- Te jó ég, ezt mind nekem vetted? Te jó ég köszönöm.-öleltem meg szorosan és boldogan.
- Hogy tudj min tanulni. Be vannak telepítve a legmodernebb alapfunkciók. Meg kaptál néhány füzetet is. Meg írószert.- mosolygott rám boldogan.
Beüzemeltem a gépet, mindent megnéztem. Eléggé elvannak eresztve ahogy látom. De legalább tanulni tudok. Meg fel tudok menni a közösségi médiákra és tudok zenét hallgatni meg ilyenek. De tudtam hogy a sajátomon nem jelentkezhetek be. Így az új nevem Natasa lett. De persze csak a közösségi médián. A hajamat befestettem szõkére, így tökéletesen beilleszkedtem. Valamint John megtanított Oroszul beszélni. Néhány szó még akadozik, de mindent értek.
Egy héttel késõbb vissza mentünk Johnnal a bázisra. Amikor belépünk, gyakorlatilag mindenki minket nézett.
- Miért néz mindenki így ránk?- súgtam oda Johnnak.
- Nem minket néznek, hanem téged!- mondta halkan. Kerestem de nem láttam Riddick-et. Jött a fõnök. Alaposan végig mért.
- Aszta. Mint egy igazi orosz nõ. Gyönyörû vagy.- mosolygott.
- Köszönöm.- mondtam.
- Beszél oroszul. Ez új.
- Úgy voltam vele, ha már orosz, legyen igazi orosz. Ez a mottóm. Ha valamit csinálsz, csináld rendesen.- nevettem fel.
- Ügyes. Kimennél? Lenne egy fontos megbeszélnivalóm a fiammal.
- Hogyne.- azzal kimentem. Elindultam ugyanarra. Most mindenki dolgozott. Persze a folyosón megbámultak, de nem érdekelt. Csak mentem, amíg el nem érkeztem a lépcsõig. Lementem, de ezúttal halkan. Sötét volt, ezért elõ vettem a telefonomat és világítottam vele. Hirtelen felkapcsolódott a villany. És ott állt Riddick.
- Szia.
- Szia. Úgy nézel ki mint egy orosz.- nézett végig rajtam. Közömbös volt.
- A közösségi médián Natasa. - húztam ki magam büszkén. Oda sétált hozzám lassan. Eltûrte a hajamat a szemembõl és közel hajolt.
- Lili jobban tetszett, de a hajad nem rossz.
- A Natasa csak áll név. Nem fogom használni. Továbbra is Lili leszek. A hajszínt pedig a fodrász választotta. Neki köszönd.- mosolyogtam, de utána rám se nézett.
- Valami baj van?
- Miért lenne?- fordított nekem hátat.
- Csak olyan ellenséges vagy.
- Tudod te aztán nõ vagy a javából. Ide jössz és játszod a kapható ártatlan kislányt, aztán eltûnsz egy hétre!- emelte fel a hangját.
- Én nem játszok semmit! Azt hiszed mindennap be jövök csak miattad? Fogalmad sincs mennyi mindenen mentem keresztül ez alatt az egy hét alatt!- kezdtem vele kiabálni.
Ekkor megfordult és elindult felém. Hátra léptem és a falnak ütköztem. Oda jött hozzám. Jobb kezét a fejem mellé a falnak támasztotta. Az izmai befeszültek, a teste ellenkezett, de az éreztem hogy akar. Nagyon közel hajolt hozzám.
- Már egy hete nem láttalak. És most itt vagy megint.- a hangjából düh érzõdött.
- Miért haragszol rám?- feleltem értetlenül.
- Itt hagytál! Vártam hogy vissza gyere de nem jöttél! - sóhajtott mélyet.
- Sajnálom, de azt hittem hogy te
- Mit? Hogy nem tûnik fel hogy milyen gyönyörû vagy? Nem vagyok vak!
- Te gyönyörûnek találsz?
- Igen. De nem akarlak most azonnal megdugni. Nem csak az érdekel, hanem más is.- nézett végig rajtam.
- Mi más?- mosolyogtam.
- A személyiséged, hogy milyen vagy.
- Ismerj meg!
- Akkor te is meg akarsz ismerni engem?- lépett hátrébb.
- Itt a telefonszámom és az online elérhetõségem. - nyújtottam át neki egy papírt amit elvett és eltette. Vissza ment lekapcsolta a villanyt majd a kocsihoz ment és elkezdett szerelni, addig én leültem.
- El kell mondanom valamit. Én nagyjából másfél hete vagyok az országban.
- Hogy kerültél ide?- kezdett tovább dolgozni.
- Elraboltak engem és az iskolatársaimat. Katonák, akik átszállítottak feketén a határon, rabszolgának vagy prostituáltnak. Eladtak minket vagyonos embereknek. Engem egy idõsebb férfinak. De még mielõtt elvihetett volna megszöktem.
- Azta. Nem semmi csaj vagy.
- Ezt hogy érted?- néztem rá kérdõn.
- Megszöktél? Ez nem az a tipikus "kérem ne bántsanak" típusú lány.- nézett rám.
- Nem volt más választásom.- szégyelltem el magam.
- Ez kurvára szexi, ugye tudod?- na erre nem számítottam.
- Igen?- csodálkoztam.
- Igen! - lépett közelebb.
- A szökésem jobban aggasztott.
- Miért?
- Ketten voltak. Két férfinak kellett volna engem úgy mond felöltöztetni. De csak úgy tudtam megszökni, hogy megöltem õket. Mind a kettõt.
- És milyen volt az elsõ gyilkolásod?
- Nem volt szándékos. De nem volt más választásom. Vagy én vagy õk. Ott hibáztak hogy megvertek és megakartak erõszakolni.
- Akkor én is kinyírtam volna õket. - mosolygott.
- Miért?
- A katonák nem törõdnek az érzéseiddel, õk úgy csinálják ahogy õk akarják. Keményen. de ha hozzád értek volna... Ha most nem lennének azok, akkor tuti meggyilkolnám õket.
- Ha meg erõszakoltak volna, vér folyt volna!- jelentettem ki.
- Miért? Szûz vagy?- nevetett fel. Erre nem válaszoltam. Az ablakhoz mentem, és rá tenyereltem a radiátorra. Abba hagyta a bütykölést. Rám nézett és oda jött hozzám. Finoman végig simította a kezét a vállamon.
- Te még- döbbent meg.
YOU ARE READING
Orosz maffia [ Befejezett ]
Mystery / ThrillerLili egy fiatal szép lány épp egyetemen van barátnőivel amikor orosz katonák törnek rájuk és elrabolják őket prostituáltnak. Elkábítják, de az utolsó percben megszökik és egy orosz maffia főnök fiánál talál menedéket. Dolgozni kezd a maffiánál, de r...