la bunicii mei din cauză că ea nu mă mai suporta , nu mă mai considera fața ei , bunicii mei au fost de acord doar ei știu cât am suferit eu , mi-am continuat școala. Iar apoi a apărut Jacok , știți povestea de aici , nu vreau sa..mai îmi aduc aminte. După toată povestea asta am întâlnit-o pe Antonella și de aici viața mea sa schimbat. Am devenit prietene bune , ea este a 3-a persoana care știe totul despre mine , am inceput sa ținem una la alta atât de mult încât ne-am mutat împreună.
Ce mă doare cel mai tare este că persoana la care îi spuneam ,, mamă " într-o zii mi-a dat mesaj cu ,, Ce face fata mea frumoasa? dă-mi mesaj iubito când poți "că si cum nimic nu sa întâmplat în trecut. Cu ce inima poate face asta? Cu ce?!
- Lysandra? Spune mattia care încă sta în fața mea scotăndu-ma din gânduri. Am uitat de el..am uitat de prezența lui , nici măcar nu mi-am dat seama când am început să plâng.
Îmi mut privirea la el și înghit in sec.
- Scuze.. spune-i ceva?... Spun in timp ce mă strâng și mă mut cu privirea la geam.
Simt cum patul se lasă deasupra greutăților lui. Se pune în fața mea și mă privește.
- Sa întâmplat ceva?
- Nu..nu , doar..nu sunt in apele mele. Spun și simt cum o alta lacrima îmi curge.
Simt o mână pe fața mea..rece , combinația asta îmi face să am frisoane din cauza că eu sunt calda , iar el este rece. Îmi șterge o lacrimă cu degetul mare , iar apoi eu îmi întorc capul la el.
- Știi , nu ne cunoaștem de mult timp , dat pot sa spun că poți avea încredere în mine.
- Daca am să-ți spun ceva acum..apoi iar ai sa spui sa stau departe de tine..
Mă uit în ochii lui și văd cum pupilele se dilatează. Închide ochii și oftează , apoi simt palmă lui cum dispare de pe fața mea.
- Am sa incerc sa nu mai îți spun asta. Acum , spune-mi ce ai pe suflet.
•••••
Hey!
Am nevoie sa îmi spuneți dacă vă place această carte și facă vreti sa mai continui cu ea.
Până atunci cred că am să fac o alta carte. ❤️
YOU ARE READING
~ Iubire ilegală ~ Finalizată ✔️
Romance- Dacă nu oprești , o să ajungem într-un șanț , Mattia! - Nu te teme micuța Lysandra. Spune în timp ce își pune mâna pe piciorul meu gol. Ai încredere în mine. ~...