פרק 29 - הסוף

2.8K 93 37
                                    

עברה שנה, אני ונאור כבר שנתיים וחצי ביחד, רוני ודן בני 7 ועלו לא מזמן לכיתה ב'.

הם גדלו ככ מהר ואני שמחה ועצובה בו זמנית, אני אוהבת אותם בכל ליבי, אני מקווה שהם לא יהיו מרדנים כשיגדלו.

גיחכתי לעצמי על המחשבה הזאת בזמן שאני מסתכלת על הטבעת היפהייפה שאני עונדת על האצבע הרביעית שלי.

טבעת נישואים, כן כן, נאור הציע לי לפני חצי שנה ואחרי חודשיים כבר היינו נשואים, אולי תחשבו שזה די מוקדם אבל לא אכפת לי, אני אוהבת אותו ורוצה להיות איתו לנצח.

אני מרגישה אותו מנשק את צווארי ואני נאנחת.

אה ושכחתי עוד משהו, אני בהריון!!

עם בן, אני חודש חמישי והבטן שלי שלי כבר נראית לעין ואני רק רוצה שהוא יצא ואני אוכל לחבק את הקטנטן שלי, כשסיפרתי לנאור שאני בהריון הוא ככ התרגש ואת כל הלילה העברנו באהבה.

עכשיו אני במיטה איתו, הוא שוכב על גב המיטה ואני שוכבת על בטנו עם גבי.

אנחנו רואים סרט בנטפליקס והוא מלטף את בטני כשאני בוחנת את ידיו הגבריות, ידו השמאלית עם טבעת הזהב היפה שמעוטרת סביב אצבעו, טבעת נישואים כמו שכבר אמרתי מקודם.

הוא מנשק את צווארי מידי פעם, צחקתי מסצנה מצחיקה שהייתה בסרט ופתאום הרגשתי בליטה בגבי.

"בייב! מה נסגר?" שאלתי כשהסתובבתי אליו והוא צחקק "מה נעשה? את עוד יותר מחרמנת כשאת בהריון" אמר ואני רק צוחקת מהאידיוט הזה, אבל הוא האידיוט שלי.

"לך תטפל בזה" אמרתי בציחקוק והוא קם והתקדם לשירותים כשאני שומעת את צחוקו האלוהי.

תבינו לבד מה הוא עושה בשירותים *קריצה*.

הוא חזר לאחר כמה דקות והחזיר אותנו לתנוחה הקודמת שאני מתכסה בשמיכה ומתחפרת בחזהו.

פתאום פתחו את הדלת רוני ודן, קפצתי בבהלה והנחתי את ידי על חזי מהבהלה ונאור החזיק את בטני וליטף אותה ומשך אותי טיפה יותר קרוב אליו.

"חיים שלי מה אתם עושים פה?" שאלתי כשלא הבנתי למה הם פה ולא בבית הספר.

"לוקי החזיר אותנו" רוני אמרה ושניהם רצו למיטה ועלו עלייה במהירות ורצו לחבק אותנו.

נאור הגן עם ידיו על בטני ותפס את שניהם לפני שהם נחתו עליי.

רוני נישקה את בטני וצחקקתי וליטפתי את שיערה הארוך.

דן התקרב אליי וחיבק את בטני בתינוקיות וליטף אותה.

שניהם נשענו על בטני ונאור לקח אותם ממני כי הוא כנראה מפחד על הבטן שלי, בסדר אני מבינה אותו אבל הם סך הכל הניחו את הראש על הבטן שלי.

העלמתי עין ממה שעשה והמשכתי לצפות בסרט בזמן שהוא הניח אותם על שני צדדי המיטה והם צפו בסרט ביחד איתנו.

חייכתי מהמצב אך פתאום בטלוויזיה הייתה סצנת סקס ומהר יצאתי ונאור והסתיר להם את העיניים.

התחלתי לצחוק מעט ונאור איתי, הם הסתכלו עלינו במבט מבולבל אך לא אמרו דבר.

"אתם רוצים לראות קסם של הורים?" שאלתי כבר יודעת את התשובה "כן!!" צעקו בצהלה והפעלתי ואני לקחתי את הטלפון שלי והתעסקתי בו כי אני אין לי כוח לראות את זה למרות שאני אוהבת את התכנית הזאת.

אני ככ שמחה שהמצב שקט, ונעים.

אני אוהב אותך לין,
אני אוהבת אותך נאור.

הסוף!

יואו יואו אני עכשיו בוכה, כי אני ככ אוהבת את הספר הזה ועצובה שאני מסיימת אותו, אבל לא לדאוג, יש לי ספר חדש בשם 'רק אתה ואני' ספר מעניין וכיפי,

תודה רבה על כל התקופה היפה בספר הזה ספציפית💞 אני אוהבת אתכם/ן

🎉 You've finished reading 𝕀 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦 🎉
𝕀 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦Where stories live. Discover now