💙Зугаалаг💙

107 4 1
                                    

Өнөөдөр манай сургууль зугаалгад явна. Манай анги 1-2, 2-4, 3-2 р ангийнхантай явна. Үүнд Манай И Ханү, Гү Үсон, Жимин, Тэхён, Юнги Согжин Намжүүн хусог гээд ихэнх нь байгаа.
Бас би Тэхи гэдэг эмэгтэй найзтай танилцсан. Тэр их өөдрөг нэгэн. Бид 2 анх сургуулийн үүдэнд мөргөлдөж танилцсан.

7хоногийн аялал учир хувцсаа аваад. Хэдэн хэрэгтэй зүйлээ аваад явахад бэлэн боллоо.
Ах хүргэж өгнө гэсэн учир ахын машины ард ачаагаа хийгээд. Урд нь бүсээ зүгээд суулаа. Ах ч хажууд жолоо тал дээр суугаад. "Суни ах нь нэг охинтой болзож байгаа чамайг аяллаасаа ирэхээр нь танилцуулъя." гэхэд нь би үнэхээр гайхлаа. Ахлах сургууль дээ болзох байтгүй ай хүрж ч үзээгүй энэ хүн. "Үнэхээр үү та юу даа. Хөөрхөн юмуу. Нэр хэн юм. Юу хийдэг юм" Ах над руу инээгээд "Үнэхээр хөөрхөн. Жон Хэсү гэдэг. Модел. Одоо 24тэй." Гээд малийтлаа инээлээ. Би ч "Үүүүү та ч тэнгэрийн одыг атгасан бололтой. Нэг салбарын учир танилцсан үе нь нүдэнд харагдаж байна. Тэр модел та загвар зохион бүтээгч ойлгомжтой." гээд цонх руу харахад "Чи үнэхээр ухаантай чамайг яагаад эхний 10д байдаг учрыг одоо л ойлголоо" гээд инээхэд Би түүний мөрлүү цохиод "Алуулахыг хүсээ юу" гээд хэрцгий харахад тэр "Айлаа Айлаа. Ирчихлээ баяцханаа" гээд машинаасаа буугаад араасаа миний ачааг авч өгөөд духан дээр минь үнсээд "Баяртай Баяцханаа" гээд машиндаа суугаад яваад өглөө.
Би ч ангийнхан дээрээ ирэхэд манай ангийнхан
-Ваав саяны залуу царайлаг юмаа.
-Сунигын найз залуу бололтой
-Ааааав халамжтай юмаа гэх охидын яриаг сонсоод бага зэрэг инээд хүрлээ. Би Хансуг хайж баахан явахад тэр Жонгүгтэй нэг зүйл яриад зогсож байхаар нь очоод "Сайн уу" гэхэд тэр 2 одоо л намайг харж байна уу гэлтэй. Цоччих шиг боллоо. Сонин шд.
Жимин над дээр ирээд "Суни чамаас нэг зүйл гуйх гээд" гэхэд нь би тэр 2луу биш жимин лүү хараад толгой тохиоход тэр "Нөгөө намжүүн ах зөвлөлийн дарга шдээ тэгсэн энэ бужигнаад байгааг арилгах гэсэн хоолой нь өвдөөд. Манай сургуулийн багш нар нэг асуудал гарсан хамаг асуудлаа Намжүүн Жонгүг Сара 3д орхиод явчихсан. тэгээд би тэдэнд тусалж байгаа юм. Чи тусалж болох уу" гэхэд би зүгээр л толгой тохиоход "За явцгаая" гээд намайг дагуулаад явлаа. Бид намжүүн ах дээр ирээд.
Намжүүн ах намайг хараад " өө Суни туслах гэж ирсэн баярлалаа"
Сара бол 1р ангийн зөвлөлийн дарга.
Жонгүг 2р ангийн зөвлөлийн дарга
Намжүүн 3р ангийн зөвлөлийн дарга
Харин бүх ангийн ажлыг хариуцдаг дарга нь Саяхан осолд ороод эмнэлэгт байгаа.
Сара над дээр ирээд "Сонбэ та намжүн сонбэгийн өмнөөс хүүхдүүдийг анги ангиар нь зогсоогоод өгөөс ах орилж чаддаггүй ээ" гэхэд би "За тэгий"
Жонгүг над руу хараад "Хэт чанга орилох хэрэггүй шүү чиний хоолой ч өвдөнө. Хусог Согжин бид 3 хүнсний машины ашааг бүртгэнэ. Сара Тэхён Жимин 3 автобус хаана байгааг залгаж асуу. Намжүүн ах зуслан руу залгаад байшиныхаа тухай мэд аан Тэхён намжүүн ахад тусал. Сунитай хамт Нэг хүүхэд бүртгэл хийх хэрэгтэй байна." гээд бодоход Тэхи "Би туслах уу " гэхэд Жонгүг харж байгаад "За" гээд бүгд 30 минутын дотор шүү" 9:00 гэхэд автобус ирсэн байх ёстой шүү." гээд бүгд хуваарилцгааж авсан зүйлээ хийх гээд явлаа. Тэхий бид 2 сургуулийн шатан дээр зогсоод би цагаан хоолойгоор "БҮГД СОНСОЦГОО НАМЖҮҮН СОНБЭ ХУВИЙН ШАЛТГААНААС БОЛООД БИ БҮРТГЭХ БОЛНО. ОДОО БҮГД АНГИ АНГИРАА ЗОГСГОО" гэхэд ихэнх хүүхэд анги ангиараа зогслоо. Би тэндээс буугаад. Тэхид хандан "Тэхи Чи 2р ангийн даргууд дээр очоод ирцрийг нь асуугаад энд тэмдэглэ." гээд цаасаа өгөөд өөрөө 1р ангийхан дээр очлоо.
