Okulun açıldığı gün kızların hepsi Chanyeol için sınıfın kapısında bekliyordu ve doğal olarak Baekhyun içeri girmek için izin istese dahi sınıfına giremiyordu.
Üstelik kızların dillerinden düşüremedikleri Chanyeol'ün arkadaşı Chanyeol mü değil mi merak ediyordu. Tabii hâlâ arkadaşmıydılar, tartışılırdı. Baekhyun dün nedensizce çok kırılmıştı.
10 dakikanın ardından, büyük bir çığlık koptuğunda Baekhyun da kızların baktığı yere bakmış Chanyeol'ü görmüştü. Chanyeol kızları ittirmemeye çalışıyor aradan sıvışmaya çalışıyordu.
Zar zor kolidordan geçtiğinde, Baekhyun'u görmüş onun elini tutarak sınıfa yönlendirmişti. Anlaşılan kızlar yüzünden girememişti.
Kızlar Chanyeol'ün peşinden giderken Chanyeol Baekhyun'u oturtmuş ve yanına oturmuştu.
"Hepinize iyi dersler, şimdi çıkar mısınız?"
Bir kaç ısrar üzerine kızlar 10 dakikanın ardından çıktığında Baekhyun Chanyeol'e dönmüştü ve öylece izliyordu.
"Bir şey mi diyecektin?"
"Okulda bu kadar popüler olduğunu bahsetmemiştin?"
"Önemli bir şey değil ki."
"Doğru hem senin arkadaşında değilim."
Baekhyun inat olsun diye, Chanyeol'ün dün beğenmediği (!) kombini giymişti ve haklı olduğu gibi çok nefes kesici göründüğünden sınıftaki bağzı kızlar Baekhyun'u görür görmez tanışmaya çalışıyorlardı. Chanyeol bu duruma daha fazla dayanamadığından araya girmişti.
"O erkeklerden hoşlanıyor, kızlara ilgisi yok yani."
Bi anda ağzından çıkan şeyle kızlar önce Chanyeol'e sonra şaşkın şaşkın bakan Baekhyun'a bakıp çok durmadan gitmişlerdi.
"Ne yapıyorsun sen?"
"Hiç bir şey."
"Senin yüzünden tüm okulda gay diye anılacağım."
"En son konuştuğumuzda homofobik değildin?"
"Saçmalama hâlâ değilim!"
"Öyleyse gaylik utanç verici bir şey mi? Ya da bisex olmak?"
"Hayır, neden tartışıyoruz bu konuyu?"
"Merak ediyorum, bir gün bir erkeğe aşık olursan bundan utanacak mısın Baekhyun?"
"Ne-"
İkisinin küçük olan ama ilk olan tartışması hoca geldiğinde bölünmüştü ve ikisi de sessizce yerlerine sinmişti. Baekhyun genel olarak sınıfa kendini tanıttığında ders başlamıştı.
Tüm ders boyunca kızlar Baekhyun'u övmüştü. Baekhyun hepsine gülümsemişti. Chanyeol ise kızların saçlarından tutup direklere bağlama planları yapmıştı. Böylece hoşlandığı çocuğa yaklaşamazlardı. İlk o görmüştü işte.
Çok şükür bir kaç ders bitiminden sonra öğlen molasına çıkmışlardı ama gerek Baekhyun için gerek Chanyeol için bulunan topluluktan birbirleriyle konuşamıyorlardı. Sınıftan bir kız gelip Baekhyun'la hafta sonu ders çalışmak için yanaşmaya çalıştığında Chanyeol sabredemeyip araya girmişti.
"Sosyal mesafe lütfen."
Kız biraz Baekhyun'dan uzaklaşınca ikisi de Chanyeol'e bakmıştı.
"Ne? Baekhyun hastalanırsa bana da geçecek. Bu yüzden."
"Chanyeol haklı, kafeye de gidemeyiz hem ama istersen hafta içi bir gün kütüphanede çalışabiliriz orada camlar var biliyorsun."
Chanyeol maskesinin altından Baekhyun'u taklit ederken anlık kıskançlıkla Baekhyun'un dudaklarıyla maskesini örtmüştü.
"Hastalanmak istemiyorum Baekhyun! 2 kız tavlayacağım diye maskeni açıp açıp durmasana!"
Gün boyu Chanyeol Baekhyun'u kıskanmıştı. Hayatında birini kıskandığını hatırlamıyordu ama Baekhyun yüzünden kız erkek fark etmeksizin onu korumak için kendisi ve Baekhyun'u kilitleyecekti. Gerçekten.
Öğleden sonra bir kaç dersten hemen sonra ikisi de okuldan çıkmıştı ve Baekhyun Chanyeol'e haber vermeden motorlu bir gence sarılarak kaskı taktığı gibi gitmişti.
Chanyeol kimseye çıkma teklifi etmemişti. Ama etmek için Sehundan yardım almalıydı.
---
umarım hoşunuza gidiyordur, beğenmiyorsanızda
haber edin😞Baekhyunun cam dediği şey şu bizim okulda masalar arasında plastik oturduğumuzda boyumuzu geçecek şekilde camlar vardı
arada küçük bir delikten hocalar soru çözüyor kolunu uzatıp
saçma bişi işte
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoom, chanbaek
Short StoryChanyeol, ilk defa online derste gördüğü çocuktan hoşlanmıştı. ─tamamlandı. 101020|150721