35

4.4K 190 78
                                    

Aurora POV

Άβολη ησυχία.

Κοιταζόμασταν και δεν μιλούσαμε.

Ε: θα μας πεις;
Ρώτησε μετά από λίγο.

Εγώ έγνεψα θετικά και πήρα μια βαθιά ανάσα.

Α: εμ ζούσα στο New Jersey με τους γονείς μου και τον μικρό μου αδελφό. Ήμασταν μια αρκετά χαρούμενη οικογένεια. Με τους γονείς μου είχα μια παρά πολύ καλή σχέση και με τον αδελφό μου ήμασταν αχώριστοι.

Είπα και ένιωσα τα μάτια μου να δακρύζουν.

Τα ανοιγόκλεισα μερικές φορές για να μην πέσουν τα δάκρυα.

Πήρα άλλη μια βαθειά ανάσα.

Α: όπως ξέρετε τραγουδάω όποτε δήλωσα συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό τραγουδιού. Επειδή είχαν κάποιες υποχρεώσεις οι γονείς μου θα αργούσαν λίγο.

Α: βγήκα στην σκηνή και δεν τους είδα εκεί. Στεναχωρήθηκα αρκετά αλλά τελικά τραγούδησα. Η στεναχώρια γύρισε σε θυμό όταν δεν είχαν έρθει καθόλου. 

Είπα και κοίταξα το πάτωμα.

Α: όταν τελείωσα το τραγούδι τους πήρα τηλέφωνο για τους τα ψάλλω που δεν ήρθαν. Δεν μου απάντησαν και άρχισαν να ανησυχώ λίγο.

Δάκρυα άρχισαν να κυλάνε στα μάγουλα μου.

Ένιωσα ένα χέρι να μου τα σκουπίζει και είδα τον Gabriel να μου χαμογελάει ενθαρρυντικά.

Α: 2 ώρες αργότερα με πήρε τηλέφωνο η αστυνομία. Θυμάμαι ακόμα τι μου είχαν πει. 'Aurora Carter? Τα θερμά μας συλλυπητήρια. Η οικογένεια σας πέθανε σε τροχαία ατύχημα.'

Και αλλά δάκρυα.

Α: το κινητό μου έπεσε από τα χέρια. Δεν το πίστευα. Έφυγα γρήγορα από τον διαγωνισμό και πήγα στο τμήμα. Εκεί ήταν οι δυο θείες μου και η γιαγιά μου. Τελικά εγώ έμεινα με την μια θεία μου-την αδελφή της μαμάς μου-. Επειδή δεν το άντεχα να μένω πλέον εκεί αποφάσισα μετά από έναν χρόνο να μετακομίσω κοντά στην γιαγιά μου, εδώ στο Miami.

Α: ήταν δύσκολο καθώς στο Miami μένει η άλλη θεία μου, η αδελφή του μπαμπά μου. Αυτή πάντα με κατηγορούσε για τον θάνατο τους. Πάντα με έβριζε και με είχε χαστουκίσει μερικές φορές.

Είδα το σαγόνι του Gab να σφίγγεται.

Α: τότε είναι που άρχισα να χαρακώνομαι.
Είπα με σιγανή φωνή.

Άκουσα την Ellie να αφήνει ένα επιφώνημα.

Α: έπρεπε κάπου να ξεσπάσω. Δεν το άντεχα. Είχα σκεφτεί πολλές φορές να αυτοκτονήσω. Τελικά μετακόμισα εδώ. Γνώρισα εσάς και ένιωσα για λίγο ζωντανή και χαρούμενη. Είχα πάει σε ένα άλλο περίφημο οικογενειακό τραπέζι με την θεία μου και την γιαγιά μου. κλασσικά έφαγα χαστούκια και με έβρισε. Γύρισα σπίτι και χαρακώθηκα πάλι.

L: η γιαγιά σου αφού το ήξερε γιατί συνέχιζε τα τραπέζια;
Ρώτησε ο Lucas.

Εγώ γέλασα ειρωνικά.

Α: ήθελε να μας τα βρει και καλά. Τέλος πάντων αν θυμάστε είχα ερθει μια πολύ ζέστη μέρα με φούτερ επειδή ήθελα να κρύψω τα σημάδια. Μετά από έναν τσακωμό με τον Gabriel είδε τα σημάδια και άρχισε να με ρωτάει τι έγινε. Εγώ δεν ήθελα να μάθετε τίποτα όποτε δεν απαντούσα.

Είπα και τον κοίταξα στιγμιαία.

J: γιατί δεν ήθελες να το μάθουμε;

Α: γιατί δεν ήθελα την λύπηση σας. Ούτε την δικιά σας ούτε του σχολείου. Δεν ήθελα να με βλέπετε σαν το κορίτσι που έχασε τους γονείς της, όπως στο New Jersey.

Είπα και σκούπισα τα δάκρυα που είχαν πέσει.

Α: όσο για την Riley.

Είπα και ξεφυσηξα.

Α: ήμασταν αχώριστες στο New Jersey. Μετά τον θάνατο τους μου στάθηκε παρά πολύ.

Είπα και γέλασα μελαγχολικά.

Που να ήξερα.

Α: ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι μου έκανε κάτι τέτοιο. Η οικογένεια μου βέβαια δεν την συμπαθούσε. Με είχαν προειδοποίηση πολλές φορές για εκείνη αλλά εγώ δεν τους άκουγα. Έχει δίκιο η θεία μου. Εγώ φταίω.

Το τελευταίο βγήκε σαν ψίθυρος.

Σταμάτησα να μιλάω και γυρίσαμε στην σιωπή.

Κανένας δεν μιλούσε.

Κοιτούσα το πάτωμα λες και είναι το πιο ενδιαφέρον πράγμα στο κόσμο.

Μέχρι που ένιωσα πολλά χέρια γύρω μου.

Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα όλα τα παιδιά να με αγκαλιάζουν.

Ξέσπασα σε δάκρυα και τους αγκάλιασα πίσω.

Δεν αξίζω τέτοιους φίλους.

Ε: σσς εσυ δεν φταις σε τίποτα.

Μου ψιθύρισε και μου χάιδεψε τα μαλλιά.

Μείναμε αγκαλιασμένοι για λίγο μέχρι που απομακρυνθήκαμε.

L: πάμε να δούμε καμία ταινία;

Ρώτησε μετά από λίγο και γελάσαμε όλοι.
~~~~~~~~~

Ερώτηση κεφαλαίου:
Έχετε piercings; Αν ναι πόσα και που;

Σιγά σιγά τελειώνει το βιβλίο...

My Bad BoyWhere stories live. Discover now