1-1р анги дээр ирээд ангийн дарга дээр нь очоод "Ирц" гэхэд тэр гайхаж байгаад "30-28 2 хүүхэд ирэхгүй" гэлээ би тэндээс холдоо дараагийн анги дээр очоод асуугаад л тэмдэглээд л.
1-1 анги 28 хүүхэд 2ирэхгүй
1-2 28-28
1-3 30-27 3хүүхэд ирэхгүй
1-4 26-26
1-5 32-31 1хүүхэд ирж байгаа
1-6 30-30
1-7 26/25 1 хүүхэд ирэхгүй
1-8 36/35 1 хүүхэд өвчтэй
1-9 35/35 гэж тэмдэглээд одоо 3р ангийнхан дээр очоод. 3-1р ангийн дарга дээр очиход "Ирцээ хэлээрэй"
гэхэд тэр над руу бассан аятай хараад цаашаа харааад.зогсчихлоо.
Би түүний мөрөн дээр зогсоод "Ирцээ хэлээд өгөөч" гээд дахиад асуухад тэр над руу хараад "Явж тогло жаалаа" гээд буцаад харлаа. Би түүний мөрөн дэжр дахиад цохиод "Ирцээ хэлээд өгөхөөр чинь явлаа." гэхэд тэр "Хэний өөдөөс том дугараад байгаа н*вш вэ" гээд намайг алгадчихлаа. Би Тэрэн рүү хараад "Ирцээ хэлэхэд л болно шдээ" гэхэд тэр дахиад цохих гэж байгаа болотой гараа далайхад өвдөлт мэдрэгдсэнгүй. Нүдээ нээгээд харахад Жонгүг тэр эмэгтэйн гарыг барьчихсан. "У Хэжи хэтэрч байна шүү" гээд уурласан өнгөтэй хэлэхэд. Тэр эмэгтэй Жонгүгийг хараад "Жонгүг аа чиний бодсон шиг зүйл бишээ тэр эхлээд намайг алагдсан" би юу сонсчихвоо. Би мөрөнд нь хүрсэн шүү дээ. Жонгүг "Больж үз дахиж ийм үйлдэл гаргавал зөвлөл хуралдан шүү" гээ намайг дагуулаад явлаа нэг жижиг автобусны өмнө ирээд суу гэлээ би ч үг хэлэлгүй суухад дотор Жимин Тэхён Юнги Согжин Намжүүн Хусог Сара Тэхи Хансу Ханү Үсон сууж байлаа. Би гайхаад "Энд яагаад" гэж Жонгүгаас асуулт ирсэн маягаар харахад "1т зарим автобус бүүр дүүрчихсэн. Манай ангийн автобус нэг 2 багш хөл нь гэмтээд тэгээд 2улаа багтахгүй. 2т бид энэ аялалын хамахыг нь хийсэн учир захирал бөөндөө тусдаа яв гэсэн. 3т үсон ханү хансу бидэнд чамайг явсны дараа тусалсан учир хммт байгаа." гээд нэг суудалд суулаа би Ханүгийн хажууд суухад тэр "Хацар чинь яагаад улайчихсан юм" гэхэд бүгд над луу харлаа. Би " аан сая 3р ангийн нэг эгч л алагдчихлаа."
Жимин "Арай 3-1 ийн У Хэжи уу"
Би " тийм бхаа.......ААААА Нөгөө бүртгэл 3р ангийхан" гэхэд тэд галзуу хүн харж байгаа аятай харахад Ханү "Нүүна Үсон Бид 2 авчихсан. Битгий тэнэгээ хүнл гайхуулаад бай" гэхэд нь уур хүүрээд хөлөн дээр нь гишгэчихлээ. Тэр ч орилоод бүгд тэрэн рүү хархаар нь Би "Ханү~яа Яагаад зөндөө хүн байхад тэнэгээ гайхуулаад орилоод байгаа юм бэ" гээд босоод Хансугын хажуудах суудалд суулаа.

Бид оройтож явсан учир хамгийн сүүлд ирлээ. Нэг багш нь ирээд өө яанаа 3 охины өрөө байхгүй одоо яах вэ гэхэд Сара тэхи бид 3яахаа мэдэхгүй байж байсан чинь өөр нэг багш "Хөөе нэг илүү эмэгтэй майхан байна наашаа яваарай гэлээ" бид 3 аз гэж бодоод тэр багшийг дагаад ашаагаа чирсээр ирлээ.

Чи хэтэрхий дэггүй учир өөрийгөө аюулд үргэлж оруулдаг гэхдээ чи хэзээ ч засрахгүй.         Жонгүг

Чи үргэлж намайг хамгаалдаг байсан хаана ч супер баатар шиг гараад ирдэг. Миний супер баатар.                           Кан Суни

👶🌼My little BOY🌼👶Where stories live. Discover now