Pepeljugu je probudilo sunce. U ustima je imala gorak ukus a glava ju je bolela. Znala je da nije smela toliko da popije sinoć na balu.
Dok ju je maćeha smarala i isključila ruter za wi fi, prokletinje od njenih polu sestara su urlale od besa, shvatila je da ipak ima besplatnih megabajta na svojoj olupini od telefona.
Upalila je net i zatekla ju je poruka na viberu od Snežane, Ružice i Ariel. One imaju grupu pomoću koje komuniciraju.
Brdo fotografija a na instagramu heš teg sa heš tegom.
Ipak, skuvala je sebi kafu, zapalila cigaretu i čekala da joj se onaj lik od sinoć javi.
A gle, neverovatno, Ariel joj šalje skrinove sa dopisivasnjem nje i onog njenog majmuna... Kad smo kod Majmuna kako li je Džejn sa Tarzanom u džungli???
Bože, zamisli ti likušu, otišla je tamo, bogu iza tregera jedino je dobro što ima skajp.
Nekoliko dana kasnije, dok je smrznuto i nevoljno hranila životinje, Princ Taj i Taj joj je poslao friend request na fejsu.
Počeli su da se dopisuju.
Sve je bilo kao u bajci, poklon za Dan zaljubljenih, ruža za osmi mart, roštilj za prvi maj.
Drugarice su potvrdno klimale glavom, iako su princeze, bile ljubomorne na nju i ogovarale je.
kad ju je spičilo : TEST JE BIO POZITIVAN!
Svadba kao svadba, uz Djanija, Cecu, Mecu i Anu Bekutu.
10 godina kasnije.
Princ i Pepeljuga se svadjaju što je dvorac skrnav. Pepeljuga misli da je vara.
Princ se previše druži sa svojim prijateljima.
Kad se dete udalo, razveli su se. Pepeljuga je nastavila da se druži sa Snežom, Ariel, Ružicom a i Džejn je ostavila Tarzana uz objašnjenje jednom majmun, uvek majmun....
Pepeljuga se probudila, mamurna od sinoć. Na viberu su je sačekale poruke od njenih drugarica, na instagramu heš teg za heš tegom.
Sa osmehom je shvatila da je ono sve samo sanjala.
Kad je stigao zahtev za prijateljstvo od princa tog i tog, odbila je.
Ustala je da se spremi za kafu sa drugaricama i da teši Džejn.
Shvatila je da je nekad bolje mudro ćutati i uživati u Suncu.
Nasmejala se i rekla im..
,,Živele Vi meni, jebeš bajke"
YOU ARE READING
Biseri Moje Književnosti
HumorE ovako, ovo su neki moji stari blogovi, nadam se da će Vam se dopasti