9 - Rubeus Hagrid

513 21 0
                                    

A Griffendél klubhelyisége már fel volt díszítve, mikor Harryék felértek. Az asztalokon tucatjával álltak a vajsörök, Deanék a konyhából kilószámra hozták fel a legkülönbözőbb ételeket, valaki pedig még egy gramofont is szerzett valahonnan.

-Calla, válassz zenéket! - tolta a lány elé a bakelitekkel teli dobozt Seamus.

-Mit gondoltok, egy Livin' On A Prayer jöhet? - fordult a többiek felé.

-Igeeen! - a tömeg egy emberként zendült fel.

-Rendben, akkor egyszer ez, aztán... Billie Jean, Sweet Dreams, hű papám, mik vannak itt!

Calla kiválogatott vagy 50 zenét, majd Hermionét hívta segítségül.

-Tudsz valami olyan varázslatot, amitől a gramofon magától kicseréli a lemezeket és nem nekünk kell vele szenvedni?

-Egy perc, már intézem is - azzal a barna hajú lány eltűnt a tömegben.

Tényleg nem kellett sokat várni, már fel is zendült az első dal.

-Nagyon jó voltál, Cal! - Neville odasodródott a lány mellé.

-Köszi! Hallottam a Mardekárosoknak szánt beszólásodat - nevetett Calla.

-Kicsit felidegesítettek. Remélem ma még összefutunk! Szia! - azzal a fiút továbblökte a tömeg.

Ginny, Calla, Hermione, Angelina és még pár griffendéles lány körbeálltak és együtt táncoltak. George, Fred, Harry és Ron az egyik asztal mellet álltak és beszélgettek, közben pedig lehúztak egy-egy lángnyelv-whiskey-t, amit valaki - egyébként tök illegálisan - behozott az iskolába.

Ekkor megszólalt egy lassabb latin-amerikai dal. Ginny tudta, hogy Calla nagyon jól tud táncolni az ilyen zenékre, így belökte barátnőjét a kör közepére.

-Ginevra, ezt még nagyon meg fogod bánni! - nevetett a lány.

A körülötte állók tapssal, kurjongatással, füttyögéssel biztatták őt. A négy fiú felfigyelt erre az összetömörödésre.

-Elmegyek, megnézem, mi van - tette le a poharát Fred.

Nem telt el fél perc, a fiú keze feltűnt a tömegben, jelezve a többieknek, hogy ezt nekik is látniuk kell. Mire Harryék odaértek, Ginny is csatlakozott Callához. A lányok csípőmozdulatai kifejezetten tetszettek a körben álló fiúknak, ezt egy-két merészebb egyén ki is fejezte.

-Volt fogalmad arról, hogy ilyeneket tudnak?! - kérdezte Harry Rontól.

A fiú megrázta a fejét. Idő közben Hermione is eléggé felbátorodott és ő is beállt a kör közepére.

-Na ebből most volt elég - lökte arrébb az előtte állókat George.

Mikor odaért Callához, megragadta a lány kezét és már elkezdte kifelé húzni őt a körből, mikor Ginny odaszólt neki.

-Inkább táncolj vele, akkor tudni fogják, hogy a tied!

Mintha eddig nem lett volna egyértelmű, gondolta George.

Nem bánta meg, hogy a húgára hallgatott. Calla a fiú ágyékához nyomta csípőjét, George pedig ráfogott barátnője derekára, úgy táncoltak tovább.

-Ne mondd, hogy nem élvezed - hajtotta hátra a fejét a lány.

-El sem tudod képzelni, mennyire - suttogta Calla fülébe a fiú.

Mikor vége lett a dalnak, a tömeg szétoszlott, mindenki a saját barátai körében folytatta a partizást.

-Nem mondom, hogy a táncotok nem volt túlfűtött - állapította meg Angelina, miközben egy vajsört adott Calla kezébe.

A Griffendéles Malfoy - Egy új világ |1.|Where stories live. Discover now