Loui's pov
U jsme pár dní doma a čekají nás nějaká Interviews. Na pár z nich bude jen Harry, ale na některých budu taky. Třeba zrovna dnes, na interview s BBC.
Právě se oba s Harrym chystáme.
Já volím černou koili, skinny jeans a bílé tričko, Harry si obléká modrou koili a takté skinny jeans.,,Uuuuuu! Vypadá váně dobře"
Pozastaví se nade mnou Harry, kdy si nazouvá boty, ve kterých vyrazí.,,Díky, ty taky"
Mrknu na něj, ukloním hlavu na stranu a pozvednu jedno obočí.
Usměje se na mě a konečně společně odcházíme do Jeffreyho auta, ve kterém pochopitelnì sedí Jeffrey a přemístí nás na domluvené místo.
Kdy dorazíme, začíná na mě padat nervozita. Harry to vidí a okamitě zakročí.,,Neboj se, i kdy se něco pokazí, budou to moct sestříhat."
,,Tak ticho prosím a Harry a Louis pojïte, pojedeme naivo."
Promluví najednou Jeffrey.,,Aha, tak se to nesestříhá. To zvládne"
Řekne nakonec Harry a plácne mě po zadku těsně před tím, ne si odcházíme sednout na takovou černou pohovku.
(If you know, you know!!!!)Interview začalo. Povídali jsme s Harrym na různá témata a i moderátor se zapojoval do konverzace. Logicky.
V jednu chvíli, kdy jsem nemusel mluvit, začal jsem pozorovat Harryho. Něco vysvětloval a zvednul při tom ruku... Jeho koile mu odhalila snad půlku hrudníku, včetně břiáků... A sakra.... Noooo Louisi, co teď, uprostřed Interview, bude dělat se stojákem jako kráva a jetě ke vemu, kdy má skinny jeans!? Nějak nenápadně si popotáhni kalhoty!
Poslechl jsem svoje podvědomí a při poposednutí jsem si udělal místo v kalhotách. Doprdele, i tak to nevydrím.... Co teď!?
Harryyyyyyyy! Pomoc!!!!
Křičel jsem a prosil ho v duchu o pomoc... No nic, nezbývá mi nic jiného, ne to vydret....
Proč zrovna já...
Řekl jsem si v duchu a snail se zasoustředit na to, co Harry říká a ne na to, co má pod koilí!!!
Oh boe, tohle je za trest!!! A k mé velké smùle, Harry si vímá mého problému, ale snaí se ho ignorovat. Je mi ale i tak trapnì. Díky bohu za to, e Harry poprosil moderátora o pauzu. Snail jsem se v klidu a nepozorovanì odejít, to se mi ale pochopitelnì nepovedlo, protoe Louimu Tomlinsonovi se nikdy nic nepovede....,,Harry prosím nech mì projít"
Øeknu vánì zoufale, protoe to pøestávám zvládat. Bolí to!
,,A mohl bych jít s tebou?"
Øekne Harry a zvedne jedno oboèí.
U se nadechuju, e øeknu ano, ale Jeffrey nás vyruí. Ostatnì, jako vdycky... Proè mám pocit, e je Jeffrey homofob...? Nebo e proti naemu vztahu nìco má?
Musím tedy nechat svùj problém problémem a jít se vìnovat dalím vìcem. Díky, Jeffrey
Kupodivu úspìnì, jsem interview zvládnul a taaaaak moc se tìil domù...
Ahojky! Opravdu moc se omlouvám, za dost krátkou kapitolu! Moná vydám jetì dnes dalí, kdy je tahle tak krátká... :) Tak zatím!!!
ČTEŠ
Magic of social networks •|| Larry Stylinson PROBÍHÁ KOREKCE
Teen FictionHarry Styles Velký, známý a působivý člověk. Známá osobnost. Charakter. Nechybí mu pozornost médií a bláznivých fanynek. Louis Tomlinson nevýrazný obyčejný člověk, se snahou přežít vejšku. Studium na právech ho vážně nebaví. Co se stane, když si...